Tirsdagspraten

ORIGINAL: Actrine

I dag har jeg hatt en toppers dag på jobb! Var ute lenge og spiste lunsjen ute også! Knall!!

Vi spiste middag på resturant i dag! Bare fordi vi hadde lyst og at det var lenge siden sist.

Ellers har jeg en gladnyhet: Aslak tok gastroskopi i desember. De skulle undersøke om han hadde noen skader i spiserør, mage og tarm etter refluks. Prøven viste at det ikke var noen synlige skader men de tok en biopsi likevel. Og nå har vi fått svar på prøvene. De var fine og han har ikke skader som tilsier at det må følges ekstra opp og evt. operasjon!! Åhh er så lettet! [:D] Han går fortsatt på syrenøytraliserende medisiner så får vi se hvor lenge det blir! Nå er ikke det noe problem eller ekstra mas, så det er tipp topp![;)]

Aslak skravler mye den siste tiden! Solveig er stolt storesøster! Det er nemlig hun som har lært han å snakke!!! [:D]

Ååå så bra å høre at det ikke var noe galt på prøvende til Aslak.
Hi hi så klart Solveig må være stolt av det

God tirsdagskveld!
Her har det vert en hektisk dag.. Sto opp halv 6 som vanlig.. Ordna oss og kom oss av gårde i god tid, heldigvis.. Har skjønt at så tidlig på morningen er det bare å kle på de mens de ser på barne tv, for jeg har ikke tid til noe annet.. [8D][:D] Fungerer greit det.. Hehe.. Kommer tidsnok på jobb og greier.. [:D]
Så etter jobb, så gikk vi på butikken (ganske langt!) og Sindre gikk hele veien! Etter en lang dag i barnehagen.. [:D] For en flinking.. Meeeen måtte lokke med sjokoladekjeks til middag da.. [:-] Sikkert derfor det gikk så greit.. [8D] Måtte ha litt niste på veien..
Ungene la seg som lys kl 19 for de var sikkert helt utkjørte.. Og nå skal mor i seng! Gleder meg.. [:D] Opp igjen kl 5.30.. *phui*

Heftig å være alene med to å gå i full skiftjobb gitt.. [:D]

ja det må jeg si Almyrida - det er imponerende. Hvordan gjør du det når du jobber kveld?

ORIGINAL: lenemor

ja det må jeg si Almyrida - det er imponerende. Hvordan gjør du det når du jobber kveld?

Da er det min familie som må stille opp. Mamma og søskena mine.. Broren min og kjæresten har vert her litt nå, for mamma er sykemeldt, og det går i grunn veldig fint.. [:)]
Så enn så lenge så fungerer det bra! [:)]

Back
Topp