Tirsdagspraten

Mamma Propell

Glad i forumet
God morgen frøkner og fruer!

Våknett i dag, med den evige hodeverken. De seks siste mnd har jeg stått opp og lagt meg med hodepine,og hatt det hele dagen. Derfor må jeg opp på legekontoret og forlenge sykemld min i dag kl ti. Hater å være sykemld, men sånn er det.

Skal levere ungene før legen, og gjøre litt små ærend, kjøpe en liten julegave til oldefar til guttene og kalendergaver.

Om formen tillater det skal jeg vaske litt hus når jeg kommer hjem. Er ferdig med å vaske kjøkken, gang og bad til jul, så i dag tenker jeg å ta stua for meg. Vaske vindu, lister, banke tepper, sofaputer og vaske gardiner. Koselig med juleforberedelser!!! I løpet av dagen må jeg få lagt inn en hvil, før ungene skal hentes og det er middag. Lyst å finne på noe koselig i ettermiddag, kjøpe inn julebrus, julemusikk og bake pepperkaker kanskje?? Holder de seg frem til jul da forresten???

I kveld MÅ jeg gjøre ferdig fotobøkene til besteforeldrene til guttene, huff, er så treig med sånne ting.

Men nå får jeg stelle meg litt før legen.

Ha en fin dag[:)]

God morgen..
jeg har akkurat kjørt Mikael i bhg,gubben er hjemme med influensa..
i dag skal jeg bare fyre i peisen å slappe av,finne frem vinterskoa mine, fryser snart ihjæl på føttene.
Ellers blir det kjøttsuppe laging i dag,å hente Mika tilig i bhg..

Ha en fin dag..

Hei sveis! [:)]

Vi har vært på kontroll på sykehuset, med magen til Tobias. Det gikk veldig, Tobias jabba hull i hodet på sykepleieren, hehe. Tok ikke så lang tid som sist eller! Men han lagrer i tarmene fremdeles, magemålet hans er på 43, det normale er ca 30. Så vi skal øke medisindosen en stund igjen, gi han litt diare rett og slett. Er bare å stålsette seg, og kjøpe inn masse vaskemiddel, det blir vel noen klesskift fremover [;)] Fikk med UL-bildet av magen hans også, hehe. Fikk svar på blodprøvene hans også forresten, de kan verken påvise eller utelukke cøliaki. Han er så liten at verdiene hans er lave uansett, så vi skal ta ny blodprøve når han blir eldre.
Kl 13 skal han på 2-årskontroll, midt i sovetiden hans... jaja, HS får bare godta sur trøtt gutt!

I ettermiddag skal vi bare kose oss hjemme, tror ikke jeg orker å trene i ettermiddag jeg... 1 fridag denne uka må vel godtas [;)]

Hei igjen!

Ferdig hos legen, og måtte ta sjekkprøver av stoffskifte og b12mangel...håper nesten det slår ut, sånn at jeg får en diagnose og det kan fikses...lei av dette nå. Men godt å komme til en lege som sjekker ting og spør de rette spm.

Selv om hodeverken er der så hadde jeg faktisk energi til å begynne på stua da jeg kom hjem. Så nå har jeg "spylt" alle pynteting, kastet alt mulig skrot og ryddet i 3 kommoder og et skap. Nå en liten kaffepause, før jeg tar ned gardiner, vakser de og vasker vindu. Deilig med alt som er gjort.

Hei hei[:)][:)]

Merker det er travlere med to barn ja, har jo nesten ikke tid til å skrive her inne. Må skjerpe meg!
Idag har jeg og Matheo sovet lenge, det var deilig, for jeg har begynt å få vondt i halsen, så blir vel sjuk.
Ingen store planer for dagen, bare hente Sander i bhg og hjem og lage middag. Helt vanlig hverdag.

Ikveld blir det tvkos med Greys Anatomy, gleder meg[:)] Må vel ha et eller annet å kose meg med når jeg ser på det, får se hva jeg finner[:)]

Ha en strålende dag alle skjønne jenter der ute[:)]

Heisann snupper[;)]

Er nydelig vær her i hovedstaden i dag, så skal ut å trille en tur nå før vi skal på 2 års kontroll med Henrik [:)] fikk sovet litt utpå i dag, og merker det på formen - er jo fortsatt trøtt i trynet [8D] Ellers så håper jeg maxbo ringer å sier at gardinskinnene våre har kommet - slik at vi snart kan få montert opp gardinene på soverommet...

I kveld er det NCIS - jeg går litt mot strømmen og ser ikke greys på tirsdager [8|] [8D]
Nå skal vi ut i sola - snakkes [:D]

Har dere noe middagstips til meg forresten??

Masse skryt av Tobias på 2-årskontroll, moro! [:)] Han jabba jo i ett sett, så hs kommenterte at "kjære vene, som han snakker!" Da kom det kjapt fra gulvet "Tobben snakke ja!" [8D] 13,5 kg og 89,5 cm - helt perfekt liten lillebror.

Halv dag på jobb idag, og så shoppe/cafetur med en god venninne jeg aldri ser, siden hun bor langt unna [:)]
Nå er det sløvetid foran tv...

Lillingen ville ikke sove ikveld [&:] Sa det også, "vil ikke sove" hele tiden, lå og ristet og slengte på hodet, sparket i veggen/madrassen som for å holde seg våken [8|]
Endte opp med at han fikk ligge i vår seng, og at både sambo og jeg lå der sammen med ham til han sovnet nærmere halv ti [&:] enda da lå han og vred seg i søvne.... [X(]

Ellers er jeg sykemeldt 50% denne uka, pga at jeg er så trett at jeg bare går i svime og ikke har energi til noe hverken på jobb eller etter jobb [X(] Håper det går over snart...

Back
Topp