tirsdagspraten 09 mars 2010

Guuuuuuri, så varmt det var i spinningsalen!! [8|] men men, kom meg igjennom det med æren i behold! [8D]
Nå har vi spist middag, og jeg og Ida skal straks dusje. Fikk tlfn i ettermiddag fra bhg, hun finner ikke folk som kan være der i morgen og fredag, så blir bhg kun torsdag denne uka. Jaja, da får Ida bli med på kontrollen til Tobias i morgen, og flaks at jeg har fri onsdag og fredag! [:)] Får kose oss hjemme istedet.

ORIGINAL: McBaby

Ser heller ikke bildet....[8|]

Ble ingen gu i dag siden jeg skal sette inn spiral. Gjør det om 6 uker da. Er det vondt å sette inn spiral...?[8|]

varierer visst nok, men jeg sier klart NEI!

Lite nytt her. er bare trøtt og sliten etter jobb. fri i mårra - weeee-hi!

Kjøpt ny seng i dag..[:D][:D] Hadde ikke så utrolig mye penger å bruke på seng, men når det var 50% så ble det jo saker likevel!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Ellers er det prosjekt på skolen så mye kos og arneid for tiden!![:D]

Nyter lillemann for tiden, han er bare såååå herlig. Endelig trasser han ikke så voldsomt! Snakker og maser hyele tiden, og skal spørre og vise meg noe hele tiden, i tillegg er han superkosegutt og det nyter jeg til det fulle!!!![:D][:D][:D]

Puh, lager mat jeg. Fikk beskjed litt sent i kveld at jeg får besøk i titiden i morgen formiddag. Kjenner jeg de rett blir de sittende leeenge, så nå lager jeg pastasalat og sjokoladekake[:)] 

Nå kjøler kyllingen seg så jeg kan skjære den opp, og kaka står i ovnen. Blir sen kveld i kveld...

ORIGINAL: suki

Hvordan lager du pastasalaten McMor? Er så dårlig på dressing jeg. Ikke mange av de ferdige (på flaske) som er gode syns jeg.

Blander en boks med rømme og en halv flaske med selskapsdressing (sånn som står i kjøledisken-helst Siri) og smaker til med litt salt og pepper.

Oppi kan du ha akkurat det du måtte ønske. I oppskriften min står det reker og crabsticks, men jeg har kylling i dag[:)] Og pasta, egg, mais, paprika og purre. Skulle hatt erter og men det glemte jeg å kjøpe.

Back
Topp