tirsdagspraten 09 mars 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

Da er det tirsdag snupper og for min del snart siste forelsning for alltid! Digg! Skal ut å lunsje med en del fra klassen etter forelsning og kanskje ta noen øl. Men tror jeg står over øl i dag for jeg vil trene i ettermiddag. Gubben skal nemlig trene og jeg blir med. N skal sove hos mormor til i morgen, og de skal visst spise pannekaker så det er en gutt som gleder seg masse her.

Straks avreise til bhg og skole for vår del[:)][:)]

3 dager til helg snupper!

Hei sveis! [:)]

Ida kom i natt, og hadde bæsja i trusa! [8|] det har aldri skjedd før!
I dag forsov vi oss, skal på trening (styrke) snart. I ettermiddag blir det spinning, så 2 (eller 3 om jeg tar shred også) økter i dag. Flaks at ungene koser seg i barnepassen sammen! [;)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Fortsatt dårlig. Kunne muligens dratt på skolen, men frister ikke når jeg hoster som en gammel sjøulk og er sliten! Blææh...

Må VIRKELIG få gjort litt skolearbeid på hytta - drar muligens i dag, om jeg gidder! Litt sur på sambo, og han sov på rommet til mini i natt. Mini var hos mormor. Så koselig barnefrikveld i grunn! De 2 andre venneparene kommer opp på hytta i morra, så jeg vurderer å vente med å dra og dra sammen med dem, så slipper jeg å være alene med dumme sambo!!!! - Ikke noe alvorlig krangel altså, men er så lei av å måtte mase hele tiden når han vet at jeg har SKIKKELIG vondt i ryggen, og jeg får ikke sove engang for det er vondter i hele kroppen, og da FORLANGER jeg - ja FORLANGER at han hjelper meg, og når dusten legger seg rundt for å sove mens jeg ligger med vondtene mine, ja da ser jeg[:@]
Han var mye snillere mot graviden sin i første svangerskap![8|]

Sånn litt sutring!!! I morgen skal jeg egentlig til JM, så vet ikke om jeg skal avlyse eller prøve å få i dag i stede. Ringer nå jeg tror jeg[:)]

Rakk såvidt toget i morges jeg, og da så jeg at filofax med visakort og mndskort til toget lå igjen hjemme[:D] Så da ble det ingen lunsj eller siste skoledag på meg for jeg gadd ikke reise senere. Skal lunsje med noen fra skolen fredag isteden jeg[:)]

Så da jobbes det med bachelor igjen da. Går greit med skrivingen foreløpig altså så får vi ser hvor lang tid det tar før det stopper opp for meg[:)]

Strålende sol her i dag også!!

Denne har N fått fra urban Elk

Også ble det to par DC sko på Ebay. Et par sandlaer og et par skatesko[:)][:)]

Kjøpte forresten to vårjakker til N i går og jeg. En på Exit og en på Kappahl. Så fryse denne sommeren skal han ikke[:D]

Ser ikke bildet jeg, Looney... [8|]

Jess, da er vi hjemme fra trening! [:)] gikk som smurt, bortsett fra at Tobias gråt litt før han ble levert, hehe. Nå spiser de lunsj, og så blir det dupp for lillemann. Jeg kokvasker noen klær, får vel ta dem etterhvert her...
Skikkelig utrivelig vær ute, regner og snør om hverandre. Ser det er meldt flom her de neste dagene. Flaks at vi ikke bor helt ved elva!

Usj... i dag er det 6 ukers kontroll for meg hos legen. Må vel ha gu da. [8|] Og jeg må ha med lille Sivert så jeg håper han ikke skriker og hyler da.
Nå sover Sivert men jeg må snart vekke ham hvis vi skal rekke det.
Fy søren så tverr Hannah har blitt i det siste![:@] Skal altså krangle om alt! Pappan holdt jo på å få nervesammenbrudd på morraskvisten her... Håper det gir seg snart.

ORIGINAL: Skrållan

Jess, da er vi hjemme fra trening! [:)] gikk som smurt, bortsett fra at Tobias gråt litt før han ble levert, hehe. Nå spiser de lunsj, og så blir det dupp for lillemann. Jeg kokvasker noen klær, får vel ta dem etterhvert her...
Skikkelig utrivelig vær ute, regner og snør om hverandre. Ser det er meldt flom her de neste dagene. Flaks at vi ikke bor helt ved elva!

Feil nettleser da? Jeg ser det veldig godt med min firefox nemlig.

ORIGINAL: McBaby

Usj... i dag er det 6 ukers kontroll for meg hos legen. Må vel ha gu da. [8|] Og jeg må ha med lille Sivert så jeg håper han ikke skriker og hyler da.
Nå sover Sivert men jeg må snart vekke ham hvis vi skal rekke det.
Fy søren så tverr Hannah har blitt i det siste![:@] Skal altså krangle om alt! Pappan holdt jo på å få nervesammenbrudd på morraskvisten her... Håper det gir seg snart.

[:D][:D] herlig! N hadde den runden i går hvor han var illsint fordi jeg sa han skulle ha på den genseren som han faktisk ønsket ha på selv[&:][&:] Slå den!

I dag var hn bare søt og god på morgenen helt til dumme mammaen stakk neglen sin inn i øyet hans[&:] Unødvendig det og da gitt.

ORIGINAL: Looney

har firefox jeg og skjønner du...
men er sikker på at genseren/jakka er knalltøff da! [:D]

ORIGINAL: Looney

har firefox jeg og skjønner du...
men er sikker på at genseren/jakka er knalltøff da! [:D]

Da vet jeg ikke. Men den ER tøff! Er en anorakk i jeans stoff. Koster egentlig 749,- men det var 60% så da havnet den brått i handlevognen gitt[:D]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Såg bildet før i dag jeg og looney, men nå er det borte[8|] bare ett rødt kryss der....

Nå da? Jeg ser det hele tiden jeg. MEn er jo ikke så viktig da[:D]

Ser heller ikke bildet....[8|]

Ble ingen gu i dag siden jeg skal sette inn spiral. Gjør det om 6 uker da. Er det vondt å sette inn spiral...?[8|]

Vet ikke McBaby, aldri gjort... [8|]

Datt plutselig ut av BV jeg! Tok litt tid før jeg huska hvilken mailadresse jeg brukte da jeg registrerte meg, haha, snakk om surrehue! Men nå er jeg her igjen.
Snaaaart spinning nå, skal gå om 30 min! [:)] Gleder meg, skal ta meg skikkelig ut i dag også! [:D]

Så på den jakken for noen uker siden, looney, men frøkna ville ikke ha den, så da så. Er vel kanskje en guttejakke? hehe [:D] Bestilte litt andre ting derfra, superrask service!! Og urban elk er skikkelig gode klær synes jeg [:)]

Og tja, McBaby, det var ikke sånn kjempevondt, men ikke sånn behagelig heller. Synes det murra godt etterpå, mener jeg måtte ta paracet faktisk. Og så dryppa jeg i mange måneder etterpå, men nå gjør jeg ikke det lengre. Satte den inn 1.september. Lykke til! [:)]

Nå lukter det pannekaker her. Sambo er hjemme, og vi er venner igjen[8D][:D] Han lager pannekaker til meg! Mmm...

Så kom endelig racebilsenga til Christoffer i dag, så nå er den satt opp! Han er super fornøyd, så nå gleder vi oss til kvelden.

ORIGINAL: papayamammaen

Så på den jakken for noen uker siden, looney, men frøkna ville ikke ha den, så da så. Er vel kanskje en guttejakke? hehe [:D] Bestilte litt andre ting derfra, superrask service!! Og urban elk er skikkelig gode klær synes jeg [:)]

N har ikke fått velge han, og om han sier han ikke vil gå med den så skal jeg nok få lurt han på et vis til å synes den er kul[:D] Jeg har en lignende jakke selv så da kan vi matche og da blir den kul. Aldri kjøpt noe derfra jeg men bra å høre at du er fornøyd med klærne.

Ellers så har jeg og gubben vært og trent. Jeg har trent styrke, og siden vi har kun en bil denne uken ble det med en time på meg siden da var gubben fornøyd. Jeg kunne tenkt meg en spinning time også jeg da. Vurderer spinne halv syv i morgen tidlig isteden kanskje?

N er hos mormor og skal spise pannekaker og sove der til i morgen. Da skal vi fire generasjoner på harryhandel[:D][:D]

Ja, urban elk er ihvertfall et greit merke synes jeg [:)] Fikk pakkene dagen etterpå jeg bestilte faktisk. Jeg har gitt opp å kjøpe til henne, orker ikke krangle på henne klær, har nok av andre ting å bruke tiden på [:D]
Skal si dere trimmer, synes gubbisen din var smart som ga seg med en time [8D][:D]

Back
Topp