Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Ser ikke bildet jeg, Looney... [8|]
Jess, da er vi hjemme fra trening! [:)] gikk som smurt, bortsett fra at Tobias gråt litt før han ble levert, hehe. Nå spiser de lunsj, og så blir det dupp for lillemann. Jeg kokvasker noen klær, får vel ta dem etterhvert her...
Skikkelig utrivelig vær ute, regner og snør om hverandre. Ser det er meldt flom her de neste dagene. Flaks at vi ikke bor helt ved elva!
ORIGINAL: McBaby
Usj... i dag er det 6 ukers kontroll for meg hos legen. Må vel ha gu da. [8|] Og jeg må ha med lille Sivert så jeg håper han ikke skriker og hyler da.
Nå sover Sivert men jeg må snart vekke ham hvis vi skal rekke det.
Fy søren så tverr Hannah har blitt i det siste![:@] Skal altså krangle om alt! Pappan holdt jo på å få nervesammenbrudd på morraskvisten her... Håper det gir seg snart.
ORIGINAL: Looney
Jess, da er vi hjemme fra trening! [:)] gikk som smurt, bortsett fra at Tobias gråt litt før han ble levert, hehe. Nå spiser de lunsj, og så blir det dupp for lillemann. Jeg kokvasker noen klær, får vel ta dem etterhvert her...
Skikkelig utrivelig vær ute, regner og snør om hverandre. Ser det er meldt flom her de neste dagene. Flaks at vi ikke bor helt ved elva!
Feil nettleser da? Jeg ser det veldig godt med min firefox nemlig.
ORIGINAL: Looney
Feil nettleser da? Jeg ser det veldig godt med min firefox nemlig.
har firefox jeg og skjønner du...
men er sikker på at genseren/jakka er knalltøff da! [:D]
ORIGINAL: papayamammaen
Så på den jakken for noen uker siden, looney, men frøkna ville ikke ha den, så da så. Er vel kanskje en guttejakke? hehe [:D] Bestilte litt andre ting derfra, superrask service!! Og urban elk er skikkelig gode klær synes jeg [:)]