tirsdagsprat

tina..

Gift med forumet
hei, venter på at mamma og pappa skal komme jeg. mamma skal passe marcus og pappa skal kjøre meg på sykehusbesøk til venninna mi som fikk tvillinger igår. gleder meg to gutter på 2,2 og 2, 5 kg. aldri sett så små bebiser jeg.

Hei!

Åhr her har det vært en dag tatt ut fra he..... begynte dårligmed at Marcell våknet halv 6 og ville ikke sove igjen. Sambo lå bare der og han har ferie og jeg skulle på jobb. men etteren halvtime medgriningog krælså stod han nå opp med han.

Hadde forsåvidt en fin dag på jobb, var hjemme tidlig. Da hadde broernmin blitt satt til å male og det var maling over alt på asfalten, og vi hadde lagt pressening under. Så etter at han er ferdig så går han bort å klapper bikkja så den er full av maling, setter seg i sofaen og den svarte nye skinnsofaen min ble full av maling, fikk det vekk heldigvis.
Marcell har skalla meg i nesa to ganger. Og han har skullet bæres i hele dag. jeg å sambo har kranglet. Marcell ville ikke spise, ikke sove og ikke leke.

Nå er det stille på rommet etter at jeg har lagt han heldigvis[&o].

Åhr er helt kanon utslitt og lei, så nå tar jeg meg et glass vin og en røyk. måtte bare få det ut jeg.

var det noen søte prinser da Tina? (litt dumt spm men)

hello alle sammen, uffda enit for en kjip dag du har hatt, håper det går bede nå og at du har fått slappet av litt, er noen dager man  blitt under dyna og latt verden seile sin egen sjø ja. vi er på siste uka med ferie her og tenker med skrekk på at ungene begynner i b.hage neste onsdag[:(] deg går nok bra men er rimelig skeptisk til Odin, for han er fremdeles veldig redd for alle han ikke kjenner, vet ikke hva jeg skal gjøre med det. på ferien nå så var han så hylete og sutrete, men så fort vi kom hjem og bort fra alle fremmede var alt helt greit og han ble den samme blide go gutten igjen. men vi får se hva som skjer når vi skal på tilvenning i b.hagen

For noen skravlehøner altså[:D][:D][:D]not...
Så koselig med tvillingbebiser da.. Tenker de var små ja Tina...[:)] Dette vet
vel du alt om squat.. Hvor mye veide dine to små forresten?

Enit: hørtes ut som en sliten dag ja du gitt.. du har i grunn gjort deg fortjent
til et glass vin da... [:)]Håper du og sambo har fått ordnet opp og at prinsen
sover litt lengre i morgen...

Squat: Det kan være vanskelig en stund, når Odin er redd for fremmede. Men
sånn etterhvert så er sikkert han den som har mest utbytte av barnehagen i
og med at han da blir mer tilvent å være rundt fremmede... Som regel er det
verre for foreldrene enn for barna. Men du kan sikkert be om litt ekstra tid
til tilvenning hvis du ønsker.. slik at du ser at det går greit, da føler du deg
litt tryggere vettu...[:)]
Lykke til.. synes det var vanskelig selv jeg[8|][8|] synes fortsatt det er fælt å
levere ham, han gråter med det samme, men det går over når jeg har kommet
til gangen og har på meg skoene, så hører jeg han jabber igjen... [:)]

Her har jeg vært på jobb nå, og skal skrive rapport.. bare dryger det litt me å
inn hit å kikke...[:)] men var ikke så mye forandring fra i går du gitt[&:]

Back
Topp