Tirsdagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Jeg er litt trøtt i dag, men men. Stikker på spinning kl 9, ungene skal være sammen med mamma og pappa imens. Resten av dagen skal vi bare slappe av og kose oss, har lovt Ida at vi skal pakke inn de siste gavene som ikke er innpakka enda, så vi får vel gjøre det da! [:)]

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

God morgen...

her er mika hjemme i dag å, er så snørrete stakkar..
I dag får vi besøk,så mikael kan leke litt..

Ellers så skal jeg pakke inn litt julegaver,å pynte litt her i huset..

Ha en fin fin dag..

Goood morning! [:)]

Her driver vi og snart skal ordne oss, så jeg kan kjøre ongene til mamma! Så tar jeg bussen videre til Lillehammer for å se Norge-Ukraina idag!! woop wooop! [:D] Samtidig får jeg sikkert shoppa litt julegaver som er igjen! [:)]

Synes denne dagen har vært litt tung. Jeg er sliten og trøtt, Tobias bare maser og Ida krangler om alt. Men da kan det vel bare bli bedre i morgen?
Prøvde å kose oss med julegaveinnpakking da, satte på julesanger på Spotify og tente adventslysa. Vel, Tobias kjørte Lynet McQueen GJENNOM flammene, før han bare prøvde å klippe i stykker gavene, og Ida skulle pakke inn 14.000 tegninger til mormor og bæss [8|] Jeg innså at det er en grunn til at jeg pakker inn gaver mens de er i bgh! [8D]
Nå leker de litt, snart er det kveldsmat, og i mens de spiser må jeg vaske kopper. Jeg vasker aldri kopper, det er sambos jobb. Gleder meg til ungene har lagt seg jeg, da kan jeg også legge meg!

Hei hei alle sammen[:)]

Idag har vi vært på 3mndkontroll, lille Matheo er ikke så liten lenger gitt[:)] Han var 65 cm lang, 6301 gram og 41,9 rundt hodet, så nå vokser han fort[:)] To sprøyter, en i hvert lår fikk han også. Ikke fått noen reaksjon enda, "bank i bordet"[:)] Nå ligger han i sofaen med Anders og tar seg en liten cowboystrekk, mens mor prøver å oppdatere seg på bv[:)]'

Hvordan ligger dere an med julegavene da? Vi er ferdige, og det er deilig[:)][:)]

Jeg er ferdig med julegavene, sambo har igjen 3 til gamlinger i slekta si. De får han ta selv, både innkjøp og innpakning, siden jeg har kjøpt ALLE de andre gavene og pakket inn. Noe får han faen meg ta også!

Back
Topp