Tirsdagsprat :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei hei!
Litt bedre natt i dag, stross at jeg la meg altfor sent :p
Det har regnet masse i natt. Bra for nysådd plen, kjedelig for oss :p
Men det klarner ser det ut til, kanskje det blir trilletur på oss litt senere =)
Skal straks levere T i barnehagen, så får vi se hva dagen bringer :D

Tirsdag i dag ja.. ble helt fortumla av overskriften.. er tydeligvis ikke helt med på ukedagene, hadde skikkelig onsdagsfølelse nå :P

I dag står det husarbeid på planen min når jeg kommer hjem fra jobb. Blir ikke gjort så mye av det mens jeg sitter her :D Og så må jeg rote i str 80 klærne for å finne pysjamas til Daniel. 74 pysjamasene begynner å bli små!

Hei hei!
Litt bedre natt i dag, stross at jeg la meg altfor sent :p
Det har regnet masse i natt. Bra for nysådd plen, kjedelig for oss :p
Men det klarner ser det ut til, kanskje det blir trilletur på oss litt senere =)
Skal straks levere T i barnehagen, så får vi se hva dagen bringer :D
Ha en super dag, uansett hva dere finner på! :)
Jeg er sliten i dag - er snørrete og hoster. Tenker derfor å ta det rolig. Sitter for øyeblikket ved brygga like nedenfor huset vårt...
ImageUploadedByBV Forum1371539583.208631.jpg

Jeg er sliten i dag - er snørrete og hoster. Tenker derfor å ta det rolig. Sitter for øyeblikket ved brygga like nedenfor huset vårt...
Vis vedlegget 19038
ÅH - kan vi komme og besøke? :D Det så LITT deilig ut å sitte der med morgenkaffen!!
Håper du ikke blir skikkelig syk da :(

Tirsdag i dag ja.. ble helt fortumla av overskriften.. er tydeligvis ikke helt med på ukedagene, hadde skikkelig onsdagsfølelse nå :p

I dag står det husarbeid på planen min når jeg kommer hjem fra jobb. Blir ikke gjort så mye av det mens jeg sitter her :D Og så må jeg rote i str 80 klærne for å finne pysjamas til Daniel. 74 pysjamasene begynner å bli små!
Klærne suser av gårde ja!
Mye i 74 er for smått her, men noe passer. Det går mest i 80 nå om dagen.
OG så må vi kjøpe kommode til Lillebror. Han har foreløpig 1,5 hylle i et skap på rommet til T, men det blir bare rot. Vi har ikke plass til kommode på rommet der tror jeg, men vi har plass i gangen. Håper vi finner en stor og romslig en, slik at vi får litt bedre system enn "dytt klærne inn der det måtte være plass"-systemet mitt :p

ÅH - kan vi komme og besøke? :D Det så LITT deilig ut å sitte der med morgenkaffen!!
Håper du ikke blir skikkelig syk da :(
Ja, kom gjerne på besøk! :) Det er veldig deilig her om sommeren!
ImageUploadedByBV Forum1371539933.524004.jpgImageUploadedByBV Forum1371539946.690919.jpgImageUploadedByBV Forum1371540054.793411.jpg

Good morning!
Kan ikke skryte over god natt her.. Hun begynte å gråte sent i går kveld og de virka som at det handler mer om ar hun er tett i nese (evt ørene) og har vondt av det, enn at det er tenner.(Har hodepine, sår hals og er tett i systemet selv, så vi har nok pådratt oss det samme..)
Ga saltvannsdråper, paracet, skifta bleie og ga henne litt mme kl.00, og trodde at det ville gjøre susen. Den gang ei, for kl.01.30 var det like ille.:( Tok tempen på henne, også havna hun tett inntil mamma'n sin og sov der til 07.30.
Har ikke fått tildelt noe jobb i dag, så da stikker vi en snartur til byen for å kjøpe nesedråper og dekkbark.

Good morning!
Kan ikke skryte over god natt her.. Hun begynte å gråte sent i går kveld og de virka som at det handler mer om ar hun er tett i nese (evt ørene) og har vondt av det, enn at det er tenner.(Har hodepine, sår hals og er tett i systemet selv, så vi har nok pådratt oss det samme..)
Ga saltvannsdråper, paracet, skifta bleie og ga henne litt mme kl.00, og trodde at det ville gjøre susen. Den gang ei, for kl.01.30 var det like ille.:( Tok tempen på henne, også havna hun tett inntil mamma'n sin og sov der til 07.30.
Har ikke fått tildelt noe jobb i dag, så da stikker vi en snartur til byen for å kjøpe nesedråper og dekkbark.

stakkars liten da! :( Men så godt hun sov inntil mamman sin da :D Deilig med litt ekstra kosemos når man er pjusk! ;)

GOD morgen! :D
Er UTHVILT idag! :D :D :D Hermine sov til 02.30, fikk mme, sov til 06.30, fikk mme og sov til 08! Så sto mannen opp med henne og jeg fikk sove til 09.30! HERLICHT!!! Har fri idag, og skal begynne å pakke til ferie. Samle rene klær på en plass, vaske litt klær osv. Vi skal jo være borte i 3 uker! :eek: :D

Litt overskyet og grått idag, men ikke regn så får se om det blir en tur i skogen bak huset. Har ikke vært der siden hunden døde, men det er vel på tide!

GOD morgen! :D
Er UTHVILT idag! :D :D :D Hermine sov til 02.30, fikk mme, sov til 06.30, fikk mme og sov til 08! Så sto mannen opp med henne og jeg fikk sove til 09.30! HERLICHT!!! Har fri idag, og skal begynne å pakke til ferie. Samle rene klær på en plass, vaske litt klær osv. Vi skal jo være borte i 3 uker! :eek: :D

Litt overskyet og grått idag, men ikke regn så får se om det blir en tur i skogen bak huset. Har ikke vært der siden hunden døde, men det er vel på tide!
SÅ godt å være uthvilt da! :D
Jeg følte meg også ganske uthvilt selvom det ble noen timer for lite søvn. Sov veldig godt når jeg sov :p

Good morning!
Uff, ikke helt i form hun nei :(

stakkars liten da! :( Men så godt hun sov inntil mamman sin da :D Deilig med litt ekstra kosemos når man er pjusk! ;)
Ikke noe kjekt når de er dårlige, nei..:confused: Dette er første gangen hun er syk også.. Ja, den mammakosen gjorde godt til både liten og stor. Bra at det er noe som hjelper på da!:)

Uff, ikke helt i form hun nei :(
Veldig tydelig at hun er pjusk, ja. :(
Tenkte hun kunne sove i bilen på tur til byen, men mens jeg hadde på meg maskara nå nettopp, kom pappaen inn på badet med ei jente som plutselig ikke greide å holde øya oppe. Sååå trøtt og sliten da! Og det er LENGE siden vi har kunnet legge henne ned til dubb uten en liten kamp først, men nå sovna hun før hun kom i vogna.. Misstenker hun har litt feber nå, så da dropper vi byturen og slapper av hjemme istedet. ♡
Forresten.. Du har vel peiling på beising av veranda vel? ;)
Hvordan klargjorde dere platten? Noen sier at man kun trenger å vaske med grønnsåpe, mens andre renser platten i flere omganger før det beises.

Vis vedlegget 19038

Så koselig! God bedring til deg ;)

Veldig tydelig at hun er pjusk, ja. :(
Tenkte hun kunne sove i bilen på tur til byen, men mens jeg hadde på meg maskara nå nettopp, kom pappaen inn på badet med ei jente som plutselig ikke greide å holde øya oppe. Sååå trøtt og sliten da! Og det er LENGE siden vi har kunnet legge henne ned til dubb uten en liten kamp først, men nå sovna hun før hun kom i vogna.. Misstenker hun har litt feber nå, så da dropper vi byturen og slapper av hjemme istedet. ♡
Forresten.. Du har vel peiling på beising av veranda vel? ;)
Hvordan klargjorde dere platten? Noen sier at man kun trenger å vaske med grønnsåpe, mens andre renser platten i flere omganger før det beises.

Vi måtte slipe på den siden vi har beiset nå, så vi har ikke rengjort, kun fjernet støv etter sliping.
Men på den andre siden skal vi bare vaske. Tror vi bruker slik terasserens og terassespyler vi har lånt (høytrykksspyler)!

Good morning!

Kjedelig når de ikke har det bra :( og hvertfall når man ikke helt vet hva dem skriker for!..
God bedring til dere, og håper dette går fort over ;)

Back
Topp