Ganske trøtt jeg også - sovnet ikke før ca. 01, nattmating 02 og 06, litt styr begge gangene, og junior var vååååken 08.
Føler at jeg ikke har tatt meg inn etter "horrornatten" i forgårs enda. [8D]
Det negative om natten nå er at han er forkjølet, så han våkner av hoste og nysing og slikt.
Det positive er at jeg har fått en "smokkebaby" - mange ganger sovner han nå pent om igjen bare jeg får smøget smokken på plass! [:)]
Funker ikke når han har vondt i magen, men ingenting er perfekt! [:D]
Har faktisk fått ham til å sovne om igjen 2 GANGER på formiddagsluren nå - neste gang regner jeg med at det er våkentid uansett hva jeg gjør, men jeg tror faktisk han har sovet lenger enn den vanlige halvtimen!
Om jeg bare hadde sett på klokka når jeg la ham. [8D]
Jeg skal spille rollespill i dag, YAY! [:)]
Gabriel skal bli med en venninne (barnevakten vår) hjem for å hilse på familien hennes, så jeg får til og med litt "shoppingtid" på forhånd! [:)]
Har pumpet litt siste dagene for å ha til i kveld, og må pumpe resten av uka for å ha til helgen - skal på julebord fredag, og har bursdag på lørdag så da skal jeg og mannen på "date"! [;)]
Ble skikkelig stressa i helgen, fikk ikke ut mer enn ca. 40ml etter mye knoting - men i går la jeg junior til på ene siden og pumpa på den andre til frokost, og da satt jeg der med 140ml på 10 minutter, sånn ca!
Og i dag stoppet jeg på ca. 160, for da fikk lille G. mageknip og det ble for mye knot å fortsette.
Men det ser i hvert fall ut til at dette skal ordne seg! [:)]
Tror faktisk jeg må ta med pumpa på rollespillingen i kveld i tilfelle - kommer til å være ute av huset ca. 14-23+, og forrige gang var jeg ute to timer mindre og måtte ta drosje hjem fordi brystspreng og kveldskulde var så vond kombinasjon at jeg bare måtte HJEM! [8D]
Må se etter allværstøy - har fått 2000 av mamma og pappa til det i bursdagsgave, vet mange merkeplagg er langt dyrere men jeg gir blaffen i hvilket merke det er så lenge det er vannavstøtende, vindtett og fleksibelt i forhold til temperatur! [:D]