tirsdagspludring 11.desember!

Lillespire2024

Glad i forumet
me sooo tired!!!![&o]

lillegutt sovna 18.30, og sov til 22.30. etter det har han vært våken hver time, og grått kjempemye!! ikke "jegharvondt"-gråt, men "jegerleimeg"-gråt! huff.. det tar på.. så idag sto vi opp 5.50! da gadd jeg ikke mer![:'(]

så idag skal vi sooooove!!!

have a nice day!

Good morning Norway[:D][:D] Ja nå er det bare 13 dager igjenn til jul, er dere ferdig jenter????????? Her har natten vært super. snuppa sovnet kl 2000, gubben foret kl halv et i natt og vi sov til halv seks, og til sju igjenn. I dag skal vi bare slappe av og kose oss[:D][:D]

etter mye om og men i går kveld,ble natta god.
i det sista har jeg fått problemer med å få han til å sove,tilogmed på dagen.Han er trøtt,gjesper og gnir seg i øynene,men sove?NEI!!Han skulle ha mat egentlig kl 1800,men han sovna 1740(etter lang tid med prøving)så jeg lot han sove litt,han våknet av seg selv kl 1815,så da var det mat kl 1830.

Han spiste igjen 2030,og jeg prøvde å legge han 2100,for da hadde han vært våken lenge og var trøtt,men neida!!!Holdt på og holdt på,2230 la jeg meg og ga han mat,endelig kl 2300 sovnet han.

Våknet ikke for mat føre 0535,og han sover enda....

Tenkte jeg skulle vaske ned badet i dag,gruer meg for det er så lite,dårlig med plass.Sprøyter inn doen med noe greir og tar dusjen og spyler over,veldig kjekt....skure dusjen ordentlig må jeg og...

have a nice day(håper legging går bedre i dag[X(])

Idag skal vi på 5 mng kontroll. Sprøyte stakkars lille gutt..Ellers har natta vært bra.. Etter helsestasjonen skal vi møte barselgruppen min forhåprntligvis[:D][:D][:D]

Så skal vi besøke oldemoren til Markus i dag.. Det gleder vi oss til....
Skriver en oppdatering på 5 mnd kontrollen

God morgen !!
Her har natto vore go.. Jento sovna 2030..fekk mat 0030.. å sov te 0730..fekk mat ..å sove endo..[:D]
Planen e at me ska ut å gå tur.. so eg sitte no egentli her å venta på at ho ska våkna...hehe..
Idag ska da ryddast litt i stovo.. me ommøblerte i går..so alt har ikkje funne plassen sin att..
Ellers ska eg  ikkje gjer so mykje meir idag,sio eg rund-vaska kjøkkenet i går..*fornøyd*[:D]..

Ganske trøtt jeg også - sovnet ikke før ca. 01, nattmating 02 og 06, litt styr begge gangene, og junior var vååååken 08.
Føler at jeg ikke har tatt meg inn etter "horrornatten" i forgårs enda. [8D]

Det negative om natten nå er at han er forkjølet, så han våkner av hoste og nysing og slikt.
Det positive er at jeg har fått en "smokkebaby" - mange ganger sovner han nå pent om igjen bare jeg får smøget smokken på plass! [:)]
Funker ikke når han har vondt i magen, men ingenting er perfekt! [:D]
Har faktisk fått ham til å sovne om igjen 2 GANGER på formiddagsluren nå - neste gang regner jeg med at det er våkentid uansett hva jeg gjør, men jeg tror faktisk han har sovet lenger enn den vanlige halvtimen!
Om jeg bare hadde sett på klokka når jeg la ham. [8D]

Jeg skal spille rollespill i dag, YAY! [:)]
Gabriel skal bli med en venninne (barnevakten vår) hjem for å hilse på familien hennes, så jeg får til og med litt "shoppingtid" på forhånd! [:)]
Har pumpet litt siste dagene for å ha til i kveld, og må pumpe resten av uka for å ha til helgen - skal på julebord fredag, og har bursdag på lørdag så da skal jeg og mannen på "date"! [;)]
Ble skikkelig stressa i helgen, fikk ikke ut mer enn ca. 40ml etter mye knoting - men i går la jeg junior til på ene siden og pumpa på den andre til frokost, og da satt jeg der med 140ml på 10 minutter, sånn ca!
Og i dag stoppet jeg på ca. 160, for da fikk lille G. mageknip og det ble for mye knot å fortsette.
Men det ser i hvert fall ut til at dette skal ordne seg! [:)]
Tror faktisk jeg må ta med pumpa på rollespillingen i kveld i tilfelle - kommer til å være ute av huset ca. 14-23+, og forrige gang var jeg ute to timer mindre og måtte ta drosje hjem fordi brystspreng og kveldskulde var så vond kombinasjon at jeg bare måtte HJEM! [8D]

Må se etter allværstøy - har fått 2000 av mamma og pappa til det i bursdagsgave, vet mange merkeplagg er langt dyrere men jeg gir blaffen i hvilket merke det er så lenge det er vannavstøtende, vindtett og fleksibelt i forhold til temperatur! [:D]

sitter egentlig og venner meg til tanken på å bli tobarnsmor jeg![:D]

ellers... brukte et par timer på å få ut rapen inatt, gav opp til slutt... julian sovna bare og lå og ynket seg hele natta. men den kom idag tidlig og da var det ett stk glad gutt her! [:D]

idag... skavvise... vet ikke hva vi skal gjøre. sambo er på jobb i bergen til imorgen!
mulig jeg må til byen en tur og kjøpe julegaver til venninner... og mangler fortsatt til sambo... HVA SKAL JEG KJØPE???

Det har vært et h****** natt!! O har ikke ville ha sovet i det hele tatt nesten. Hatt små dupper hele tiden. Brukte pupp, smokk og kroppskontakt. La meg med hodepine og har den fortsatt. Hater å ta smertestillende[:@] Ga tilogmed mme på kvelden før hun la seg fordi dette ikke er den første natta med sen legging. Føler at rutinen jeg hadde er ødelagt og samtidig føler det ut som om jeg ikke har nok melk.

Har så lyst til å gråte jeg[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Nnem

Det har vært et h****** natt!! O har ikke ville ha sovet i det hele tatt nesten. Hatt små dupper hele tiden. Brukte pupp, smokk og kroppskontakt. La meg med hodepine og har den fortsatt. Hater å ta smertestillende[:@] Ga tilogmed mme på kvelden før hun la seg fordi dette ikke er den første natta med sen legging. Føler at rutinen jeg hadde er ødelagt og samtidig føler det ut som om jeg ikke har nok melk.

næmmen lille snupp, det var ikke noe hyggelig å høre...
håper det går bra med deg!!!
masse klemmer fra oss!!!

ORIGINAL: ~savannah~

ORIGINAL: Nnem

Hva med prøve en flaske nan på kvelden? Det gjør vi, tror jeg har nok melk, men M våkner så ofte ellers... Funker kjempebra her!!!

Har faktisk prøvd mme 2 kvelder allerede. Hjelper ikke. Hun drikker ikke nan da, men Hipp.

Back
Topp