Tirsdagsnakken

*Perlemor*

Gift med forumet
Guuuuud mååååårning!

Ungene oppfører seg eksemplaring om morgenene for tiden, jeg lurer på hva de pønsker på [8D] Er redd om jeg stiller vekkerklokka så oppfører de seg som ramp og jeg kommer for sent!! [8|][:)] Men deilig å ha god tid om morgenen da, DET er jeg ikke vandt til!

I skal jeg prøve å trene før jeg henter ungene i barnehagen, slutter tidligere i dag. Håper på å få veiledning på et nytt treningsprogram.

Ellers skal Magnus på kor kl. 18 og Håvard egentlig på småbarnsang kl 17.30, men Perlefar skal på et møte, så vet ikke helt hvordan jeg får det til å gå opp....Vi får se [:)]

Jeg er i ROMAmodus for tiden, for neste torsdag setter jeg og alle mine gode kollegaer snuten sørover og skal nyte rødvin, pasta og spennende historie sammen i 4 dager. Og jeg er litt reisesjef! Prøver å snekre sammen et program for turen. Gleder meg utrolig mye!! [:D] Var der for 9 år siden også, og synes det er en virkelig flott by.

Det var kanskje litt på sidesporet av en dagstråd, men men [:D]

Ha en superduper dag jenter!

God morgen...

Perlemor: Å du er heldig som skal til roma,misunnelig[:)]

Her er gubben å mikael sendt avgårde til bhg å jobb..
I dag må det pakkes å fikses litt her,jeg å mikael reiser til molde å skal være der i over 2 uker..deilig....[:D]
Ellers er det lite på tapeten..

Ha en fin dag alle sammen..

Perlemor: Heldiggris som skal til Roma!! [:D][:D]

God morgen! [:)]

God natt her, Ida kom i 5-tiden og informerte om at hun hadde drømt (pleier hun aldri å gjøre...), men ellers har vi sovet sammenhengende.
Jeg skal på PulsSpinn kl 9, og ungene skal i barnepassen. Etterpå blir det den ukentlige turen til biblioteket, også MÅ vi innom en butikk og kjøpe bleiebøtterefill, det er tomt og dritten til Tobias STINKER! [:'(][8D]
I kveld blir det avslapning, jeg tenkte å prøve å huske Fruene i kveld, for det glemte jeg forrige uke.

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

God Morgen!

Endelig er guttene tilbake i barnehagen. Har vel gått en uke om man plusser alle dagene, etter nyttår. Rimelig lei sykdom ja. Så i dag eller i morgen skal jeg kjøpe innesko og panelovner til rommene deres. Mistenker nemlig at det er de store temperatur forskjellene som gjør det. Nede har vi varme i alle gulv, og de er fæl til å ta av seg sokkene for det er så lunt å varmt på gulvet. Oppe har vi ingenting, noe som muligens kan utløse denne evige hostinga, snørringa m.m.

Nå sitter jeg å venter på inspirasjon til å gå ned å vaske. Har fått vaskejobb der jeg skal vaske svigerfars selskapslokale(som han leier ut), og i helga var det dåp. Godt å ha noe å fylle dagene med. Etterpå skal det surres rundt i huset med støvfille og støvsuger, før jeg skal opp på nav og å kjøpe panelovner. Jeg og guttene drar rett til mamma å de på middag, så må vel ta med forsinket morsdagsbukett[8|]

I kveld skal jeg teste ut et nytt treningsprg. Lurer på å lage trenings/livsstilsblogg, for nå er det nye tider. Full skjerpings[:)] Ha en fin dag dere

*Perlemor*: Kos deg med forberedelser til Romatur![:)]

Tittei!

Jeg er 31 uker i dag, og siden fredagsettermiddag så er poden blitt kjempe aktiv! Men det kjennes ut som han har flyttet på seg så det spørs om han lå bak morkaka den uka jeg var så beskymra. Skal på en ultralyd neste uke via det forskningsprosjektet jeg er med i, jordmora sa jeg skulle si ifra så skulle hun ta en estimering på veksten med det samme. Så nå venter jeg spent på time neste uke[:D] Greit å kunne få en liten pekepinn på om det blir fødsel eller ks..

I natt har jeg sovet passe godt for første gang på mange uker, kun en dotur[8D] Yeeei[:D]
Tvang meg selv til å ligge å rulle i senga til 10, selv og jeg var klar for å stå opp kl.7[8D]

Nettopp spist frokost nå, så skal jeg kjøre en liten tur til byen å få gjort unna noen småærend.

Smålei av å være periodealenemor i dag... hjelper jo ikke på at Tobias hadde tidenes trassanfall i lekebutikken fordi han ikke fikk en Harry Knøl-bil, jeg har skikkelig vondt i ryggen for tiden, samt begynnende betennelse i ene håndleddet. Akkurat nå har jeg vondt i hodet og, men det er fordi det er dårlig luft her, og jeg har drukket for lite etter spinninga.
Mannen til bestis (altså huseier) kommer en tur i ettermiddag da, oppvaskmaskina har gått til streik nemlig. Håper han klarer å fikse det, jeg er nemlig smålat og orker ikke vaske kopper...

Back
Topp