lenemor
Forumet er livet
Og det er godt å se deg her igjen namba - særlig når du er ved så godt mot og det går mot slutten av svangerskapet ditt på ordentlig.
Jeg har fått en god natts søvn også, så humøret mitt er på topp! La oss og matet i elleve-tiden i går, og la August over i egen seng - så sovnet vi, og jeg våknet først klokka halv fire og lurte på hva som hadde skjedd.. først fikk jeg en sånn ekkel følelse i magen, men så hørte jeg nurket mitt grynte og skjønte at han bare sov godt... og det gjorde han helt til fire. Så var det mat og alt det der til litt over fem, så sov han igjen til halv åtte - og jammen sover han fremdeles!
Ingen planer for dagen, annet enn å kose oss
Jeg har fått en god natts søvn også, så humøret mitt er på topp! La oss og matet i elleve-tiden i går, og la August over i egen seng - så sovnet vi, og jeg våknet først klokka halv fire og lurte på hva som hadde skjedd.. først fikk jeg en sånn ekkel følelse i magen, men så hørte jeg nurket mitt grynte og skjønte at han bare sov godt... og det gjorde han helt til fire. Så var det mat og alt det der til litt over fem, så sov han igjen til halv åtte - og jammen sover han fremdeles!
Ingen planer for dagen, annet enn å kose oss