Tirsdagsmorgen

lenemor

Forumet er livet
Og det er godt å se deg her igjen namba - særlig når du er ved så godt mot og det går mot slutten av svangerskapet ditt på ordentlig.

Jeg har fått en god natts søvn også, så humøret mitt er på topp! La oss og matet i elleve-tiden i går, og la August over i egen seng - så sovnet vi, og jeg våknet først klokka halv fire og lurte på hva som hadde skjedd.. først fikk jeg en sånn ekkel følelse i magen, men så hørte jeg nurket mitt grynte og skjønte at han bare sov godt... og det gjorde han helt til fire. Så var det mat og alt det der til litt over fem, så sov han igjen til halv åtte - og jammen sover han fremdeles!

Ingen planer for dagen, annet enn å kose oss

God tirsdag jenter![:)]

Jeg sitter å nyter freden og roen i huset nå...deilig!!!!![:D]
Lille Syver ligger å sover så søtt og Thea er i bhg...og A er innom på jobben[;)]
I dag skal jeg se om jeg får støvsugd og tørket litt støv rundt omkring her...tenkte det er greit å passe på i dag når Thea er i bhg,for hun ROTER så fælt for tiden...hun skal liksom leke med ALLE lekene på en gang!![&:]

Skal se om jeg får lagt inn noen skryte bilder av gullungene våre også!![:D]

Ha en fin dag alle sammen!!

*Tvi-tvi for deg namba*

Her er det hjemmedag i dag og.. Sindre hoster mye, og er veldig neseforkjølt.. Men har ikke feber enda da.. Han er litt het, men ikke feber.. Samme med Maren..
Så var min pappa på besøk her nettopp og hadde med stor gave til Sindre.. Brannbiler som lager lyd.. MASSE og HØY lyd.. [8D] Jippi..

Ellers så skal jeg ingenting annet enn å krysse fingrene mine og håpe at namba blir satt i gang i dag.. [:)][:D]

God formiddag.

Marcus sov urolig i natt, vi sto opp 8 i dag, Marcus i bhg, han er i form og ikke feber. Jeg har vært på NAV en tur og nå har jeg spist frokost, skal straks i gang med rydding og støvsuging.

Senere i dag skal Marcus få svinevaksina.

Hei hei!!

Idag har Mina fått vaksine mot svineinfluensa, så vi har en kose dag hjemme idag[:D] Godt for både liten og stor[8D][:)]

Nå sitter Mina og spiser lunsj til tven og jeg oppdaterer meg litt her. Vi har begge hatt en kjempe god natt og det er såå deilig. La meg 2130 for jeg var sååå trøtt og fikk sove til 0700[:D]

I ettermiddag skal vi lage trolldeig så det blir noen julegaver[:)]

Til middag skal vi ha fisk. Nam nam[;)] Ørret til meg og fiskekake til Mina[:D]

Idag har jeg vært på formiddagskaffe hos naboen. En sprek eldre dame som ville feire hun hadde fått malt vinduene sine.

Senere skal vi på kinarestaurant innen meg og Gustav skal på småbarnssang. Så slipper jeg å lage mat og vi slipper å stresse med å spise før vi skal ut døren. Så dette blir en deilig dag!

Lenge siden jeg skrev noe her jenter..

Her går det fremover ihvertfall. Barnen er i barnehagen og jeg er hjemme å prøver å slappe av.
Var til legen igår og fikk 100% sykemelding. Deilig! Siden jeg sliter noe veldig i dette svangerskapet (ihvertfall om jeg sammenligner med de andre)

*skriver en egen tråd om  dette senere jeg*

Wilma ska få vaksine på fredag. Håper det går greit!
Skall nå prøve å få gjort litt mat til barn og mann kommer hjem i 3-4 tiden [;)]
Ellers holder jeg meg inne idag. Det regner [:'(]

Oslo jente:
Har du et bra resept på trolldeig??

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

Lenge siden jeg skrev noe her jenter..

Her går det fremover ihvertfall. Barnen er i barnehagen og jeg er hjemme å prøver å slappe av.
Var til legen igår og fikk 100% sykemelding. Deilig! Siden jeg sliter noe veldig i dette svangerskapet (ihvertfall om jeg sammenligner med de andre)

*skriver en egen tråd om  dette senere jeg*

Wilma ska få vaksine på fredag. Håper det går greit!
Skall nå prøve å få gjort litt mat til barn og mann kommer hjem i 3-4 tiden [;)]
Ellers holder jeg meg inne idag. Det regner [:'(]

Oslo jente:
Har du et bra resept på trolldeig??

ta og google trolldeig bare.. så får du opp en oppskrift.. det gjorde vi da vi skulle lage det..

Nå har jeg akkurat hatt besøk av barselgruppa mi.. det var koselig så nå har de dratt.. og jeg skal lese litt logistikk.. men jeg er såååå stuptrøtt etter nok en natt med nesten ikke noe søvn.. [:'(] men.. jeg får vel prøve å gjøre en innsats! [:D]

så er det hjemmealene ettermiddag hos oss i dag.. bare oss jentene.. m skal på styremøte, så vi skal styre og stelle i nheimen for oss selv.. litt godt.. [8D] håper bare jentene har tenkt til å være greie.. malin trasser noe hemningsløst for tida. og julie nekter å sove på kvelden...[:'(] men satser på at de er snille med meg[:D][:D][:D]

jeg fant trolldeig-tråden min fra i fjor - der står en kjempegod oppskrift, men da jeg dyttet den frem oppdaget jeg at den lå under bildeforumet vårt - den ligger lengst opp på våre bilder nå

God kveld.

Vi har vært hos legen, Marcus har ørebetennelse og den hosten han har skjønte ikke legen hva var for no, han får medisin med mot ørebetennelse, kan hende den hjelper litt på hosten hans også.

Vi har spist middag, pølsegryte, og nå slapper vi av. Marcus sovnet i vogna i sted så lurer på når jeg får han i seng i kveld.

Back
Topp