tirsdagskveld :o)

verosus_88

Flørter med forumet
Da var nok endag gått.. :o) Imorgen er det tid for kontroll igjen-hos jordmor.. :)
33 uker på torsdag, hu å hei som tiden flyr..

Rart å tenke på at det bare er.. CA 2 mnd igjen så er man ferdig med å gå gravid, å jeg får hilse på lillegutt :) <3 gleder meg massemasse! :)
Tenker fortsatt på navn da, vi blir aldri enige gett.. :p VANSKELIG!
mange som sliter med å finne navn? :)

Ha en fiiin kveld og en bra onsdag imorgen ;)

Grattis med strax 33 uker:) Her bikker jeg mot 35 uker på søndag og bare 5uker +/- til lillegutt kommer:)
Glede glede <3
Og ja vi gruble fælt på navn,håper vi blir enige før lillemann kommer:) Ikke lett med dette navnevalget...

Det er digg.. jeg bikka 32 uker i går jeg.. ikke flere kontroller før påske for min del... 

vi har heller ikke kblitt helt ferdige med å tenke på navn.. 

liker tirill.... og oline... så får vi se hva det blir... 

regner med det blir lettere når snuppa kjem ut... fortsatt litt usikker på hva det blir så da er det vell derfor... 

Jeg bikker selv 31 uker til fredag og føler virkelig at det nærmer seg slutten, tenker at det hadde vært fint om denne kunne tenke seg å komme litt før termin, men det blir nok med tanken. ;-)
Vi er heller ikke bestemt oss for navn, men har noen alternativer da, vi har noen vi er enige om er fine i hvertfall. :-) Har vært vanskelig denne gangen asså, har hatt det klart i gooood tid med begge de andre: :-)

Back
Topp