Tirsdagsjabbinga

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Delia

Nei, ja jo...[8D] hehehe gått en del runder med meg selv[8D][;)][;)] Men man må vel bare hoppe i det og prøve. Alle snakker om at man skal være forsiktig når man har barn osv.. men det jeg opplevde var at når man først var kjærester og overnattet hos hverandre var det bedre å prøve å bo sammen. Lille gutten ble jo forvirret av pappa, mamma og kjæresten[&:][&:][&:] 

Ja, så lenge det føles riktig[:)] Av refaring vet jeg at det blir noen ekstra runder når man faktisk bor i samme hus og ikke kan være hver for seg, men da er det viktig å ikke gi opp tror jeg. Lykke til med samboerskapet!!

Har allerede fått prøvd oss litt siden det er mine vaner og dine vaner og vi begge har barn!![8D] hehe.. men vi er enige om at man må gi og ta, men noen prinsipper kjemper man litt mer for!![;)][:D] Men ja det er fordeler og bakdeler med både å være alene og bo med noen!![&:][8D][:)]

Fått skrevet litt på oppgaven nå i kveld da så håper det løsner i morgen engang. Må vel bare jobbe i vei med denne dritten her[:D][&:][X(]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Shopoholic

Looney: [:D]
Du har ikke N astma? Tok det lang tid før han ble vant til den pustedingsen? Og ble det mye bedre?
Har han ofte falsk krupp?
Sorry mange spm [:-]

Er trøtt som en strømpe og jeg er såååå meggette i dag, faen jeg trenger søvn. Jeg MÅ ha søvn og ungene mine MÅ sove snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart ultralyd av hoftene til S, satser på alt er flott! [:)]

Hvem av ungene sliter?

N har brukt den pustedingsen siden han  var litt over året og det har stort sett gått bra det altså. Har bare holdt han og tvunget han om han ikke vil, og snakket med han om at han faktisk må ta medisin for å bli bedre. Nå ber han om den om han hoster osv.

Men falsk krupp er noe dritt altså[>:] Han har vel hatt ca ti anfall eller noe tror jeg. Men vi kjøpte luftfukter til å ha på rommet hans, og da ble det straks bedre. Nå har han ikke hatt anfall på lenge *bank i bordet* Har og efedrin i kjøleskapet i tilfelle anfall for det hjelper om anfallene kommer.

A, hun begynte på medisiner på mandag og er alt mye bedre. Syns maska er litt skummel men går bedre nå.
Hun puster mye bedre og bank i bordet, i natt sov hun HELE natta uten og hoste nesten [:)]

Så bra N har begynt å hoste igjen han så da må vi vel frem med medisin igjen vi og. Har jo vært bra en par ukes tid[&:]

Back
Topp