Tirsdagsjabbinga

Skrållan

Forumet er livet
Heisann alle sammen! [:)]

Her våkna jeg kvart på 8, av Ida som lå og hylskreik i senga si. Da hadde hun våkna med gjenklikstra øyne, og var livredd for at jeg kom drassende med øyesalva! [8|] Men salva er tom, og hun er ikke så verkete, så ingenting jeg da jeg vaska henne... mulig hun bare hadde hatt litt søvn i øyet, og blitt hysterisk av det. Får følge med henne litt!
Om en time kommer lillesøs + boyfriend, de skal passe ungene så jeg får trent! [:D] Snillingene! [:D] Og i ettermiddag kommer pappa og lille nevø, det blir koselig!
I kveld må vi gjøre unna påskemathandlinga, jeg jobber jo til 18 i morgen, og sambo kommer ikke hjem før 18 han heller, og da har jo butikkene stengt...

ha en fin dag damer! [:)]

PS: jeg drømte forresten om hytta til papaya i natt! Bare at det var ikke ei hytte, det var en diger vingård i Sør-Frankrike med diiiiger blomsterhage og 2 trehytter til ungene. 10 millioner kosta det, og der var det fint skal jeg si! [:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Looney: [:D]
Du har ikke N astma? Tok det lang tid før han ble vant til den pustedingsen? Og ble det mye bedre?
Har han ofte falsk krupp?
Sorry mange spm [:-]

Er trøtt som en strømpe og jeg er såååå meggette i dag, faen jeg trenger søvn. Jeg MÅ ha søvn og ungene mine MÅ sove snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart ultralyd av hoftene til S, satser på alt er flott! [:)]

Hvem av ungene sliter?

N har brukt den pustedingsen siden han  var litt over året og det har stort sett gått bra det altså. Har bare holdt han og tvunget han om han ikke vil, og snakket med han om at han faktisk må ta medisin for å bli bedre. Nå ber han om den om han hoster osv.

Men falsk krupp er noe dritt altså[>:] Han har vel hatt ca ti anfall eller noe tror jeg. Men vi kjøpte luftfukter til å ha på rommet hans, og da ble det straks bedre. Nå har han ikke hatt anfall på lenge *bank i bordet* Har og efedrin i kjøleskapet i tilfelle anfall for det hjelper om anfallene kommer.

Her våknet flere ganger i går kveld og siste gang i halv to tiden og var SUR uten grunn i følge han selv faktisk. SÅ da han måte tisse kvart over syv i morges og sto opp med gjeipen hengende skjønte jeg at han måtte sove mer. Fikk han til å sovne litt før åtte og da sov han til kvart over ni, og våknet blid[:)][:)]

Nå er vi hjemme og koser oss før han skal på besøk til oldemor og oldefar så jeg får skrevet oppgave. Må jo bli ferdig engang jeg også[:)][:)]

I kveld skal jeg ta sol og trene tenkte jeg.

Da har jeg takket ja til jobben og begynner 26 april, og jeg får trolig all den ferien jeg ønsker Nå er jeg fornøyd altså!!!!

En liten hilsen fra meg.
Har perm ifra sykehuset. Havnet der på søndag jeg med magesmerter. Hentet i ambulanse og greier.
Finner ikke ut av det, men no har jeg perm fram til imorgen tidlig kl.08.
Er ikke på st.olavs jeg er men orkanger. Rart å være på et nytt sted gitt.
Håper dere andre har en bedre påske enn meg.

ORIGINAL: ~Fruen~

En liten hilsen fra meg.
Har perm ifra sykehuset. Havnet der på søndag jeg med magesmerter. Hentet i ambulanse og greier.
Finner ikke ut av det, men no har jeg perm fram til imorgen tidlig kl.08.
Er ikke på st.olavs jeg er men orkanger. Rart å være på et nytt sted gitt.
Håper dere andre har en bedre påske enn meg.

God bedring da Fruen[:)]

God bedring fruen! Håper de finner ut av det, og at du slipper å feire påska på Orkanger! [:)]

Blæh og til helvete med oppgaven i dag. Kommer liksom ikke videre nå jeg[:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][X(][:o][&o]

Da er vi tilbake fra det høye nord. Kjipt å være alene da... Mannen kommer hjem på torsdag kveld.[8|]
Det var deilig med masse hjelp og avlasting hos mamma, men nå er jeg vel bortskjemt. Sivert har holdt et helvete om kvelden hele den siste uka så jeg er sliten alikavel. Han NEKTER å sove etter 18.00 hvis han ikke får ligge på puppen. Så da ender det med at han legger seg sammen med meg og jeg sover dårlig med han i senga....
Hvorfor må mine barn være så sære på søvn i starten??? Trodde babyer likte å sove jeg...[8|]

Ida har hosta frem provosert oppkast nå. Guri, så lei jeg blir. Og lillebroren hermer, så han legger seg på gulvet og spytter. Sjarmerende unger. Ida gir seg ikke heller vettu, bare hoster og hoster og hoster videre, helt til hun kaster opp. Ser jo på henne at hun gjør det med vilje.
Fant ut at vi rekker butikken i morgen kveld, siden det stenger kl 20 på Rema ved der jeg jobber. Fint, så slipper vi å dra i kveld [:)] Sambo skal jobbe overtid hjemmefra i kveld når ungene er lagt, så blir tv-titting og pc-surfing på meg.

Grattis Looney!!! høres helt supert ut!!
Fruen, god bedring, høres ikke moe morro ut!!
Skrållan, god bedring til Idamor!!

Da har ferieroen senket seg i heimen, støvsugd og rydda!!!
i kveld blir det påskekrim!!! og muligens noe godt å spise!!
har trent, ganske heavy den shreden, men har holdt ut hver dag!!digg!!

Føler med deg, McBaby! Var der selv for et halv til ett år siden. Utrooooooooolig slitsomt!!

Gratulerer så mye Looney!![:D][:D] Og håper tiltakslysten på oppgaveskriving tar seg opp!!![;)]

Fruen: Uff det var da voldsomt!!![&o] Ønsker deg hurtig bedring så du får kose deg litt i påsken!![:)]

Shopoholic: Håper det blir masse søvn på dere alle 5 i påsken!!![;)][:)] og lykke til med ul!![:)][:)]

McBaby: Håper Sivert snart skjønner at det er deilig å sove!!!![:)][:)]

Skrållan: Uffa, håper hun gir seg med slikt da[&:]

tutta80: Merker du noe på den shreden?? Manner meg enda opp[8D] Nå må bare påskesnopet bli spist først!![8D][:D]

Da har jeg pakket ut av min leilighet og flyttet med min kjære!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Så får vi se om man får kabalen til å gå opp!!!![;)][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Gratulerer så mye Looney!![:D][:D] Og håper tiltakslysten på oppgaveskriving tar seg opp!!![;)]

Fruen: Uff det var da voldsomt!!![&o] Ønsker deg hurtig bedring så du får kose deg litt i påsken!![:)]

Shopoholic: Håper det blir masse søvn på dere alle 5 i påsken!!![;)][:)] og lykke til med ul!![:)][:)]

McBaby: Håper Sivert snart skjønner at det er deilig å sove!!!![:)][:)]

Skrållan: Uffa, håper hun gir seg med slikt da[&:]

tutta80: Merker du noe på den shreden?? Manner meg enda opp[8D] Nå må bare påskesnopet bli spist først!![8D][:D]

Da har jeg pakket ut av min leilighet og flyttet med min kjære!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Så får vi se om man får kabalen til å gå opp!!!![;)][:D][:D]

Oj grattis[:D][:D] visste ikke at dere skulle det[:)]

Nei, ja jo...[8D] hehehe gått en del runder med meg selv[8D][;)][;)] Men man må vel bare hoppe i det og prøve. Alle snakker om at man skal være forsiktig når man har barn osv.. men det jeg opplevde var at når man først var kjærester og overnattet hos hverandre var det bedre å prøve å bo sammen. Lille gutten ble jo forvirret av pappa, mamma og kjæresten[&:][&:][&:] 

ORIGINAL: Delia

Nei, ja jo...[8D] hehehe gått en del runder med meg selv[8D][;)][;)] Men man må vel bare hoppe i det og prøve. Alle snakker om at man skal være forsiktig når man har barn osv.. men det jeg opplevde var at når man først var kjærester og overnattet hos hverandre var det bedre å prøve å bo sammen. Lille gutten ble jo forvirret av pappa, mamma og kjæresten[&:][&:][&:] 

Ja, så lenge det føles riktig[:)] Av refaring vet jeg at det blir noen ekstra runder når man faktisk bor i samme hus og ikke kan være hver for seg, men da er det viktig å ikke gi opp tror jeg. Lykke til med samboerskapet!!

grattis delia[:D] så koselig[:)]

god bedring fruen[:)]

ligger på soffan og spiser eple, har vært ute og gått i en time før det. var på middag til naboene, de veide all mat og snakket bare kalorier så da fikk jeg lyst til å ut å gå etter middag og dessert[;)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ligger på soffan og spiser eple, har vært ute og gått i en time før det. var på middag til naboene, de veide all mat og snakket bare kalorier så da fikk jeg lyst til å ut å gå etter middag og dessert[;)]

[8|] Raringer..... Snakk om å drepe matgleden og hyggen rundt bordet.

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: MaRtE:)

[8|] Raringer..... Snakk om å drepe matgleden og hyggen rundt bordet.
[/quote

Men greit å få litt inspirasjon da[:D]

Fikk helt til quotinga som vanlig, men dere skjønner vel[:D]

De fleste av dere har vel lest det på fb, men jeg er ennå kjempestolt av lillemor som klarer å lese ord!

Grattis med jobb Looney, og med samboerskap Delia.

Og god bedring til Fruen!!

Back
Topp