Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heldiggrisen!nei se på han da! Der har han fått seg lilleba drakt!Nydelig!
![]()
TorboguriEr ikke så lett å ta bilde av snuppa med mobilen lengre
Gjorde et forsøk da, med blanda hell!
Hermine i farta!
Vis vedlegget 13791Vis vedlegget 13792Vis vedlegget 13793
oi, himme og hav!Ja, heldiggrisen!
Vi måtte opp i størrelse 86!!!
ja, nå er hun altså i slaget! Overalt på et øyeblikkTorboguri
Hun er herlig!
Den kostet 449,-oi, himme og hav!Men det er nok like greit, når man skal legge ned så mye penger i ett plagg
Hva måtte du ut med?
Utrolig moro!ja, nå er hun altså i slaget! Overalt på et øyeblikk![]()
![]()
Ja det var jo dyrt nokDen kostet 449,-
Kjøpte 80 først, og den passet jo, men det var nesten akkurat på lengden i ryggen...
Denne er romslig og veldig lange ermer og ben, men det kan jo brettes.
Og da jeg kom for å bytte den da hun "ja, for den kryper jo litt i lengden ved vask..!" - så da var det hvertfall bra jeg ikke bare rev av lappen og puttet den i 80 på vask slik jeg pleier![]()
Det høres lurt ut! Har begynt å skjønne at jeg må kle på Hermine lekeklær om morran, og så skifte til noe rent når vi skal utUtrolig moro!
Jeg nyter litt at Lillebror ikek er så kjapp enda
Husker jo sist at alt kommer tidsnok.
Vurderer nå om vi skal ha grind på døråpningene inn til gangen istedet for grind i trappa. Tenker det blir mye møkk vi drar med oss inn med vogn og 4-åring ut og inn og jeg har ikke så lyst til at han da skal dra seg bortover gulvet i gangen![]()
Det var jo slik med T, da han var like gammel som Lillebror er nå. Alt kom på 1 uke, plutselig var han halvveis i trappaDet høres lurt ut! Har begynt å skjønne at jeg må kle på Hermine lekeklær om morran, og så skifte til noe rent når vi skal utDen lyserosa buksa er allerede grå
OG pappan hadde vaska før vi kom hjem, så det er ikke SÅ skittent her
Her synes jeg plutselig at alt kommer på en gang![]()
![]()
Jo takk, hun prøvde seg på trappa idag tidligDet var jo slik med T, da han var like gammel som Lillebror er nå. Alt kom på 1 uke, plutselig var han halvveis i trappa![]()
Nei plutselig løper hun rundt!!Jo takk, hun prøvde seg på trappa idag tidligog jeg som hele tiden har sagt at hun ikke blir å gå når hun er 10 måneder...er ikke så sikker lengre
![]()
Så fine dere erFerdig tidlig på jobb i dag, så nå har vi jentene rulla litt på gulvet sammen.
Vis vedlegget 13830Vis vedlegget 13831
så søte dere er!Ferdig tidlig på jobb i dag, så nå har vi jentene rulla litt på gulvet sammen.
Vis vedlegget 13830Vis vedlegget 13831
huff, håper hun roer det litt ned nå i grunnNei plutselig løper hun rundt!!