Tirsdagsbabyer

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Få seeeee babyene i dag!

Her er Eskil, i full fart!
6689FDDF-F36A-4A09-B08E-03FD3A074107-2675-000002C35CC3C686_zps6e591041.jpg

nei se på han da! Der har han fått seg lilleba drakt! :D Nydelig! :)

Er ikke så lett å ta bilde av snuppa med mobilen lengre:p
Gjorde et forsøk da, med blanda hell!
Hermine i farta!
1367912630117.jpg1367912642283.jpg1367912654834.jpg

Ja, heldiggrisen!
Vi måtte opp i størrelse 86!!!
oi, himme og hav! :eek: Men det er nok like greit, når man skal legge ned så mye penger i ett plagg ;)
Hva måtte du ut med?

oi, himme og hav! :eek: Men det er nok like greit, når man skal legge ned så mye penger i ett plagg ;)
Hva måtte du ut med?
Den kostet 449,-
Kjøpte 80 først, og den passet jo, men det var nesten akkurat på lengden i ryggen...
Denne er romslig og veldig lange ermer og ben, men det kan jo brettes.
Og da jeg kom for å bytte den da hun "ja, for den kryper jo litt i lengden ved vask..!" - så da var det hvertfall bra jeg ikke bare rev av lappen og puttet den i 80 på vask slik jeg pleier :p

ja, nå er hun altså i slaget! Overalt på et øyeblikk :p :D
Utrolig moro!
Jeg nyter litt at Lillebror ikek er så kjapp enda :p
Husker jo sist at alt kommer tidsnok.
Vurderer nå om vi skal ha grind på døråpningene inn til gangen istedet for grind i trappa. Tenker det blir mye møkk vi drar med oss inn med vogn og 4-åring ut og inn og jeg har ikke så lyst til at han da skal dra seg bortover gulvet i gangen :p

Den kostet 449,-
Kjøpte 80 først, og den passet jo, men det var nesten akkurat på lengden i ryggen...
Denne er romslig og veldig lange ermer og ben, men det kan jo brettes.
Og da jeg kom for å bytte den da hun "ja, for den kryper jo litt i lengden ved vask..!" - så da var det hvertfall bra jeg ikke bare rev av lappen og puttet den i 80 på vask slik jeg pleier :p
Ja det var jo dyrt nok :P Rart at de ikke gir beskjed om krymping når man kjøper den da o_O

Utrolig moro!
Jeg nyter litt at Lillebror ikek er så kjapp enda :p
Husker jo sist at alt kommer tidsnok.
Vurderer nå om vi skal ha grind på døråpningene inn til gangen istedet for grind i trappa. Tenker det blir mye møkk vi drar med oss inn med vogn og 4-åring ut og inn og jeg har ikke så lyst til at han da skal dra seg bortover gulvet i gangen :p
Det høres lurt ut! Har begynt å skjønne at jeg må kle på Hermine lekeklær om morran, og så skifte til noe rent når vi skal ut :P Den lyserosa buksa er allerede grå :eek: OG pappan hadde vaska før vi kom hjem, så det er ikke SÅ skittent her :P

Her synes jeg plutselig at alt kommer på en gang :P ;)

Det høres lurt ut! Har begynt å skjønne at jeg må kle på Hermine lekeklær om morran, og så skifte til noe rent når vi skal ut :p Den lyserosa buksa er allerede grå :eek: OG pappan hadde vaska før vi kom hjem, så det er ikke SÅ skittent her :p

Her synes jeg plutselig at alt kommer på en gang :p ;)
Det var jo slik med T, da han var like gammel som Lillebror er nå. Alt kom på 1 uke, plutselig var han halvveis i trappa :o

Det var jo slik med T, da han var like gammel som Lillebror er nå. Alt kom på 1 uke, plutselig var han halvveis i trappa :o
Jo takk, hun prøvde seg på trappa idag tidlig:p og jeg som hele tiden har sagt at hun ikke blir å gå når hun er 10 måneder...er ikke så sikker lengre:eek::p;)

Jo takk, hun prøvde seg på trappa idag tidlig:p og jeg som hele tiden har sagt at hun ikke blir å gå når hun er 10 måneder...er ikke så sikker lengre:eek::p;)
Nei plutselig løper hun rundt!!

Har kosa oss så masse både på gulvet og ute i sola idag ♥

Vedlegg

• 1367936531492.jpg
    1367936531492.jpg
    57,9 KB · Visninger: 18
  • 1367936549017.jpg
    1367936549017.jpg
    66,9 KB · Visninger: 18
Sommer på terrassen her nå

Vedlegg

• 1367937314879.jpg