Tirsdagen's skravletråd

..Lykke..

Elsker forumet
God morgen jenter[:)]
Hvordan har dere det i dag? Og hvordan ser deres tirsdag ut?

Jeg skal straks på skolen en tur,siste gang før jul[:D]Så må jeg begynne å skrive litt på hjemme eksamen min snart! Vi skal ikke levere den før etter jul,men jeg har lyst å bli ferdig snart[:)]
I kveld får vi besøk av svigermor,det blir nok koselig!

Håper dere får en kjempe fin dag[:)]

Hei [:D]
Tirsdagen har begynt greit den. Nå er det kun to doser til med Puregon og seks doser igjen med spray [8D] ikke at jeg holder tellingen altså [8|]

Idag har jeg tenkt til å ta det med ro. (etter jobb iallefall). Ryggen er gåen og murringer i magen. FØler meg igrunn litt oppblåst også. Prøver å få i meg en del væske.

Lykke til med eksamens oppgaven ..Lykke.. [:D]

Ikke mange dosene igjen nå,11Giggs[:D][:D][:D]Skal vell bli godt å slippe alle medisinene?[8D][8D]
Hvor lenge har du sprayet?

ORIGINAL: ..Lykke..

Ikke mange dosene igjen nå,11Giggs[:D][:D][:D]Skal vell bli godt å slippe alle medisinene?[8D][8D]

Gosh ja det skal bli digg [:D][:D]
Har sprayet siden 12 november og sprøyter fra 1 desember. Skal ta Puregon til og med torsdag. Håper at de på UL sier jeg ikke trenger ta flere doser.

ORIGINAL: 11Giggs

ORIGINAL: ..Lykke..

Gosh ja det skal bli digg [:D][:D]
Har sprayet siden 12 november og sprøyter fra 1 desember. Skal ta Puregon til og med torsdag. Håper at de på UL sier jeg ikke trenger ta flere doser.

Krysser fingrene for at alt ser bra ut på UL[:D][:D]

Denne dagen går til å vaske badet og tørke støv ellers i huset. Å støvsuge er mannen sin oppgave så gulvene blir vasket i morgen. Muligens jeg også tar meg en tur nedi kjelleren og henter opp nissene mine. Vi skal reise bort i jula så må sette de frem tidlig for å få glede av de.

Ha ein fin tirsdag alle sammen. Her er det på jobb om to timar. Jobbar plutselig 4 vakter denne veka mot annankvar 2-3 til vanlig. Ein kollega som ville bytte jobbehelg med meg og sidan eg ikkje hadde spesielle planar til helga gjekk eg med på det. Får då berre 1 vakt neste veke så då vert det tid til litt julekakebaking og julehandel[:)] Kjennest ut som eg har ein forkjølelse på gang her... Kjedlig! Håpar berre halsen er fin igjen til neste fredag då eg skal inn til gastropi. Kjedlig om det vert utsatt no.

Masse lykke til 11Giggs og god bedring til deg GunnElin! [:)]

heihei jenter.

i dag sto jeg opp tidlig[;)] ville egentlig bare sove, for jeg har sover sykt dårlig i natt[:'(]
hadde så mye jeg skulle gjøre i dag, men får liksom ikke gjort noe når mannen henger her hjemme[:@][:@][:@][:@][:@][:@]typisk når jeg har store planer for dagen ja da skal han være hjemme, men han kom seg nå omsider på jobb da.. så jeg har vaska loftstua, klær, handla og nå baker jeg flere kaker, mannen har bursdag i morra så da kommer familien hans hit på middag og kaker[;)]

lurer på hvorfor i all verden ser kakene såååå perfekte ut inni ovn så plutselig detter di ned når di er nesten ferdige????[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] så irriterende altså[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

takk snuppa....er sååå irriterende å itje ha parabol'n fiksa...... e har verdens tregaste og goaste mannj[:D] bi så sur for han e så treig å sein t ALT

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Ha ein fin tirsdag alle sammen. Her er det på jobb om to timar. Jobbar plutselig 4 vakter denne veka mot annankvar 2-3 til vanlig. Ein kollega som ville bytte jobbehelg med meg og sidan eg ikkje hadde spesielle planar til helga gjekk eg med på det. Får då berre 1 vakt neste veke så då vert det tid til litt julekakebaking og julehandel[:)] Kjennest ut som eg har ein forkjølelse på gang her... Kjedlig! Håpar berre halsen er fin igjen til neste fredag då eg skal inn til gastropi. Kjedlig om det vert utsatt no.

Masse lykke til 11Giggs og god bedring til deg GunnElin! [:)]

Takk for det [:D]
Kos deg på jobb [:D]

han kan jo kje sånt...han sku ring en så sku fiks, men får han fingern ut å spørr?? neeeeida!!e kje bare bare å spørr om litt hjelp når man treng d skjønne du[:@]
meeen e ælska nu han førrda[;)] kan vær bærre såååå sur på han men klar e vis da i mot han nei då smila e bærre[&:]

å har førresten klept me kort[;)] tæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ!!!!
nu e første kaka ferdig[:D] hmm tru om e hadd for my krydder i, vart veeeeldi rydderlukt[;)]*itje dett ned itje dett ne kaka miiiii*

hehe ha hatt d mange ganga, og har savna da..men d du fikk va jo kje onkli... har langda framme og heeeelt kort bake for d ska rufses masse........dessuten va e usminkaudusja og ikke no bra bilde...ska få tatt når gråhåran e farga[;)]

hehe håpe du meine d[:D] alle har masa at e mått klipp m kort igjen[:D]

hehe trur nu kje du ha bidd å sakt nei fy siw d der va styggt[:D]

*smaks* d e d du som e engeln min<3<3

ORIGINAL: GunnElin

Så søte dere er GunnElin og siwro [:D]
hehehe[:D][:D]klart vi e [;)][;)] men d e nu du også[:D]

ORIGINAL: siwro

ORIGINAL: GunnElin

Så søte dere er GunnElin og siwro [:D]
hehehe[:D][:D]klart vi e [;)][;)] men d e nu du også[:D]