Tirsdagen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da er vi her hjemme i dag, Lillebror og jeg.
Ikke en god natt for hans del, stakkar liten.
Nå har han spist noen munnfuller havregrøt med rosiner og ser TV.
Jeg har masse skolearbeid, men det får jeg bare ta igjen senere.
Skal levere arbeidskrav om under ei uke og har ikke begynt. Det er ikke mange sidene jeg skal skrive, heldigvis.
Jeg skar reise bort og jobbe for biarbeidsgiveren min til helgen og har da mye fri, så skolebøkene får bli med dit :)
 
Stakkars liten :( men godt han leker da i det minste :)
Hvor skal du reise da?


God morgen :)
Leoh mente det var på tide å våkne kl 6 idag :p han har sovet godt og la seg vel mellom 18:30 og 19:00 igår kveld ;) så da rakk jeg å dusje før levering i barnehagen :D Liana våkna først i samme tid, men ville sove mer. Og sov til 7 :)

Idag skal jeg og pappa til Kongsberg for litt shopping :) barna fikk ca 2000kr av de to onklene sine sånn at heller vi kunne kjøpe noe til dem ;) veldig snilt av dem :D og var til Emira å, for måtte ikke være urettferdig :p hehe..

Ønsker dere en god dag :)
 
Stakkars liten :( men godt han leker da i det minste :)
Hvor skal du reise da?


God morgen :)
Leoh mente det var på tide å våkne kl 6 idag :p han har sovet godt og la seg vel mellom 18:30 og 19:00 igår kveld ;) så da rakk jeg å dusje før levering i barnehagen :D Liana våkna først i samme tid, men ville sove mer. Og sov til 7 :)

Idag skal jeg og pappa til Kongsberg for litt shopping :) barna fikk ca 2000kr av de to onklene sine sånn at heller vi kunne kjøpe noe til dem ;) veldig snilt av dem :D og var til Emira å, for måtte ikke være urettferdig :p hehe..

Ønsker dere en god dag :)
Jeg skal til Valdres og skal jobbe tre nattevakter, så da har jeg helt fri på dagen :)
Ha en fin dag på shopping!
 
Hallo :)

Vi har så rolige morgener og enkle leveringer om dagen, utrolig deilig :)

Laks med ris og salat til middag. Etterpå ville Hermine bake boller så da gjorde vi det. Godt å kose seg litt på en tirsdag.

Nå ser vi barne-tv og venter på at bollene skal avkjølne :)

Så blir det jobbings etter leggetid :confused:
 
Hallo :)

Vi har så rolige morgener og enkle leveringer om dagen, utrolig deilig :)

Laks med ris og salat til middag. Etterpå ville Hermine bake boller så da gjorde vi det. Godt å kose seg litt på en tirsdag.

Nå ser vi barne-tv og venter på at bollene skal avkjølne :)

Så blir det jobbings etter leggetid :confused:
Bollene så veldig gode ut :)
Digg med god levering da! Eskil startet jo 100%-barnehagekarrieren sin med et brak :p
 
Jeg er med T på turn i dag.
Men akkurat nå er jeg og henter kusinen på dans, hun kommer nok hvert øyeblikk. T mente det var helt ok at jeg dro, så håper jeg at det går bra!
Hun skal sove hos oss i natt og tar følge med T til skolen i morgen :)
Ingen store planer i kveld annet enn å gjøre klart til de skal på skolen i morgen!
 
Jeg skal til Valdres og skal jobbe tre nattevakter, så da har jeg helt fri på dagen :)
Ha en fin dag på shopping!

Så greit da :) også bare deg selv å tenke på i tillegg :D
 
Hallo :)

Vi har så rolige morgener og enkle leveringer om dagen, utrolig deilig :)

Laks med ris og salat til middag. Etterpå ville Hermine bake boller så da gjorde vi det. Godt å kose seg litt på en tirsdag.

Nå ser vi barne-tv og venter på at bollene skal avkjølne :)

Så blir det jobbings etter leggetid :confused:

Mmmm boller er godt:rolleyes:
 
God kveld :)

Ungene er lagt, og jeg lurer på om jeg må til butikken en tur!
Må bake en kake for høstfest imårra :p

Jeg fikk shoppet masse klær idag :D var mest Emira som trengte siden hun ikke har noen arveklær! Så da ble det masse nytt til hun, og noe litt Liana og Leoh :) og meg da ;):p

Her blåser, blåser og blåser det!! Er sååå lei..for denne plasten blafrer, bråker og smeller i ett:confused: dem skal jo få død og liv feste dette om og om og om igjen!! Skjønner ikke hvorfor, for dem har ikke bruk for det lenger! Også er det jo bare filler igjen omtrent, så det løsner jo så fort det kommer et vindkast! :p
 
God kveld :)

Ungene er lagt, og jeg lurer på om jeg må til butikken en tur!
Må bake en kake for høstfest imårra :p

Jeg fikk shoppet masse klær idag :D var mest Emira som trengte siden hun ikke har noen arveklær! Så da ble det masse nytt til hun, og noe litt Liana og Leoh :) og meg da ;):p

Her blåser, blåser og blåser det!! Er sååå lei..for denne plasten blafrer, bråker og smeller i ett:confused: dem skal jo få død og liv feste dette om og om og om igjen!! Skjønner ikke hvorfor, for dem har ikke bruk for det lenger! Også er det jo bare filler igjen omtrent, så det løsner jo så fort det kommer et vindkast! :p
Deilig med nye klær til barna :)

Hvordan kake skal du bake? :) :)

Så kjipt med den plasten. Det blafra skikkelig :-(
 
Hallo :)

Vi har så rolige morgener og enkle leveringer om dagen, utrolig deilig :)

Laks med ris og salat til middag. Etterpå ville Hermine bake boller så da gjorde vi det. Godt å kose seg litt på en tirsdag.

Nå ser vi barne-tv og venter på at bollene skal avkjølne :)

Så blir det jobbings etter leggetid :confused:
Laks og ris er digg ;-) Bollene var sikkert gode også? :-D :-D
 
Bollene så veldig gode ut :)
Digg med god levering da! Eskil startet jo 100%-barnehagekarrieren sin med et brak :p
Hehe, han fant vei ut at det var beste løsning for å sikre noen ekstra fridager :p

Ble utrolig luftige boller!!! 50/50 finmalt sammalt hvete og hvetemel, og mandelmelk :)
 
Hehe, han fant vei ut at det var beste løsning for å sikre noen ekstra fridager :p

Ble utrolig luftige boller!!! 50/50 finmalt sammalt hvete og hvetemel, og mandelmelk :)
Hørtes godt ut. Men jeg tåler heller ikke gjærbakst. Er omtrent det værste jeg spiser, både for magen og for utslettet mitt :(
 
Så greit da :) også bare deg selv å tenke på i tillegg :D
JA, vet du hva, det er litt deilig. Selvom det er tøffe nattevakter med nesten null søvn, så er det digg å kunne legge seg på morgenen for å sove ut litt, og ha fri helt til kl 22 på kvelden igjen :)
 
Back
Topp