Tirsdagen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hellu alle sammen! :D
Det ble ikke mange timene på øyet i natt, gitt. Blir tidlig kveld i dag ;)
Jeg har akkurat kommet hjem og mannen er klar for å reise på jobb! Og han er SÅÅÅ trøtt etter i natt og lurer på hvordan det skal gå på jobb :p
Guttene sover, så jeg burde lagt meg litt. Men det er vel ikke lenge før de våkner, så jeg vet ikke om det er noen vits :p
Håper alle får en fin dag :)

ha en fin dag du og, du får nyte roen og freden om ungene skal i barnehagen eller sove når den lille skal sove etterpå :) Her er det full fres og vi skal snart avgårde til tannlegen, minstemann skal sjekkes :)

Håper du sovner tidlig ikveld fru H :-)

Vet ikke hva vi skal på dagen idag,men får besøk av en venninne kl fem.
Det blir hyggelig :-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Sent from my GT-I9300

God morgen :)
Håper du får sove litt når Eskil sover Fru H :)
Her sov vi til klokka 07.00, og sambo måtte haste ut døra.
Nå har vi spist frokost, og jeg skal ta meg en dusj :)
Regn og grått her i dag, men vi skal ut å gå en tur senere likevel. Ellers blir det å vaske litt hus og klær. Må børste katten også når snuppa sover i dag.

Ha en fin fin dag!! :)

Jeg har akkurat kommet hjem og mannen er klar for å reise på jobb! Og han er SÅÅÅ trøtt etter i natt og lurer på hvordan det skal gå på jobb :p
Guttene sover, så jeg burde lagt meg litt. Men det er vel ikke lenge før de våkner, så jeg vet ikke om det er noen vits :p

Da må du prioritere søvn når Eskil sover, vennen:) Viktig med søvn:) Sover selv dårlig nå som vi sover stua når mormor er her, så sov fra halv 5 til 6 idag;):oops: bøtter innpå med kaffe, så går det nok. Er Eskil fortsatt dårlig eller er det tenner, kanskje? Håper du får en fin dag selvom du har sovet lite:)

Håper du sovner tidlig ikveld fru H :-)

Vet ikke hva vi skal på dagen idag,men får besøk av en venninne kl fem.
Det blir hyggelig :-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Sent from my GT-I9300

Så koselig med venninne besøk:D:) ha en fin dag du også:D

God morgen :)
Håper du får sove litt når Eskil sover Fru H :)
Her sov vi til klokka 07.00, og sambo måtte haste ut døra.
Nå har vi spist frokost, og jeg skal ta meg en dusj :)
Regn og grått her i dag, men vi skal ut å gå en tur senere likevel. Ellers blir det å vaske litt hus og klær. Må børste katten også når snuppa sover i dag.

Ha en fin fin dag!! :)

Herlig og ha fått i seg litt frokost, gjør seg det:) Jeg skal også vaske hus og massevis av klær;) ha en fin dag:D

Jeg sto opp 6 idag og fikk mannen sendt av gårde på jobb og Neline i bhgen:) Mathea fulgte jeg til bussen halv 8:) emmeth sto opp kvart over 8 og har nå fått i han frokost og satt igang dagens første maskin med klær og har igjen 5 og vaske:oops::p ha en fiiiin dag alle sammen:)

God morgen!
Her har vi vært våkne fra 04-05.30 pga snørr som måtte suges ut og nese som måtte dryppes. Første barnehageforkjølelse på vei! :oops: hun ble SÅ våken av det hele at hun satte seg opp og sa hei til meg flere ganger, men hun fikk streng beskjed om at "DET ER NATT!!!" og la seg pent ned igjen :p omsider sovna hun og så sov vi til 08! :)
Formen hennes er fin bortsett fra snørret, så snart skal vi gå til bhg og så skal jeg på Uit!
To nye ord fra snuppa idag: pupp (!) og sokk :p

Ha ei fin dag!

*Surfer mobilt*

Goooood morgen alle sammen :)
Her våknet Liana litt før halv 8:D nesa hennes er bedre, men Emira har begynt å bli forkjøla..jeg kjenner også småsår i halsen, men håper det går over før det bryter ut:P
har fått satt på en vaskemaskin, og spist frokost med jentene mine:rolleyes::D
skal levere de i bhgen nå, så tenker jeg at jeg skal prøve å få malt de to dørene som gjenstår :P kaaaaansje bake en nyyyyyydelig sjokoladekake:eek::D:p

Ønsker alle en fin dag! Selvom noen her har sovet lite;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg sov en liten time før E våknet kl 8!!! La seg kl 19 o går, så det var ikke så værst :)
Han er nesten helt frisk!
Vi skal på barnetreffen i dag og støtte på disse
ImageUploadedByTapatalk1378194644.948083.jpg
Er nok en bonde med hull i gjerdet sitt :-p
Litt kaffe og energirik mat så går nok denne dagen bra! :)

God morgen!
Her har vi vært våkne fra 04-05.30 pga snørr som måtte suges ut og nese som måtte dryppes. Første barnehageforkjølelse på vei! :oops: hun ble SÅ våken av det hele at hun satte seg opp og sa hei til meg flere ganger, men hun fikk streng beskjed om at "DET ER NATT!!!" og la seg pent ned igjen :p omsider sovna hun og så sov vi til 08! :)
Formen hennes er fin bortsett fra snørret, så snart skal vi gå til bhg og så skal jeg på Uit!

Ha ei fin dag!

*Surfer mobilt*
God bedring!
Pupp, Hehe :)

Jeg sov en liten time før E våknet kl 8!!! La seg kl 19 o går, så det var ikke så værst :)
Han er nesten helt frisk!
Vi skal på barnetreffen i dag og støtte på disse
Vis vedlegget 29216
Er nok en bonde med hull i gjerdet sitt :-p
Litt kaffe og energirik mat så går nok denne dagen bra! :)

Hehe så spennende for Eskil :D også så bra han sov sånn at du å fikk sovet :D
Ha det kos på babytreff ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Yeeeeej:D:D:D:D Liana gråt ikke idag når hun ble levert i bhgen :D igår var det bare litt furling, og idag var det helt greit :D Hurra for flinke jenta mi!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Håper du får sove godt i natt, det er så vondt å være trøtt:-) :eek:

Yeeeeej:D:D:D:D Liana gråt ikke idag når hun ble levert i bhgen :D igår var det bare litt furling, og idag var det helt greit :D Hurra for flinke jenta mi!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra:-) :wav

Her våknet Liana litt før halv 8:D nesa hennes er bedre, men Emira har begynt å bli forkjøla..jeg kjenner også småsår i halsen, men håper det går over før det bryter ut:p
skal levere de i bhgen nå, så tenker jeg at jeg skal prøve å få malt de to dørene som gjenstår :p kaaaaansje bake en nyyyyyydelig sjokoladekake:eek::D:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Håper dere ikke blir syke, sjokoladekake hjelper i hvertfall på alt hihi:-):-)

God morgen!

Ha ei fin dag!

*Surfer mobilt*

Så moro når de prater:-) Nasse sier bare Mamma, pappa og ja enda, gleder meg til det kommer flere ord.
Håper hun blir bedre snart i nesa si stakkars.

Heisann:-)

Jeg har fått sovet litt i dag, nasse ble ikke levert før halv ti for hun sov også lenge:-)
Vi fikk tørketrommel i går, det er en helt ny verden som åpnet seg hehe.
Ellers skal det skje fint lite i dag, må en tur på apoteket for å hente ut mer althera til snuppa.
Noen som har erfaring med soya til så små barn, hun fikk en puddingkopp og det gikk helt fint.

Her våknet Liana litt før halv 8:D nesa hennes er bedre, men Emira har begynt å bli forkjøla..jeg kjenner også småsår i halsen, men håper det går over før det bryter ut:P
skal levere de i bhgen nå, så tenker jeg at jeg skal prøve å få malt de to dørene som gjenstår :P kaaaaansje bake en nyyyyyydelig sjokoladekake:eek::D:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjør på med curamed, så gpr hans vondtene bort. Eneste som funker her i huset not det.. håper dere alle blir fort friske igjen:) God bedring:)

Back
Topp