Tirsdagen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Fy fabian så trøtt jeg er i dag!
Grått regnvær spiller sikkert også inn...!
Litt lek på stuegulvet her før vi skal følge T i barnehagen!
Eskil og jeg har delt en Skyr (det var IKKE snakk om å spise brødskive når jeg satt med noe annet altså!) og jeg prøver å friste med litt brødskive nå!
Jeg MÅ til byen i dag for å levere timelister og attester. I dette været!
Og så må jeg levere Lillebror hos mamma slik at hun får passet han til mannen er ferdig på jobb. Litt logistikk dette, men det er helt greit.
I morgen tidlig reiset jeg og Lillebror med toget til Gardermoen sammen med mamma for å hente kompisen vi skal jobbe for i helgen, og så tar vi bil videre til sørlandet! OG jeg har ingenting klart. MÅ vaske klær og pakke endel, for jeg er ikke hjemme fra jobb før 23.30 i kveld og da kommer jeg ikke til å orke noen ting.
Travel formiddag med andre ord :p

Eskil og jeg har delt en Skyr (det var IKKE snakk om å spise brødskive når jeg satt med noe annet altså!) og jeg prøver å friste med litt brødskive nå!
Og så må jeg levere Lillebror hos mamma slik at hun får passet han til mannen er ferdig på jobb. Litt logistikk dette, men det er helt greit.
I morgen tidlig reiset jeg og Lillebror med toget til Gardermoen sammen med mamma for å hente kompisen vi skal jobbe for i helgen, og så tar vi bil videre til sørlandet! OG jeg har ingenting klart. MÅ vaske klær og pakke endel, for jeg er ikke hjemme fra jobb før 23.30 i kveld og da kommer jeg ikke til å orke noen ting.

Kan tenke meg at Skyr fristet ja ;-) høres ut som du har en travel dag foran deg! Håper du får gjort alt du skal raskere enn forventet og får en liten pust i bakken før jobb :) det virker som en spennende jobb du skal på i morgen og torsdag!

Her er sånn midt i mellom vær. Vi skal til byen utpå dagen og treffe ei veninne som jeg jobber med. I kveld blir det biff på oss etter at snuppa har lagt seg. Jeg er ikke noe særlig glad i biff, men sambo ville så gjerne ha det på lørdag, og så har det liksom ikke blitt. Han må få sin livrett en gang iblant han også ;-)

Lykke til med den travle dagen, FruH;)

Her sitter jeg og Liana ved frokostbordet og har trykt i oss brødskiver:p ser ut som om hun er ferdig, så da er det bare å sette igang med vask av snuppe, bord og gulv :p:rolleyes:

Idag MÅ jeg få bestilt time hos lege, for sykmeldinga går ut på mandag, og legen kommer fra ferie den dagen.. blir sikkert umulig å få time:p ellers blir det å fortsette å male:confused::p lei.. hehe..

Ha en fin dag;):cool::D

★sender fra pipe-gjøken★

Oisann, skal si du har en travel dag foran deg:eek:;) håper dagen blir fin fordet om du har en del og få unnagjort:):):)

Idag sto vi opp kl 7:)Skal vaske klær og vaske gulv, ellers er det bare kos på oss som står på menyen idag:D Mulig vi går en tur, får se ann været litt:) Veldig grått og har regnet mye i natt:eek: Ha en fin dag, jenter:)

Kan tenke meg at Skyr fristet ja ;-) høres ut som du har en travel dag foran deg! Håper du får gjort alt du skal raskere enn forventet og får en liten pust i bakken før jobb :) det virker som en spennende jobb du skal på i morgen og torsdag!

Her er sånn midt i mellom vær. Vi skal til byen utpå dagen og treffe ei veninne som jeg jobber med. I kveld blir det biff på oss etter at snuppa har lagt seg. Jeg er ikke noe særlig glad i biff, men sambo ville så gjerne ha det på lørdag, og så har det liksom ikke blitt. Han må få sin livrett en gang iblant han også ;-)
Åh, biff er deilig da =)
Kos dere i dag!

Lykke til med den travle dagen, FruH;)

Her sitter jeg og Liana ved frokostbordet og har trykt i oss brødskiver:p ser ut som om hun er ferdig, så da er det bare å sette igang med vask av snuppe, bord og gulv :p:rolleyes:

Idag MÅ jeg få bestilt time hos lege, for sykmeldinga går ut på mandag, og legen kommer fra ferie den dagen.. blir sikkert umulig å få time:p ellers blir det å fortsette å male:confused::p lei.. hehe..

Ha en fin dag;):cool::D

★sender fra pipe-gjøken★
Må du ha time pga sykemeldingen da? Greit å ringe hvertfall, for om du ikke får time med en gang kan de skrive sykemeldingen tilbake i tid om du har vært i telefonkontakt!

Oisann, skal si du har en travel dag foran deg:eek:;) håper dagen blir fin fordet om du har en del og få unnagjort:):):)
Ja, dagen i dag ble liksom alt på en gang :p :D
Men sånn er det innimellom, i værste fall får jeg stå opp veldig tidlig i morgen å gjøre unna det siste :p

Ja, dagen i dag ble liksom alt på en gang :p :D
Men sånn er det innimellom, i værste fall får jeg stå opp veldig tidlig i morgen å gjøre unna det siste :p

Hehe, ja kjenner meg godt igjen i det;)
Som oftest kommer alt på en og samma dag, rart med det:p Ja, det går jo også ann, skjønner du ikke orker så veldig mye når du kommer hjem fra jobb ikveld:) Trives du godt på jobben?:)

Hehe, ja kjenner meg godt igjen i det;)
Som oftest kommer alt på en og samma dag, rart med det:p Ja, det går jo også ann, skjønner du ikke orker så veldig mye når du kommer hjem fra jobb ikveld:) Trives du godt på jobben?:)
Ja, jeg trives kjempegodt! Håper jeg får flere vakter da, for dette er den siste jeg har takket ja til foreløpig.
Men det hadde vært godt med en rolig uke neste uke, for neste helg er første samling på studiet jeg begynner på! :D

Ja, jeg trives kjempegodt! Håper jeg får flere vakter da, for dette er den siste jeg har takket ja til foreløpig.
Men det hadde vært godt med en rolig uke neste uke, for neste helg er første samling på studiet jeg begynner på! :D

Åååh, det er spennende, da:D
Håper du får flere vakter:D Måtte du få en rolig uke neste uke:)

God morgen!
I dag fikk jeg sove til kl.10, og nå skal jeg ta meg en dusj mens mannen lager frokost til oss. Vi har bryllupsdag i dag, men har ingenting på plana. Skal bare kose oss sammen, og lage oss noe godt å spise i kveld.♡

God morgen!
I dag fikk jeg sove til kl.10, og nå skal jeg ta meg en dusj mens mannen lager frokost til oss. Vi har bryllupsdag i dag, men har ingenting på plana. Skal bare kose oss sammen, og lage oss noe godt å spise i kveld.♡
Gratulere så mye med bryllupsdag! <3

Takk for det :D
NÅ har Lillebror sovnet i vogna, så da får jeg unnagjort litt før vi suser til byen! :D

Høres supert ut:D
Emmeth sover sin første lur han også;) Hihi, så jeg og Mathea-snuppa sitter og ser på Bie-filmen:) Sender deg masse rydda og pakke støv:D;):P

Som vanlig party tidlig her. 05.40.... og vi var på tivoli igår... så han sovnet ikle før 20.45.... men a-menneske er han visst hehe.....

Drikker orangina og spiser eggerøre...
Siste dagen idag. Drar på stranden om en times tid... kjipt å reise fra knallværet :-(

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375777533958.jpg
    1375777533958.jpg
    29,1 KB · Visninger: 15
God morgen!
Grattis med brmdag ♡
Hvor lenge har dere vært gift? :-)
Deilig med en god middag.... kos dere masse.

Sent from my GT-I9300

Oij oij oij! Mye å gjær på liten tid :P

Eg veit akkurat ke du snakk om! I dag sto Fie opp klokka 8 :D og vi ha spist frokost, og eg har 1000 teng eg ska jr!
Eg må vask restn a Fie senna kleia, å menna kleia, og seng kleia...
Ogsååå må eg pakk ned flaske, badeleka, leka, baby utsyr...vogn!!!

Og oppi alt det hær så ska Fie tell kontroll i dag :P Ogsååå ska vi tell bæsteforeldran hennes i dag (foreldran tell pappen tell fie)

Ogsåååå må eg få en kompis a meg tell å kjør senga tell Fie tell leiligheta, og tripptrapp stoln å vogna!
Hoff!!! kjenn eg bi utslitt bære av å tenk på det!!!

Før i kveld ska vi va fløtta inn i leiligheta...eg gleeed meg sååååå!!!!
MYE arbei å fløtt! spesielt når man e aleina med ei lita ei som e passe glad i oppmerksomhet ;)

God morgen!

Gratulerer så masse med deres bryllusdag♥♥♥♥

Idag sto vi opp kl 7:)Skal vaske klær og vaske gulv, ellers er det bare kos på oss som står på menyen idag:D Mulig vi går en tur, får se ann været litt:) Veldig grått og har regnet mye i natt:eek: Ha en fin dag, jenter:)

Høres jo ikke ut som en dårlig meny det :) her å regner det masse..begynte i natt, så jeg måtte stå opp og lukke vinduene..for begynte å blåse helt vilt også:p

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp