Tirsdagen i midten

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Menstermin 20.10
Ultermin 03.11

I morgen er jeg akkurat midt mellom mens- og ultermin. Det er fullmåne i natt. Føder jeg kanskje endelig :) ? Jordmor "skøyet med" at jeg sikkert føder 27.10 siden det er midt mellom de to terminene. Men tror ikke det helt selv, pga ingen tegn på fødsel.

Har du en følelse av "når du føder" eller forholder du deg kun til termin?

Jeg føler at jeg aldri kommer til å føde! Er sikker på at jeg må bli igangsatt etter hvert! Hadde lenge troen på 31/10 (kan jo enda hende) men klarer ikke å forestille meg at kroppen min går inn i fødsel, er så fjernt og langt borte i fremtiden enda føler jeg! Og jeg har termin 02/11! Hehe så er nærmere enn jeg tror!! Blir spennende å se om det blir baby på deg ved full måne da :p

En fullmåne-kommentar var akkurat nok til at jeg kjente ekstra på kynnerene idag tidlig, og lurte på om jeg kjente litt ekstra vondt i korsryggen. Men jeg må nok vente på neste fullmåne.

Men for dere kan det fortsatt skje mye spennende det neste døgnet. Lykke til!

Jeg Kommer aaaaldri til å føde :P Sånn føles det nå hvertfall! Men han kommer jo ut etterhvert ;)

Blir veldig spennende å se med deg da!! Fullmåne er jo godt å ha med seg ;D

Jeg føler at jeg aldri kommer til å føde! Er sikker på at jeg må bli igangsatt etter hvert! Hadde lenge troen på 31/10 (kan jo enda hende) men klarer ikke å forestille meg at kroppen min går inn i fødsel, er så fjernt og langt borte i fremtiden enda føler jeg! Og jeg har termin 02/11! Hehe så er nærmere enn jeg tror!! Blir spennende å se om det blir baby på deg ved full måne da :p
Jeg hadde den følelsen istad, beklaget meg til mannen og sa at jeg sikkert må bli satt igang 13.11 på maks overtid :coldfeet: Han beroliget meg med at jeg overdriver og tenker negativt:hilarious: han har selvfølgelig helt rett. Halloweenbaby hadde vært kult da :D
Ønsker deg lykke til :)

En fullmåne-kommentar var akkurat nok til at jeg kjente ekstra på kynnerene idag tidlig, og lurte på om jeg kjente litt ekstra vondt i korsryggen. Men jeg må nok vente på neste fullmåne.

Men for dere kan det fortsatt skje mye spennende det neste døgnet. Lykke til!
Jeg har mensmurringer, men det er jo ikke noe som tar seg opp. Kanskje en joggetur i kveld kunne hjulpet ;) hmm.. Må se når neste fullmåne er på kalenderen.. 25.11. Får håpe du slipper å gå til da?

Jeg Kommer aaaaldri til å føde :p Sånn føles det nå hvertfall! Men han kommer jo ut etterhvert ;)

Blir veldig spennende å se med deg da!! Fullmåne er jo godt å ha med seg ;D
Nei, de maseriene dine synes jeg kan dra dit peppern gror :hilarious: Hvordan er det nå? Du skal se litt fullmåne gjør susen.
Spennende tid vi novemberjenter går inn i nå da.

Jeg har mensmurringer, men det er jo ikke noe som tar seg opp. Kanskje en joggetur i kveld kunne hjulpet ;) hmm.. Må se når neste fullmåne er på kalenderen.. 25.11. Får håpe du slipper å gå til da?

25.11 er menstermin, så jeg skal ikke klage.

Joggetur er sikkert sunt, om ikke annet. Husker at jeg trasket en del trapper sist.

Har mens termin 20/11 og oul termin17/11:)
Så ho kan godt komme til 17 for vil ha datoen for meg selv :)
For to av mine nieser skal også ha I nov, ho ene har oul termin 20/11 tror mens terminen hennes var nærmere 28 nov. Ho andre er andregangs fødene og har oul 28/11 termin og mens termin 6/12 men ho første kom 2 uker før tida.
Så ja hadde vært morro å kunne få litt mellomrom mellom dem:)

Har ikke tenkt å vente til neste fullmåne! Som er 25 nov. Vil ha ut før det:)

Har mens termin 20/11 og oul termin17/11:)
Så ho kan godt komme til 17 for vil ha datoen for meg selv :)
For to av mine nieser skal også ha I nov, ho ene har oul termin 20/11 tror mens terminen hennes var nærmere 28 nov. Ho andre er andregangs fødene og har oul 28/11 termin og mens termin 6/12 men ho første kom 2 uker før tida.
Så ja hadde vært morro å kunne få litt mellomrom mellom dem:)
Ja, ikke sant :) morsomt med mange små som kan bli gode venner, da.

Ja, ikke sant :) morsomt med mange små som kan bli gode venner, da.
Ja både og det da. Vi er foreløpig spredt litt her og der:)
Sandefjord-lillestrøm-hitra:)
Hitra væringene kommer nedover til hoff til sommeren.

Men på en annen måte skulle jeg vel ønske jeg var alene om å få liksom, siden vi har sliti son med å få ho. Og de andre fikk det til på 123.
Så føler vel at de kunne jo ha venta litt liksom.

Har ingen følelse i grunn.. Ikke tegn heller. 38.+3

Back
Topp