Tirsdag

liki

Glad i forumet
Hei på dere.

Her var det en som skulle opp grytidlig. Lå å kosa litt så sto vi opp. Nå har vi spist og ser nrk super.
Lurer på om jeg skal lage boller eller noe i dag. Vi får besøk senere, og må ha noe til kaffe.
Masse snø ute, så vi må vel ut litt også. Skikkelig julestemning, skulle ønske romjula hadde vart lenger. Det er jo så koselig.

Ha en fin dag damer[:D]

Her sitter jeg og spiser smil og drikker kaffe - August ligger i vogga og grynter, og Johanna og G er henholdsvis i barnehage og på jobb - deilig! Ingen planer i dag, annet enn å ta tak i den overfylte skittentøyskurven.... og så må jeg ut og handle noe middag etter hvert

god morgen.. eller egentlig bare morgen... for den er ikke spes god... etter nok en h........ natt med julie.. [:@] men men... vi fikk oss noen timer søvn på morgenen i dag..

nå sitter jeg og spiser omelett, før vi skal til svoger på middag! [:)] det blir koselig, og ikke minst godt og komme oss ut litt.. ikke minst for malin[8D] deilig med noen fridager sammen, men jeg  merker det at hun hadde sikkert satt pris på å være i bhg.., [8D] men men.. nå har vi fri, og koser oss sånn egentlig! herlig med snøen.. [:)] og i dag er det sooooooooooool.. herlig herlig herlig!![:D][:D] skikkelig vinter!! love it... (jeg er egentlig mer glad i vinteren enn sommeren, så lenge det er slik vinter som vi opplever nå.. med snø snø snø og skikkelig snøføre.. [:D])

Frida er hjemme i juleferien så her går dagene i ett. Det er så mye amming og styr for tiden. Det er ei som har blitt ei skikkelig tjukkebolle.[8D] Hun er så god og rund. [:)] Nå er mannen og Frida ute på en liten handlerunde mens jeg prøver å få Maja til å vente enda litt til på neste måltid i håp om å få produsert noe først. Hun er så slem med puppen. [X(] Her står også klesvasken for tur. Vi skal ha pinnekjøttrester til middag. Godt å slippe å lage middag for en gangs skyld.

I dag har jeg hatt time hos jm, å så bestilte jeg time til lege etterpå. Mamma har Nathalie, så nå er jeg hjemme alene. skulle egentlig slappe av, men jegh ar begynt med skikkelig ryddesjau på roterommet... Ser ikke at jeg har begynt en gang[X(], men har nå fått sortert noe og kastet masse gamle blader å sånn. Må vel snart tenke på middag... Pastasalat og foccasia brød i dag kanskje?[8|][8D].

God tirsdag jenter

I dag har jeg og k sovet lenge. Chr er hos bestemor. Det var vedlig godt siden vi fortsatt ikke er i form forkjølet og hoster.
Så har  vi begynt å legge parket i stua, så nå er det ikke lenge igjen til den er ferdig.
Ellers så har jeg bakt sjokoladekake som vi skal ha med på hytta.

tenk dette er det siste tirsdagen i 2009

Middag i dag blir fiskepudding i hvitsaus med terteskjell og reker

August og jeg tok en tur ut og shoppet i dag vi, så jeg blåste tusen kroner på klær [:D] - noe på salg, noe jeg trodde var på salg[8D]. Godt fornøyd med det, fikk meg ei bukse, to gensere, en pentopp, en strikkekåpe og seks nye truser - så kan jeg kaste de gamle mammatrusene jeg har gått i.

Nå har vi kost oss og sett på Emil på tv, så fikk August seg et bad mens Johannna så barne-tv... deilig ettermiddag. Lillebror sloknet i vogga nettopp og nå håper jeg han sover en stund - ser så godt at de kveldene og dagene han sover godt innimellom så sover han så mye bedre på natta og humøret er mye bedre også.

Back
Topp