Tirsdag...

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her var det morgen kl 0630 i følge Mina, men jeg ga henne litt vann så lå hun og prata til 0730[;)] Hun drømte i natt ved 03 tiden, men sovnet fort igjen. Men verre med meg, for jeg slet med å sovne igjen. Det er så kjipt[&o]

Mina er levert i bhg og jeg skal lese til eksamen. Idag er det 1 uke til. Hjelpes som jeg gruer meg og det er muntlig. Hater muntlig[:-]

Hva skal dere idag??[:)]

Muntlig er pyton, men samtidig er det den enkleste form for eksamen, for man kan lese sensoren, man får muligheten til å korrigere der det er tydelig at han ikke forstår, man kan forklare og man begrunne underveis. Du kommer dessuten til å gjøre det kjempebra!

Jeg har farget håret mitt jeg - det er lenge siden sist, og det hadde begynt å vise [8D]. I dag våget jeg å ta frem hårfjerningskremen også, så nå er bjørnekvinnen utslettet... man blir litt hårete på tre måneder kan man si, men jeg har ikke våget å ha sånn sterk krem på keisersnittsåret før nå... det gikk helt fint forresten

Jeg har tenkt meg ut og handle litt i dag - siste julegavene, og luciakjole til Johanna... aner ikke hvor jeg skal finne det, men tar turen til ørsta, for har de ikke på nille, eurospar, kappahl eller cubus kan jeg kjøpe et laken på jysk

Ingen andre planer for dagen, annet enn en tur på posten for å sende julekort og hente julegaven til G. Jeg har forresten blitt rammet av ammetåka... har en stor bunke med takkekort til dem som har sendt fødselsgave til August, og så har jeg skrevet julekort til dem først, for å få bli kvitt en hel bunke... men nå finner jeg ikke igjen et kort som jeg er sikker på at jeg har skrevet - og jeg tror ikke jeg har skrevet julekortet til dem, og kan ikke huske å ha adressert noen konvolutt til dem, så enten er takkekortet rotet bort, eller så har det havnet i en konvolutt sammen med noen andre sitt kort. Irriterende!

ORIGINAL: lenemor

Muntlig er pyton, men samtidig er det den enkleste form for eksamen, for man kan lese sensoren, man får muligheten til å korrigere der det er tydelig at han ikke forstår, man kan forklare og man begrunne underveis. Du kommer dessuten til å gjøre det kjempebra!

Jeg har farget håret mitt jeg - det er lenge siden sist, og det hadde begynt å vise [8D]. I dag våget jeg å ta frem hårfjerningskremen også, så nå er bjørnekvinnen utslettet... man blir litt hårete på tre måneder kan man si, men jeg har ikke våget å ha sånn sterk krem på keisersnittsåret før nå... det gikk helt fint forresten

Jeg har tenkt meg ut og handle litt i dag - siste julegavene, og luciakjole til Johanna... aner ikke hvor jeg skal finne det, men tar turen til ørsta, for har de ikke på nille, eurospar, kappahl eller cubus kan jeg kjøpe et laken på jysk

Ingen andre planer for dagen, annet enn en tur på posten for å sende julekort og hente julegaven til G. Jeg har forresten blitt rammet av ammetåka... har en stor bunke med takkekort til dem som har sendt fødselsgave til August, og så har jeg skrevet julekort til dem først, for å få bli kvitt en hel bunke... men nå finner jeg ikke igjen et kort som jeg er sikker på at jeg har skrevet - og jeg tror ikke jeg har skrevet julekortet til dem, og kan ikke huske å ha adressert noen konvolutt til dem, så enten er takkekortet rotet bort, eller så har det havnet i en konvolutt sammen med noen andre sitt kort. Irriterende!

Kappahl har nok Luciadrakt vil jeg tro. Kanksje Cubus også, men sjelden jeg er der selv. Cubusen her er TRAGISK[:-]

Vet du jeg opplevde akkuratt det samme som deg med julekort. Jeg var helt sikkert at jeg hadde skrevet til en person og da jeg så igjennom bunken min til slutt, så det det ikke der[8|] Så jeg måtte skrive et nytt. Hmm.. rart at det bare kan bli borte??!!

ORIGINAL: lenemor

Glemte helt å takke for fine ord ang muntlig.. Håper du har rett[:)]

Good morning! Jeg har de tre siste dagene begynt å kjenne at jeg har litt overskudd igjen og det er så godt. I dag skal jeg i behandling for første gang på lenge og så har jeg lyst til å begynne å trene litt igjen (det har ikke blitt noe med meg de siste ukene). Jeg har lite planer for dagen ellers sånn foruten litt husarbeid som vanlig.

I dag kom Sindre inn i 7 tida, og da spurte jeg om ikke vi bare skulle kose oss hjemme og se en film, men fikk greit svar "Nei! Jeg vil babahagen!" Såe da var det bare å komme seg opp.. [:D]
I morgen skal de på julevandring i kirka.. Så det blir spennende.. [:D] Mamma jobber jo i samme barnehagesenteret, og sier de er så flinke i kirka og arrangere dette.. De kler seg ut og får all ei barnehagen til å være med å leke juleevangeliet liksom.. Har en dukke der som er jesusbarnet osv.. Så blir sikkert kjekt det.. [:D]

På torsdag skal vi jo til logoped.. Så det kan jo bli spennende.. Egentlig så er jo ikke behovet det lenger, for han snakker masse, men nå har vi nå timen, så da går vi jo selvfølgelig.. [:)]

Back
Topp