tirsdag

Knertemamma

Glad i forumet
Først i dag??

Jesper ligger og sover enda, jeg er oppe helt alene og det er egentli litt alright.
Bare Jesper og meg hjemme i dag, ettersom Emi er hjemme hos sin mamma denne uka. Merkelig stille!

ser ut til at det blir fint vær i dag!!!

men må rydde inne....i hvertfall først på dagen.

ha en kjempe dag alle sammen!

God morgen!

Rimelig grei natt. Aurora våknet et-par tre ganger, men sovnet igjen. men hun våkner litt for tiflig om morgene. Rett over 5 liksom...[&:]

Ser ut som sommeren har kommet hit nå..kanskje litt vel sent!?!

Må en tur ut idag, så får vi se hva vi finner på!

Ha en fin dag dere![:D]

Go morn[:D]
Har vært ei grei natt her. Bare inn med smokken noen ganger, ikke noe skriking, eller våken-perioder.
Våkna i 7 tia i dag, det er litt tidlig for oss, som sover til 8 -halv 9 nesten hver dag.

Flott vær i dag også. Driver å vasker klær, så da får je hengt ut til tørk. Blir så deilige klær av det[:)]
Går sikkert en trilletur en gang i dag også, må jo utnytte fin-været når man kan[:D]

Ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen!!!
I dag sto vi opp klokken 08.00. Trøtt i dag.....Sovnet ikke før over 2 i natt.....
Ellers skal jeg støvsuge å gjøre litt husarbeide, å så skal jeg kose meg med ungene i dag (sjelden alle 3 er hjemme en hel dag) Gleder meg til det[:)][:)][:)]
Ha en fin dag alle sammen[:D]
Klem klem

Kjempenatt! Puttet i smokken i firetiden. That's it[:D]

Jeg fikk en a-ha opplevelse den dagen jeg fikk jobb. Da skjønte jeg at jeg var på vei mot slutten. I dag har jeg tatt tiden på en vanlig morgen. Rett til frokostbordet, stelle meg mens Marie er i lekegrinden og stelle Marie etterpå. Tok 50 minutter. Hadde beregnet 60, så dette skal gå bra!

I dag tror jeg jeg skal på Egon og møte L£n£ og Ariana. Alltid kjekt! Kanskje det blir siste gang på lenge, siden jeg begynner i jobb igjen? Hmmm - det er rart!

God morgen.....

Hatt en bra natt. Jamie er blitt forkjølet over natten, da. Kjipt.
Skal på 4-års-kontroll med Oliver idag(derfor jeg ikke kunne gå på treff, men men). Så det skal bli kjekt.
Ellers ikke noe spesielt.
Må begynne å planlegge pakking til ferien, tenker jeg.

idag har vi hatt besøk av mormor og bestefar til casper, vært på sykehuse å sett på tremenningen til casper å vært litt i byen før mormor, bestefar, tante og kjæresten til tante dro med hurtigruta til lofoten. Hadde så lyst å bli med men har ikke råd.
er sint på trygdekontoret, dem har føkka det til som vanlig... jeg skulle overta fedrekvoten og permisjonen hans, det er vist ikke blitt registrert så vi har ikke fått penger.

God kveld! Da har jeg kommet hjem fra oslo!! Laaang tur når man kjører fram og tilbake på en dag!
Vi reiste jo i 4 tiden i natt. Jeg var sååå trøtt etter vi hadde tømt bilene for bagasje at jeg sovna litt på kjøkkengolvet til svigerinnen min!

Trygve har vært hos mommo og kost seg! Han hadde visst vært veldig snill og glad gutt!

Men ellers så er det litt ekkelt her i kveld! et helikopter har kretset rundt her i en evighet og vi begynnte å lure på hvorfor, så får mamma melding fra en venninne som er mamma til venninnen min at de leter etter faren! Altså bestefaren til venninnen min! Han er blitt dement og hadde gått inn i skogen og gått seg vill. Så nå leter politi og helikopter ++ etter han. Håper de finner han i god behold snart! Mamma skulle si i fra så fort de hørte noe!

Back
Topp