Tirsdag

mysen76

Gift med forumet
God morgen.
I dag må jeg få ringt til tannlegen, så jeg slipper og sitte her inne på natten[;)][;)]
I dag skal vi ha gjester på middag. Skal ha ovnsbakt laks[:)][:)]
Jeg må klippe plenene i dag, støvsuge å så skal jeg slappe av litt....

Ha en fin dag da, jenter[:D][:D][:D][:D][:D]

knib knib

Go mårn.  [:D]
Andre natten nå at Tilde sover HELE natten uten å våkne... 12 timer! Deilig, håper det fortsetter. [:D]
Idag er det babytreff og så får vi vel besøk av en tante av meg litt senere.
Ha en fin dag alle sammen [:)]

Go morn[:D]
Sitter her helt alene jeg...
Maja Lovise sover enda, og hun har sovet hele natten, bare inn med smokken noen ganger, men det er greit[:)] Håper dette varer nå da[:D]
I dag skal jeg prøve å få bakt brød, og kanskje vaske litt i huset. Kjøkkenet må iallefall ryddes...
Overskya i dag, og 13 grader. Ikke sprekt...

Nå hører jeg lyder fra soverommet, så da er hun vel på vei til å våkne nå...

Ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen!

Satset også på to netter med 12 timer, men den gang ei. Men ikke så ille heller altså! Hun var våken mellom 2.30 og 3.40, men hun gråt bare ti minutter, så pause i 30 minutter og så 30 minutter gråt. Og så sov hun til 7.30. Så jeg klager ikke[:D]

Nå forsøker jeg å få en trøtt liten jente til å sove igjen. MEn hun snur seg på magen og skriker i ett kjør. Men når hun sover, så skal jammen mammaen sove litt også...

I dag blir det rydding på meg.

Hei alle sammen!

I dag våkna vi kl 0700 og skifta den verste møkk-bleia i Jesper sin historie....
STAKARS liten........den var veldig full ja!

men nok om det.....

har rydda rommet til Emilie hun skal få besøk i dag og hun skal liksom rydder selv, men må ha hjelp til det meste!!! ble bra til slutt! [:D]

venter på innbebygd kleskap, men ser ut som jeg må slite med de jeg har en stund til....ALT for mye klær, håndklær og sengetøy i forhold til skap! [:@] 
så jeg regner med at det meste av dagen går med til klær og klesvask....USH!
Det er så kjedelig!!! MEN må jo gjøres.....

Skal trolig legge nytt gulv i gangen i dag!!! GLEDER MEG!!

Ha en kjempe fin dag! ALLE SAMMEN! 

God morgen.

Her har alle sovet godt.

Jamie våknet vel i 7-tiden, men gav han bare smokken, så sovnet han igjen. Pappaen tok han opp i 9-
tiden.
Oliver ble med pappaen for å handle litt. Han er sykemeldt 3 uken på rad her, senebetennelse i foten. Kjekt han er hjemme, men er noe herk likevel. For føler jeg ikke får gjort husarbeid skikkelig før jeg er alene omtrent.[&:][;)]
Skal ikke noe idag. Blir vel husarbeid[:'(][:D]

Heia gode nabo[:D],
slapp av med støvsuginga det er jo bare oss som kommer
ikke kongen.
Gjorde godt med en tur i dag så satser på i morgen og.
Snakkes til middag.

God formidag blir det vel her!

NATT 4 SOV HELE NATTA!!! JUHUUUUU!!! Men hun er tidligere oppe en jeg er vant med, så nå starter dagen 06.30. Må vel bare godta det, å være fornøyd med å få sove HELE natta. *MEGA GLIS*
Idag skal vi innom ei veninne som har en gutt som er 1 dag yngre en Thea:D Lenge siden vi har sett dem(først var vi 14 dager på ferie, så var de 14 dager) Ellers er søstra mi her enda. Været er supert, med sol og god temperatur. Blir vel mest ute i dag!

HA en fin dag da!

heisann.
Sitter her og klarer nesten ikke holde øya oppe. Er sååå trøtt. Trygve sover nå, så jeg burde vel lukke øya jeg og, men måtte bare innom her litt først. Har jo ikke vært her før i dag så.

Natta her har vært grei i forhold til trygve. Han har sovet. Verre med meg. Jeg har forstrekt en muskel i brystet så jeg har hatt ondt i hele natt. greit så lenge jeg ligger stille, men hver gang jeg beveger meg så stikker det veldig og det er ikke godt.
Ikke så greit å være alene med gutta når det er sånn. Mannen lurte på om han skulle være hjemme i dag, men jeg sendte han på jobb. Det har gått overraskende greit!

ellers så har vi ikke tengt å gjøre en ting i dag. Mulig jeg og svigerinnen min drar på kino i kveld!![:D][;)]

Back
Topp