Tirsdag

oj da:( da får du prøve å ikke belaste det så veldig, så kansje smertene holder seg litt tilbake for en stund ;)

Ikke vet jeg, fikk nesten ikke sove i natt på grunn av høyre side, og jeg har problemer med smerter i arma fra før av også. Lover godt må jeg si, har vurdert å sykmelde meg 50 %, den tanken ble bare sterkere nå. Men man må passe seg, jeg må ha rett til sykepenger etterpå også, slik at jeg får operert arma. Men teller permisjpnstiden for opparbeid av nye sykpenger?

Ikke vet jeg, fikk nesten ikke sove i natt på grunn av høyre side, og jeg har problemer med smerter i arma fra før av også. Lover godt må jeg si, har vurdert å sykmelde meg 50 %, den tanken ble bare sterkere nå. Men man må passe seg, jeg må ha rett til sykepenger etterpå også, slik at jeg får operert arma. Men teller permisjpnstiden for opparbeid av nye sykpenger?
Ja det er jeg nesten sikker på at den gjør!

Du har så vakre barn<3
Så moro Liana liker og leke med Emira, og omvendt også får den saks skyld:)<3 Emmeth er og veldig glad i jentene, mens jentene er bare sånn passe interessert i han;):p

Ja, jeg er sikker på jeg har vært gravid, testen slo ut og hadde 2 rosa streker som ikke gikk bort, men er negativ nå så.. Jeg bør utrolig mye ennå og det pleier og gi seg etter 3 dager, og nå har jeg fossblødd i 5 dager!

Ja, Neline trives så godt i bhgen og elsker og leke med alle de andre barna og trives veldig godt ute når hu kan boltre seg i gresset og lekestativene:) Så håper hu får lov til og gå i bhgen i morgen:)

Og yeah, klesvasken tar aldri slutt her i huset heller. Vasker klær så og si hver dag smiley-chores003 :smiley-chores011 Heheh.. Nå er det leggetid for meg:) Sove godt og drømme søte drømmer i natt :sleep011 :sleep002

Takk, i like måte ;):):)
Ja jeg syns det er veldig gøy at de trives så godt sammen :) men er vel helst Liana som er etter Emira her å.. heheh Emira blir fort lei :P

Hva skal du gjøre videre nå da? med tanke på seriliseringen å sånt? Man kan vel sikkert blød en stund å etter en sa?

hehe ja prøver å få tatt minst 1 vask om dagen, men noen ganger hopper jeg over en dag, og da skal jeg si deg det er fult:eek: men går mest i jentene sine klær og håndkler har jeg sett..

Håper du sov kjempe godt ;):)

Hørtes ikke noe godt ut nei :( Bekkenløsning er noe dritt! :(
Jeg mener fødselspermisjon gjelder for det å ja.. Jeg har hvertfall blitt sykmeldt :P Og jeg vet jeg kan få permisjon på neste ut ifra at jeg har vært i permisjon og vært sykmeldt..så tror det skal gjelde for sykpenger også ;)

Takk, i like måte ;):):)
Ja jeg syns det er veldig gøy at de trives så godt sammen :) men er vel helst Liana som er etter Emira her å.. heheh Emira blir fort lei :p

Hva skal du gjøre videre nå da? med tanke på seriliseringen å sånt? Man kan vel sikkert blød en stund å etter en sa?

hehe ja prøver å få tatt minst 1 vask om dagen, men noen ganger hopper jeg over en dag, og da skal jeg si deg det er fult:eek: men går mest i jentene sine klær og håndkler har jeg sett..

Håper du sov kjempe godt ;):)

Hehe, det minner meg på at jeg må handle nye håndklær, glemmer det alltid, har altfor få;):p
Er som regel sånn at småsøsken er veldig begeistret for for storesøsken, men at storesøsken fort går lei etter ei lita stund og kan føle de små blir litt vel klengete:p

Klesvask drukner jeg omtrent i hele tia, vasker og vasker, men tar aldri slutt;) Hihi..

Jeg blør masse idag også, og blødningen gir seg som regel etter 3 dager og går over i brun utflod de siste 2 dagene(beklager ekle detaljer) o_O Nå har jeg blødd kraftig i 6 dager, men er vanlig og blø en del etter en SA.
Jeg vil ikke opereres igjen, så sambo skal sterilisere seg:)

Jeg sliter litt med søvnen, men sov da noen timer:) Så er fornøyd med det :thumleft Sov du godt?:)

Ja det er jeg nesten sikker på at den gjør!

Tror det jeg også, synd du skulle bli så dårlig allerede, men ditt og bebis sitt helbred går foran jobb:)

Hørtes ikke noe godt ut nei :( Bekkenløsning er noe dritt! :(
Jeg mener fødselspermisjon gjelder for det å ja.. Jeg har hvertfall blitt sykmeldt :p Og jeg vet jeg kan få permisjon på neste ut ifra at jeg har vært i permisjon og vært sykmeldt..så tror det skal gjelde for sykpenger også ;)

Ok, håper du har rett:-)

Hehe, det minner meg på at jeg må handle nye håndklær, glemmer det alltid, har altfor få;):p
Er som regel sånn at småsøsken er veldig begeistret for for storesøsken, men at storesøsken fort går lei etter ei lita stund og kan føle de små blir litt vel klengete:p

Klesvask drukner jeg omtrent i hele tia, vasker og vasker, men tar aldri slutt;) Hihi..

Jeg blør masse idag også, og blødningen gir seg som regel etter 3 dager og går over i brun utflod de siste 2 dagene(beklager ekle detaljer) o_O Nå har jeg blødd kraftig i 6 dager, men er vanlig og blø en del etter en SA.
Jeg vil ikke opereres igjen, så sambo skal sterilisere seg:)

Jeg sliter litt med søvnen, men sov da noen timer:) Så er fornøyd med det :thumleft Sov du godt?:)

hehe ja jeg kjenner til det med småsøsken! jeg er eldst i søskenflokken og har da 1 bror og 2 søstre :P hehe..

Nei og OM det plutselig er tomt i kurven, så går det ikke mange timene før det har kommet mer :P

Har du vært hos noe lege ang. blødning å sånt da? må passe på at du ikke mister for mye blod ;) Høres ut som SA er ganske lik som renselen etter en fødsel da, med tanke på beskrivelsen av mengde å sånt..

Kjipt å slite med søvn:( men godt du fungerer forde!:D hehe.. jeg sov godt som vanlig, men hender jeg må inn til Emira 1-2 ganger om natten + 1-2 doturer på meg selv :P så husker ikke sist gang jeg sov absolutt heeele natta!

Back
Topp