Tirsdag

Hopp Hopp! :P

Idag våkna Liana kl 6!:eek: kjeeeedelig.. men jeg sto ikke opp før halv 7 :P hehe..
Emira er nå hos min mamma en tur, og vi andre dro for å se etter farger som vi skal male vegg med ;):) Har STYGG halv panelvegg som er mørk brunt i stua og gangen!o_O men ENDELIG skal vi få malet den og veggen over :D så da blir det lyse og fine farger her:) meeen så er vi helt nye på dette med å male, så ville snakke med dem som jobbet i den ene butikken hvor vi skal kjøpe maling og alt annet vi måtte trenge, men selvfølgelig var det lang kø idag og Liana begynte å bli sulten! så måtte hjem :P hehe.. får kjøpe inn iløpet av uka istedet :D

Nå sover snuppa, fordi hun sov kun en halv time tidligere idag..noe som sjeldent skjer her :P

Ha en fin dag videre alle sammen! ;)

Slenger inn noen bildet av tulle-trolla:p

Gnage, gnage, gnage.....
1373986840021.jpg

Også litt tull og tøys med Emira :p
1373986881813.jpg
1373986892198.jpg
1373986914873.jpg

Titt-teeeei :D
1373986924550.jpg

Har fått en liten nonne :p
1373986932174.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

så fine bilder, ja i dag har jeg vært ute og handla klær kun til meg selv, fått hatt litt selvpleie i form av å farge håret. Eldste er hos faren så er bare lillegutt hjemme og vi var oppe litt over 6 for har en gutt som har lakenskrekk. Lillegutt har fått løpt i fra seg litt og nå slapper han av etter middag :p

I dag har eg å Fie vøre på besøk tell ei vennina av meg, ho e gravid med nr 2 :) og hennes jeinta e 3 år, og veldi aktiv, så fie va helt utslitt når vi for heim, søvna tvært i biln <3

Også ha eg gjedd ho kokt gullerot og brokkoli i dag, spist et par bita, meeen vart fort lei :p haha.
Også fekk ho kveldsmat, vi kosa åss å klappa i hennern, det e det nye ho ha lært seg, så når eg søng "klappe, klappe søte..." så begynn ho å klapp, søteste <3

Sleng med et bilde av ei ny bada gull jenta <3

k42r.jpg

Slenger inn noen bildet av tulle-trolla:p

Gnage, gnage, gnage.....
Vis vedlegget 22510

Også litt tull og tøys med Emira :p
Vis vedlegget 22511
Vis vedlegget 22512
Vis vedlegget 22513

Titt-teeeei :D
Vis vedlegget 22514

Har fått en liten nonne :p
Vis vedlegget 22515

Førr ei snuskebærta du har <3 Sku nestn ha ønska Fie ha hatt ei storesøster eller bror, meeen nån må jo va først ;)
Heldigvis så har ho ein heil donge med søskenbarn som e suuuper forelska i ho ;)

så fine bilder, ja i dag har jeg vært ute og handla klær kun til meg selv, fått hatt litt selvpleie i form av å farge håret. Eldste er hos faren så er bare lillegutt hjemme og vi var oppe litt over 6 for har en gutt som har lakenskrekk. Lillegutt har fått løpt i fra seg litt og nå slapper han av etter middag :p
Så deilig å handle til seg selv!
:)

Så masse nydelige bilder av mange små søtnoser det var her idag:)<3<3<3<3
Idag har vi vært hos legen(e) med Neline og skal inn for sjekk hos legen i morgen også. Hu hadde forhøyet crp, så spent på om den er høyere i morgen el ikke. Ikveld når unga var lagt har vi drivi litt ute i hagen, bare for kosen og avkoblingen sin skyld. Har syra med blomstene mine og de har fått ev skvett vann med gjødsel og renska or gamle blader og visne blomster. Har også plukka av gamle topper på stemorsblomstene mine /fioler hvor det er frø inni som skal såes i mars neste år også plantes ut i mai igjen:) ellers har jeg rydda litt på kjøkkenet og stua og slapper nå bare av og koser meg med en kopp :coffee2 Mannen har rensa akvariene ikveld og malt rekkverket på verandaen:) Håper alle jentene har hatt ei fin dag og nå koser seg utpå kveldinga:) :smiley-angelic003

Uff kjenner til DET ja:eek: tretthet og kresenhet :P man kan jo nesten sovne hvor som helst! haha.. men er formen ellers bra eller?
Begynner å kjenne på litt bekkensmerter, mest på høyre side, det var tidlig det:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hehe, lille søte turbotrollet!
Ser du også har en liten steinbit som tygger tak overalt :p

hahah ja hun tygger og biter så fort hun får noe i nærheten av munn, spesielt på Emira:eek::P også på pappan når hun er sur på han :P:P:D
Hun har virkelig blitt et turbotroll ja! merker hun er og skal overalt for tiden.. og blitt en del mer knall og fallo_O:P

I dag har eg å Fie vøre på besøk tell ei vennina av meg, ho e gravid med nr 2 :) og hennes jeinta e 3 år, og veldi aktiv, så fie va helt utslitt når vi for heim, søvna tvært i biln <3

Også ha eg gjedd ho kokt gullerot og brokkoli i dag, spist et par bita, meeen vart fort lei :p haha.
Også fekk ho kveldsmat, vi kosa åss å klappa i hennern, det e det nye ho ha lært seg, så når eg søng "klappe, klappe søte..." så begynn ho å klapp, søteste <3

Sleng med et bilde av ei ny bada gull jenta <3

k42r.jpg

Så nydelig og blid :D Liana har også akkurat lært å klappe :D og syns det er såååå gøy :P

Førr ei snuskebærta du har <3 Sku nestn ha ønska Fie ha hatt ei storesøster eller bror, meeen nån må jo va først ;)
Heldigvis så har ho ein heil donge med søskenbarn som e suuuper forelska i ho ;)

hehe takk :) Ja Liana er helt besatt av storesøster! og det har hun vært siden hun var noen få uker gammel :) Følger etter hun overalt, og nesten alt Emira gjør, er såå morsomt :P hehe men kansje Fie heller blir storesøster en dag ;) så får hun en som ser opp opp til hun :D hihi..

Så masse nydelige bilder av mange små søtnoser det var her idag:)<3<3<3<3
Idag har vi vært hos legen(e) med Neline og skal inn for sjekk hos legen i morgen også. Hu hadde forhøyet crp, så spent på om den er høyere i morgen el ikke. Ikveld når unga var lagt har vi drivi litt ute i hagen, bare for kosen og avkoblingen sin skyld. Har syra med blomstene mine og de har fått ev skvett vann med gjødsel og renska or gamle blader og visne blomster. Har også plukka av gamle topper på stemorsblomstene mine /fioler hvor det er frø inni som skal såes i mars neste år også plantes ut i mai igjen:) ellers har jeg rydda litt på kjøkkenet og stua og slapper nå bare av og koser meg med en kopp :coffee2 Mannen har rensa akvariene ikveld og malt rekkverket på verandaen:) Håper alle jentene har hatt ei fin dag og nå koser seg utpå kveldinga:) :smiley-angelic003

godt dere har kommet litt lenger med beinet til Neline hvertfall da! får håpe det ikke er noe alvorlig og at det går over fort ;)
Høres ut som om du har hatt en fin dag ellers :D også så flink du har vært som har fått gjort såå mye :D;)

Begynner å kjenne på litt bekkensmerter, mest på høyre side, det var tidlig det:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

oj da:( da får du prøve å ikke belaste det så veldig, så kansje smertene holder seg litt tilbake for en stund ;)

hehe takk :) Ja Liana er helt besatt av storesøster! og det har hun vært siden hun var noen få uker gammel :) Følger etter hun overalt, og nesten alt Emira gjør, er såå morsomt :p hehe men kansje Fie heller blir storesøster en dag ;) så får hun en som ser opp opp til hun :D hihi..

Ja, må vell bi ein tell en vakker dag ;) Meeen det bi nån år tell ;)

godt dere har kommet litt lenger med beinet til Neline hvertfall da! får håpe det ikke er noe alvorlig og at det går over fort ;)
Høres ut som om du har hatt en fin dag ellers :D også så flink du har vært som har fått gjort såå mye :D;)

Ha ha, har ikke gjort mye idag, da?:) Bare kosa meg, er en haug med klesvask fra en annen verden som står og roper på meg, men det får jeg ta i morgen:) Håper legene gir klarsignal til at Neline kan gå i bhgen igjen i morra, hu savner bhgen så innmari og blir lei seg når Mathea får lov til og gi bhge, men ikke henne:(

Ja, jeg er glad for at vi blir tatt på alvor og ikke bare blir avfeid med " at det der er brennkopper, det"! Dagen idag har vært finfin og nå tatt en g-test som var negativ, så da regner jeg med alt er kommet ut, men blør fortsatt som bare det, nå 5 dager etter jeg begynte og blø.. Gir seg nok om noen dager regner jeg med:) Likte så godt bildene av tullene sine som kosa seg og herja på gulvet :love7 :love7 :love7

Ja, må vell bi ein tell en vakker dag ;) Meeen det bi nån år tell ;)

Heheh ja greit å vente noen år ;) hadde ting gått etter planen vår, så hadde ikke Liana blitt født:eek::p og jeg hadde heller ikke vært gravid nå;) meeen angrer ikke da;):D:D

Ha ha, har ikke gjort mye idag, da?:) Bare kosa meg, er en haug med klesvask fra en annen verden som står og roper på meg, men det får jeg ta i morgen:) Håper legene gir klarsignal til at Neline kan gå i bhgen igjen i morra, hu savner bhgen så innmari og blir lei seg når Mathea får lov til og gi bhge, men ikke henne:(

Ja, jeg er glad for at vi blir tatt på alvor og ikke bare blir avfeid med " at det der er brennkopper, det"! Dagen idag har vært finfin og nå tatt en g-test som var negativ, så da regner jeg med alt er kommet ut, men blør fortsatt som bare det, nå 5 dager etter jeg begynte og blø.. Gir seg nok om noen dager regner jeg med:) Likte så godt bildene av tullene sine som kosa seg og herja på gulvet :love7 :love7 :love7

hehe syns det hørtes mye ut jeg :P selvom det er kos :D hehe.. ja uff denne klesvasken går fra tom kurv til overfull iløpet av dagen om jeg ikke vasker noe :P skjønner ikke hvem det er som legger alle klæra der:eek::P hehe..

Ja får da håpe det, siden hun trives såå godt! Og så lenge barn ikke er syke, så har de jo like mye energi om dem har vondt i beinet eller ikke:( og bhg er et fint sted å få ut denne energien ;):P
Det er jo kjempe BRA at dere blir tatt på alvor og at de også ikke kommer med at det er brennkopper, men faktisk sjekker og tar prøver!

Så du er ganske sikker på at du faktisk har vært gravid eller? Høres jo nesten sånn ut siden du har så store blødninger i såpass mange dager! men godt det kommer ut hvertfall ;)

Hehehe jaaa de er jo så søte når de holder på sånn sammen :D Tok masse bilder ;) Glemte at jeg kunne filmet egentlig :P Men Liana kommer med engang Emira legger seg på gulvet, og skal klatre på og over hun, bite litt, ta på ansiktet hennes å sånt, og Liana ler jo av den minste lille ting som Emira gjør da :D

hehe syns det hørtes mye ut jeg :p selvom det er kos :D hehe.. ja uff denne klesvasken går fra tom kurv til overfull iløpet av dagen om jeg ikke vasker noe :p skjønner ikke hvem det er som legger alle klæra der:eek::p hehe..

Ja får da håpe det, siden hun trives såå godt! Og så lenge barn ikke er syke, så har de jo like mye energi om dem har vondt i beinet eller ikke:( og bhg er et fint sted å få ut denne energien ;):p
Det er jo kjempe BRA at dere blir tatt på alvor og at de også ikke kommer med at det er brennkopper, men faktisk sjekker og tar prøver!

Så du er ganske sikker på at du faktisk har vært gravid eller? Høres jo nesten sånn ut siden du har så store blødninger i såpass mange dager! men godt det kommer ut hvertfall ;)

Hehehe jaaa de er jo så søte når de holder på sånn sammen :D Tok masse bilder ;) Glemte at jeg kunne filmet egentlig :p Men Liana kommer med engang Emira legger seg på gulvet, og skal klatre på og over hun, bite litt, ta på ansiktet hennes å sånt, og Liana ler jo av den minste lille ting som Emira gjør da :D

Du har så vakre barn<3
Så moro Liana liker og leke med Emira, og omvendt også får den saks skyld:)<3 Emmeth er og veldig glad i jentene, mens jentene er bare sånn passe interessert i han;):p

Ja, jeg er sikker på jeg har vært gravid, testen slo ut og hadde 2 rosa streker som ikke gikk bort, men er negativ nå så.. Jeg bør utrolig mye ennå og det pleier og gi seg etter 3 dager, og nå har jeg fossblødd i 5 dager!

Ja, Neline trives så godt i bhgen og elsker og leke med alle de andre barna og trives veldig godt ute når hu kan boltre seg i gresset og lekestativene:) Så håper hu får lov til og gå i bhgen i morgen:)

Og yeah, klesvasken tar aldri slutt her i huset heller. Vasker klær så og si hver dag smiley-chores003 :smiley-chores011 Heheh.. Nå er det leggetid for meg:) Sove godt og drømme søte drømmer i natt :sleep011 :sleep002

Back
Topp