Tirsdag

Lilla-87

Forumet er livet
God tirsdag dere!!
Sniker inn et veldig tidlig tirsdagsinnlegg.. Mihihii!! :)
Klokka har passert 01, vesla har vært lys våken ei lita stund, men sovna igjen nå heldigvis. Hun har hatt det med å våkne i disse tider i det siste..
Vi skal straks legge oss, etter å ha spilt frisbee på Wee hele kvelden sammen med tanta mi. Koser oss på ferie med oppvarting og godt stell. "Det er som å være på hotell" sier mannen.;)

God tirsdag dere!!
Sniker inn et veldig tidlig tirsdagsinnlegg.. Mihihii!! :)
Klokka har passert 01, vesla har vært lys våken ei lita stund, men sovna igjen nå heldigvis. Hun har hatt det med å våkne i disse tider i det siste..
Vi skal straks legge oss, etter å ha spilt frisbee på Wee hele kvelden sammen med tanta mi. Koser oss på ferie med oppvarting og godt stell. "Det er som å være på hotell" sier mannen.;)
Haha, wee frisbee faktisk...sommeridyll :p

God morgen!
Sitter å heller innpå med kaffe, skal snart løpe å åpne barnehagen :p i går hadde vi 7 barn i hele bhg, så dagene er noe rolige! Idag skal jeg steke pannekaker til alle barna, så her blir viljestyrken stadig satt på prøve! ;)
Snuppa og mannen sover ennå, og det reeeeegner!!!
Ha en fin dag dere!

Trøtt.. Som vanlig. Har fått magevirus,så fikk 4 forskjellige medisiner av legen igår.. Har lyst til å finne på noe idag,men er såååå varmt.. Hva er planene deres idag?

Marian87; Driver dere barnehage hjemme? :-) Pannekaker er godt...

Mina fant en ketsjuppose fra restauranten igår... ;-)
♥♥♥♥

Vedlegg

• 1373955949022.jpg
    1373955949022.jpg
    33,7 KB · Visninger: 34
Ha en fin dag på jobb marian:-)

Vi stod opp halv syv i dag, det er kjempekaldt....ute og inne...Glad jeg tok med ull til vesla:-)
Kjenner at jeg er fryktelig trøtt fortia, noe som helt sikkert skyldes mageboern. Nå venter jeg på at butikken skal åpne så jeg får kjøpt meg fokost, blitt utrolig kresen hehe:-)
Noen som har godvær i dag da?

Trøtt.. Som vanlig. Har fått magevirus,så fikk 4 forskjellige medisiner av legen igår.. Har lyst til å finne på noe idag,men er såååå varmt.. Hva er planene deres idag?

Marian87; Driver dere barnehage hjemme? :) Pannekaker er godt...

♥♥♥♥

Kan du ikke sende litt varme hit hehe:-)?

Så søt hun var i idag:-)

God Morgen :D I natt våkna faktisk ikje Fie (ho ha gjort det de 4-5 siste nettern, og vøre våken i en times tid mellom 4-5) men i natt gjor ho ikje det :)

Vi sto opp klokka 7.15, då va ho ferdig å søv, førde om eg endå va rammeskjeiv å trøtt :P
Vi ha spist frokost, også ha vi leka litt (eller ho ha gjort teng ho ikje har låv tell, og eg ha sakt ifrå :P )
No søv ho ute i vogna si, med ulldress og lua, førr her e det heile med 8 grader, og det ha faktisk SNØDD i fjellan....keee såååå sjeeeer!!!

Ellers så har vi ikje nån plana, ska en tur på butikken, det e det eineste eg veit at eg ska :)

På Tjøme er det finvær! Men det blåser.
T og pappaen har reist til Tønsberg for å handle det siste til campingvogna!
Liløebror er enda i pysjen og leser bok :-p
ImageUploadedByBV Forum1373959308.729067.jpg
Vet ikke hva vi skal i dag..
Mannen er bedt med på fisketur for å skaffe middag, og elsker jo fersk fisk!
Men jeg har jo lyst til at vi skal være sammen de siste dagene av ferien og...!

Er det lov til å si at det er litt deilig at babyen sover og resten av gjengen ikke er tilbake??
Koser meg på ferie altså, men nå var det digg å sitte helt alene med kaffe, strikketøy og radio på!

Marian87; Driver dere barnehage hjemme? :-) Pannekaker er godt...

♥♥♥♥
Haha, nei det gjør vi ikke:p men bhg hvor jeg jobber ligger 5min nedi gata fra oss;)

Usj, magevirus er noe søppel! Og iallfall i varmen :eek: Men i Norge får vi vel ikke medisiner mot det?
God bedring da!
*Surfer mobilt*

Er det lov til å si at det er litt deilig at babyen sover og resten av gjengen ikke er tilbake??
Koser meg på ferie altså, men nå var det digg å sitte helt alene med kaffe, strikketøy og radio på!
Ja, dét er lov!!
Godt med litt alenetid iblant. :)

Alltid deilig med litt alenetid ;)

*Surfer mobilt*

Her i Kongsberg er det overskya, men temperaturen er grei. Vesla er nettopp ferdig med en dubb, og vi lurer på å dra inn til sentrum for å kikke oss litt rundt.:)
Ha en god dag alle sammen!!!

2 timer igjen på jobb så skal jeg hjem å kosemose på babyen!!!

*Surfer mobilt*

2 timer igjen på jobb så skal jeg hjem å kosemose på babyen!!!

*Surfer mobilt*
Det lengste jeg noengang har vært borte fra Arian er 4 timer. Vet ikke hvordan jeg skal overleve 10 timer borte fra ham hver dag... Han er jo så mammadalt og glad i puppen enda også. Mulig jeg får en jobb hvor de vil jeg skal starte i august, men ser ikke helt hvordan det skal kunne gå enda...

Det lengste jeg noengang har vært borte fra Arian er 4 timer. Vet ikke hvordan jeg skal overleve 10 timer borte fra ham hver dag... Han er jo så mammadalt og glad i puppen enda også. Mulig jeg får en jobb hvor de vil jeg skal starte i august, men ser ikke helt hvordan det skal kunne gå enda...
Hehe, når den dagen kommer klarer han seg sikkert fint uten pupp på dagtid, hvis han får litt før og etter jobb ;)
Var helt forferdelig å være borte fra henne i starten da, var nesten på gråten når noen spurte om henne :p men går bedre nå, selvom jeg ønsker meg hjem og helst ikke vil jobbe! ;)
Men 10 timer arbeidsdag??? :eek:

Hehe, når den dagen kommer klarer han seg sikkert fint uten pupp på dagtid, hvis han får litt før og etter jobb ;)
Var helt forferdelig å være borte fra henne i starten da, var nesten på gråten når noen spurte om henne :p men går bedre nå, selvom jeg ønsker meg hjem og helst ikke vil jobbe! ;)
Men 10 timer arbeidsdag??? :eek:
Jeg får fort i overkant av en times reisevei hver vei, så da blir det ti timer borte hjemmefra. Skulle gjerne hatt 5 min som deg ;)

Marian87; Driver dere barnehage hjemme? :) Pannekaker er godt...

♥♥♥♥

Hørtes ikke noe godt ut med magevirus! :( Håper det hjelper raskt med litt medisiner ;) Hvordan har formen til Wael vært etter all oppkasten den ene kvelden?

Nydelige Mina! :D hehe ser jo så uskyldig ut da! ;):)

Ha en fin dag på jobb marian:)

Vi stod opp halv syv i dag, det er kjempekaldt....ute og inne...Glad jeg tok med ull til vesla:)
Kjenner at jeg er fryktelig trøtt fortia, noe som helt sikkert skyldes mageboern. Nå venter jeg på at butikken skal åpne så jeg får kjøpt meg fokost, blitt utrolig kresen hehe:)
Noen som har godvær i dag da?

Uff kjenner til DET ja:eek: tretthet og kresenhet :P man kan jo nesten sovne hvor som helst! haha.. men er formen ellers bra eller?

Ifølge meg, så er det lov :P hehe.. høres godt ut!

Back
Topp