Tirsdag!

Hermine er så flink altså!

Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forum:eek::p

*Surfer mobilt*

Vi har hatt en fin natt, selvom morgenen ble litt tidlig.
Jeg har vært og trillet litt med Lillebror for å la fe to andre gutta sove litt til :) fant meg kaffe og frokost
Vis vedlegget 21612
:p

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, det så knalldigg ut:D Bounty er sååå NAAAIS:p

God morgen!
Hermine er også blitt litt forkjøla, hoster og surkler. Tok henne oppi senga vår og da sov hun til 09.30:D
Hun synes feriehuset til bestemor og bestefar er veeeldig spennende og surrer rundt i hundre, reiser seg opp og går langs med møblene, snur seg til og med rundt for å forflytte seg fra stol til bord :eek::) blir endel knall ig fall da:p
Her reeeeegner det! Bra jeg har kjøpt nu sydvestlue til snuppa fra Reima, så nå skal vi ut å hilse på kuene! Lille skravle jabber i ett og sier "heihei" til alle hun møter, også dyr! :rolleyes:

*Surfer mobilt*

Neimen, har hu også blitt forkjøla? Håper hu blir fort frisk igjen:) Lille flinka, som sover så godt med mamma og pappa<3 Nåmmin, så skjønn hu er som hilser så blidt på alle sammen, dyr som mennesker :love7Emmeth sier ikke noen ting annet ennå enn babling;)

Tok et bilde av Emira igår kveld..hehe luringen som hadde gjemt bamsen til Liana :p her sikrer vi oss lekene for tiden :p
Vis vedlegget 21614

Haha, luringen;):)
Mathea gjør akkurat likedan;) Og er ikke glad i og dele på lekene hennes, men liker veldig godt og leke med lekene til lillesøster:p

Neimen, har hu også blitt forkjøla? Håper hu blir fort frisk igjen:) Lille flinka, som sover så godt med mamma og pappa<3 Nåmmin, så skjønn hu er som hilser så blidt på alle sammen, dyr som mennesker :love7Emmeth sier ikke noen ting annet ennå enn babling;)
Hehe, han holder det vel for seg selv inntil videre;)
Her går det i hei, nei, mamma, ball (baj/bao) og bø ;)

*Surfer mobilt*

Hehe, han holder det vel for seg selv inntil videre;)
Her går det i hei, nei, mamma, ball (baj/bao) og bø ;)

*Surfer mobilt*

Hehe, han gjør nok det;) Babler i vei, men ingen ord ennå annet enn maammmaaa, tror det er ubevisst, men han ler veldig når jeg hermer etter han;) Guri, for ei lita flinka hu Hermine er alstå<3 Også skjønn<3<3<3

Kjempebra Liana også er påbedringens vei:):) Hu sov også i natt?:) Jepp, mensen har bare og komme den;) Grunnen til at jeg er nervøs er at jeg blei gravid med Mathea da jeg gikk på p-sprøyta, så føler meg ikke trygg. Og jeg spiser grønne oliven som om det skulle vært sukkertøy, gjorde det da jeg gikk gravid med Emmeth, og har ikke tenkt over det før idag?! Mhm, skulle vært helt umulig for meg og bli gravid(kun 1 ut av 100 som blir det når man er sterilisert) Så håper jeg er en av de andre 99;):p Satser på mensen kommer inntil det motsatte er bevist;)

Ja Liana sov HELE natten..våknet ikke etter smokk engang:) og var ikke noe tett i nesa heller, har bare rent litt idag etter at vi sto opp :D
Skjønner godt at du er nærvøs! Ved sterilisering så hindrer man jo faktisk egg i å komme ut :P er veldig spent på det her nå! Du har jo flere symptomer som du har hatt tidligere:eek: men kan jo også være at dette ligger i bakhodet, og da at kroppen tuller og tøyser med deg ;)

Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forum:eek::p

*Surfer mobilt*

Hahah sikkert "datavirus" :p hahah.. men syns en etter en blir forkjøla av barna våres:eek::p

Haha, luringen;):)
Mathea gjør akkurat likedan;) Og er ikke glad i og dele på lekene hennes, men liker veldig godt og leke med lekene til lillesøster:p

hahah godt det ikke bare skjer hos oss :P finner stadig vekk Liana sine leker i skuffer og skap på rommet til Emira :P men det er vel bare en del av alderen og søsken-instinktet :D hehehe..
Ja sånn er Emira å! Hun kan låne (eller ta) lekene til Liana, men lillesøster skal helst ikke låne noe av hun :P

Ja Liana sov HELE natten..våknet ikke etter smokk engang:) og var ikke noe tett i nesa heller, har bare rent litt idag etter at vi sto opp :D
Skjønner godt at du er nærvøs! Ved sterilisering så hindrer man jo faktisk egg i å komme ut :p er veldig spent på det her nå! Du har jo flere symptomer som du har hatt tidligere:eek: men kan jo også være at dette ligger i bakhodet, og da at kroppen tuller og tøyser med deg ;)

Håper det er kroppen som spiller meg ett puss, bare:)
Tar en digital test i morgen tidlig om ikke mensen fortsatt ikke har meldt seg.. Tenker på det jeg også, og da kan det være svangerskap utafor livmoren. Så da blir det legetur, men håper fortsatt på mensen selvsagt:) Det er jo kjempebra hu sov, og ikke etterspurte smokken engang;):p Emmeth sov hele natta han også;):D Deilig og få en hel natts søvn:) Nå skal jeg igang med middagen;)

hahah godt det ikke bare skjer hos oss :p finner stadig vekk Liana sine leker i skuffer og skap på rommet til Emira :p men det er vel bare en del av alderen og søsken-instinktet :D hehehe..
Ja sånn er Emira å! Hun kan låne (eller ta) lekene til Liana, men lillesøster skal helst ikke låne noe av hun :p

Hehe, akkurat samma her;) Er nok det instinktet, ja:p Mitt er mitt og ditt er våres;):D hehe..

God dag! :)
Vi har vært på besøk hos oldeforeldrene til Jenny i dag, og nå er vi på vei hjem. Hun sover i bilstolen, så for å "øve" litt på soving i bil, kjører vi en omvei og stikker innom byen før vi drar hjem. Skal hente gifteringen min som har blitt utvidet, så da får vi det unnagjort også. :)
Har kjøpt meg "barefoot"-sko i dag, og gleder meg til å få brukt dem. Utrolig lette og behagelig å ha på.:)
1373378507537.jpg

Da var middagen i boks;) min egen kyllinggryte med paprika;) og revet gulrot med fersken og en liten dæsj med sitron;) serveres med ris:)
1373379669210.jpg
1373379715416.jpg

God dag! :)
Vi har vært på besøk hos oldeforeldrene til Jenny i dag, og nå er vi på vei hjem. Hun sover i bilstolen, så for å "øve" litt på soving i bil, kjører vi en omvei og stikker innom byen før vi drar hjem. Skal hente gifteringen min som har blitt utvidet, så da får vi det unnagjort også. :)
Har kjøpt meg "barefoot"-sko i dag, og gleder meg til å få brukt dem. Utrolig lette og behagelig å ha på.:)
Vis vedlegget 21673

Så fiine skoene var:) jeg bruker nike shox, synes de er så gode og ha på og ikke minst gå med:p Så koselig med besøk hos oldeforeldre:rolleyes:

Ja,endelig! Hun har hatt antydninger til åling ei stund, men nå har hun funnet ut av det. Hun jaga ei rullende Imsdalflaske.;)

Så moro hu har knekt koden og nå åker seg rundt omkring for fullt:D:D:D Hverdagsting er og foretrekke frafor leker her i huset også;)

Btw.. Vi har en ålende baby i hus!! Jaaaaa!!!! :D
Gjorde susen å ha Simone på besøk i helga.♡ ;)
Wow!!! SÅ flott!!! (### dansende banan)! :D:D:D
Da har hun fått fart på skrotten og gir foreldrene noe å henge fingrene i;)
*Surfer mobilt*

Back
Topp