Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forumHermine er så flink altså!
Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
*Surfer mobilt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forumHermine er så flink altså!
Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg
Vi har hatt en fin natt, selvom morgenen ble litt tidlig.
Jeg har vært og trillet litt med Lillebror for å la fe to andre gutta sove litt tilfant meg kaffe og frokost
Vis vedlegget 21612
![]()
Hermine sov i bilen til kl 18.30, så ble 21.30 før hun sovna, men da sov hun jammen meg i 12 timer ogsåJa det ble jo lovlig sent i går også!
God morgen!
Hermine er også blitt litt forkjøla, hoster og surkler. Tok henne oppi senga vår og da sov hun til 09.30
Hun synes feriehuset til bestemor og bestefar er veeeldig spennende og surrer rundt i hundre, reiser seg opp og går langs med møblene, snur seg til og med rundt for å forflytte seg fra stol til bordblir endel knall ig fall da
Her reeeeegner det! Bra jeg har kjøpt nu sydvestlue til snuppa fra Reima, så nå skal vi ut å hilse på kuene! Lille skravle jabber i ett og sier "heihei" til alle hun møter, også dyr!
*Surfer mobilt*
Emmeth sier ikke noen ting annet ennå enn bablingTok et bilde av Emira igår kveld..hehe luringen som hadde gjemt bamsen til Lianaher sikrer vi oss lekene for tiden
Vis vedlegget 21614
Hehe, han holder det vel for seg selv inntil videreNeimen, har hu også blitt forkjøla? Håper hu blir fort frisk igjenLille flinka, som sover så godt med mamma og pappa<3 Nåmmin, så skjønn hu er som hilser så blidt på alle sammen, dyr som mennesker
Emmeth sier ikke noen ting annet ennå enn babling
![]()
Hehe, han holder det vel for seg selv inntil videre
Her går det i hei, nei, mamma, ball (baj/bao) og bø
*Surfer mobilt*
Kjempebra Liana også er påbedringens veiHu sov også i natt?
Jepp, mensen har bare og komme den
Grunnen til at jeg er nervøs er at jeg blei gravid med Mathea da jeg gikk på p-sprøyta, så føler meg ikke trygg. Og jeg spiser grønne oliven som om det skulle vært sukkertøy, gjorde det da jeg gikk gravid med Emmeth, og har ikke tenkt over det før idag?! Mhm, skulle vært helt umulig for meg og bli gravid(kun 1 ut av 100 som blir det når man er sterilisert) Så håper jeg er en av de andre 99
Satser på mensen kommer inntil det motsatte er bevist
![]()
Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forum
*Surfer mobilt*
Haha, luringen
Mathea gjør akkurat likedanOg er ikke glad i og dele på lekene hennes, men liker veldig godt og leke med lekene til lillesøster
![]()
Ja Liana sov HELE natten..våknet ikke etter smokk engangog var ikke noe tett i nesa heller, har bare rent litt idag etter at vi sto opp
Skjønner godt at du er nærvøs! Ved sterilisering så hindrer man jo faktisk egg i å komme uter veldig spent på det her nå! Du har jo flere symptomer som du har hatt tidligere
men kan jo også være at dette ligger i bakhodet, og da at kroppen tuller og tøyser med deg
hahah godt det ikke bare skjer hos ossfinner stadig vekk Liana sine leker i skuffer og skap på rommet til Emira
men det er vel bare en del av alderen og søsken-instinktet
hehehe..
Ja sånn er Emira å! Hun kan låne (eller ta) lekene til Liana, men lillesøster skal helst ikke låne noe av hun![]()

God dag!
Vi har vært på besøk hos oldeforeldrene til Jenny i dag, og nå er vi på vei hjem. Hun sover i bilstolen, så for å "øve" litt på soving i bil, kjører vi en omvei og stikker innom byen før vi drar hjem. Skal hente gifteringen min som har blitt utvidet, så da får vi det unnagjort også.
Har kjøpt meg "barefoot"-sko i dag, og gleder meg til å få brukt dem. Utrolig lette og behagelig å ha på.![]()
Vis vedlegget 21673
Btw.. Vi har en ålende baby i hus!! Jaaaaa!!!!
Gjorde susen å ha Simone på besøk i helga.♡![]()
Ja,endelig! Hun har hatt antydninger til åling ei stund, men nå har hun funnet ut av det. Hun jaga ei rullende Imsdalflaske.Ååh, så flink hu er![]()
Ja,endelig! Hun har hatt antydninger til åling ei stund, men nå har hun funnet ut av det. Hun jaga ei rullende Imsdalflaske.![]()
Wow!!! SÅ flott!!! (### dansende banan)!Btw.. Vi har en ålende baby i hus!! Jaaaaa!!!!
Gjorde susen å ha Simone på besøk i helga.♡![]()