Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt før kl 6Hehe syns det har sniket med seg en sjolade sammen med kaffen å jegDen sjokoladen er jo bare DIGG da
Han ser ikke så våken ut neinydelige lillebror!
Når våknet dere da?
Her våknet jeg kl 7:30 av Liana som hentet ting fra nattbordet mitthehehe.. Nesen hennes er myyyye bedre, og hun har sovet i hele natt!
Samme har Emira
Jeg derimot har våknet 3 ganger
2 doturer og våknet 1 gang av at jeg NESTEN fikk krampe i leggen! (graviditeten slår inn)
klarte heldigvis å stå opp før det ble skikkelig krampe
Idag blir det vel også fint vær her, så da blir det grillings sammen med min bror og pappa(broren er alene hjemme, siden mamma og dem reiste til dannmark, og pappa bor under oss
) Blir nok koooos tenker jeg
Ha en finfin dag jenter!![]()
Good morning, girls
Her var det morran litt over 6*GJEEESP* Mellemste som våkner tidlig og vekker resten av husetEmmeth sov til halv 9
Han har sovet godt i natt og ikke vært våken, så virker som han er på bedringens vei
Kjempefiiine bilder<3<3<3 Masse herlige små søtnoser her på september<3 Har ikke fått mensen ennå, men håper den kommer snart
![]()
Stakkars da var han bra trøtt!Det var det jeg trodde, han var ikle ferdigsovet!
Vis vedlegget 21613
07.40 sovnet han
Stakkaren fikk sola rett i fjeset før kl 6...
God ettermiddag
Så fine bilder som har kommet på morgenkvisten
Nasse er i litt bedre form i dag, men hun har fremdeles mye slim, går i hvertfall riktig vei
I dag er det jeg som skal til legen, har fått en kul innvendig nederst på ringfingrene, føles som den har gått ut av ledd.
Har hatt så mye problemer med den arma og hånda at jeg kjenner jeg er dritt lei.
Jeg tror ikke jeg klarer å jobbe fulltid når jeg begynner på jobben igjen, huff.
Ellers regner det i dag, men siden vi ikke skal være så mye ute gjør det jo ikke så mye![]()
Litt før kl 6
Fikk sovet litt igjen jeg og!
Good morning, girls
Her var det morran litt over 6*GJEEESP* Mellemste som våkner tidlig og vekker resten av husetEmmeth sov til halv 9
Han har sovet godt i natt og ikke vært våken, så virker som han er på bedringens vei
Kjempefiiine bilder<3<3<3 Masse herlige små søtnoser her på september<3 Har ikke fått mensen ennå, men håper den kommer snart
![]()
God morgen!
Hermine er også blitt litt forkjøla, hoster og surkler. Tok henne oppi senga vår og da sov hun til 09.30![]()
Hun synes feriehuset til bestemor og bestefar er veeeldig spennende og surrer rundt i hundre, reiser seg opp og går langs med møblene, snur seg til og med rundt for å forflytte seg fra stol til bordblir endel knall ig fall da
Her reeeeegner det! Bra jeg har kjøpt nu sydvestlue til snuppa fra Reima, så nå skal vi ut å hilse på kuene! Lille skravle jabber i ett og sier "heihei" til alle hun møter, også dyr!
*Surfer mobilt*
Ja det ble jo lovlig sent i går også!Stakkars da var han bra trøtt!
*Surfer mobilt*
Spent på det der altså![]()
Bounty er bare YUMMY!!!Vi har hatt en fin natt, selvom morgenen ble litt tidlig.
Jeg har vært og trillet litt med Lillebror for å la fe to andre gutta sove litt tilfant meg kaffe og frokost
Vis vedlegget 21612
![]()
Så bra at han også er på bedringens veier på tide!
satser på at mensen kommer da! Ellers må jeg si du har en sterk og tøff spire i magen
for skal jo så og si være umulig for deg å bli gravid!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forumHermine er så flink altså!
Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app