Tirsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi har hatt en fin natt, selvom morgenen ble litt tidlig.
Jeg har vært og trillet litt med Lillebror for å la fe to andre gutta sove litt til :) fant meg kaffe og frokost
ImageUploadedByBV Forum1373347674.107258.jpg
:-p

Det var det jeg trodde, han var ikle ferdigsovet!
ImageUploadedByBV Forum1373348644.623619.jpg
07.40 sovnet han :-p
Stakkaren fikk sola rett i fjeset før kl 6...

Hehe syns det har sniket med seg en sjolade sammen med kaffen å jeg :P Den sjokoladen er jo bare DIGG da :D
Han ser ikke så våken ut nei :P nydelige lillebror! ;) Når våknet dere da?

Her våknet jeg kl 7:30 av Liana som hentet ting fra nattbordet mitt :P hehehe.. Nesen hennes er myyyye bedre, og hun har sovet i hele natt! :D Samme har Emira ;) Jeg derimot har våknet 3 ganger :P 2 doturer og våknet 1 gang av at jeg NESTEN fikk krampe i leggen! (graviditeten slår inn) :P klarte heldigvis å stå opp før det ble skikkelig krampe :D

Idag blir det vel også fint vær her, så da blir det grillings sammen med min bror og pappa :D (broren er alene hjemme, siden mamma og dem reiste til dannmark, og pappa bor under oss:P) Blir nok koooos tenker jeg :)

Ha en finfin dag jenter! ;)

Tok et bilde av Emira igår kveld..hehe luringen som hadde gjemt bamsen til Liana :P her sikrer vi oss lekene for tiden :P
1373352015271.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God ettermiddag:-)

Så fine bilder som har kommet på morgenkvisten:-)
Nasse er i litt bedre form i dag, men hun har fremdeles mye slim, går i hvertfall riktig vei:-)
I dag er det jeg som skal til legen, har fått en kul innvendig nederst på ringfingrene, føles som den har gått ut av ledd.
Har hatt så mye problemer med den arma og hånda at jeg kjenner jeg er dritt lei.
Jeg tror ikke jeg klarer å jobbe fulltid når jeg begynner på jobben igjen, huff.

Ellers regner det i dag, men siden vi ikke skal være så mye ute gjør det jo ikke så mye:-)

Hehe syns det har sniket med seg en sjolade sammen med kaffen å jeg :P Den sjokoladen er jo bare DIGG da :D
Han ser ikke så våken ut nei :P nydelige lillebror! ;) Når våknet dere da?

Her våknet jeg kl 7:30 av Liana som hentet ting fra nattbordet mitt :P hehehe.. Nesen hennes er myyyye bedre, og hun har sovet i hele natt! :D Samme har Emira ;) Jeg derimot har våknet 3 ganger :P 2 doturer og våknet 1 gang av at jeg NESTEN fikk krampe i leggen! (graviditeten slår inn) :P klarte heldigvis å stå opp før det ble skikkelig krampe :D

Idag blir det vel også fint vær her, så da blir det grillings sammen med min bror og pappa :D (broren er alene hjemme, siden mamma og dem reiste til dannmark, og pappa bor under oss:P) Blir nok koooos tenker jeg :)

Ha en finfin dag jenter! ;)
Litt før kl 6 ;)
Fikk sovet litt igjen jeg og!

Mange fine bilder og mange søte barn :) Her våkna lillegutt ca 05.15 og jeg prøvde og få han til og slappe av i senga sammen med meg, men det kunne jeg bare gi opp, han har ikke ro i kroppen og er det morran så er det morran :D her drives det og ordnes litt til i morra men tar det knusende med ro enda.

Good morning, girls;)
Her var det morran litt over 6*GJEEESP* Mellemste som våkner tidlig og vekker resten av huset;) Emmeth sov til halv 9:) Han har sovet godt i natt og ikke vært våken, så virker som han er på bedringens vei:) Kjempefiiine bilder<3<3<3 Masse herlige små søtnoser her på september<3 Har ikke fått mensen ennå, men håper den kommer snart;)

Good morning, girls;)
Her var det morran litt over 6*GJEEESP* Mellemste som våkner tidlig og vekker resten av huset;) Emmeth sov til halv 9:) Han har sovet godt i natt og ikke vært våken, så virker som han er på bedringens vei:) Kjempefiiine bilder<3<3<3 Masse herlige små søtnoser her på september<3 Har ikke fått mensen ennå, men håper den kommer snart;)

Spent på det der altså:-)

God ettermiddag:-)

Så fine bilder som har kommet på morgenkvisten:-)
Nasse er i litt bedre form i dag, men hun har fremdeles mye slim, går i hvertfall riktig vei:-)
I dag er det jeg som skal til legen, har fått en kul innvendig nederst på ringfingrene, føles som den har gått ut av ledd.
Har hatt så mye problemer med den arma og hånda at jeg kjenner jeg er dritt lei.
Jeg tror ikke jeg klarer å jobbe fulltid når jeg begynner på jobben igjen, huff.

Ellers regner det i dag, men siden vi ikke skal være så mye ute gjør det jo ikke så mye:-)

Så godt at hun har blitt litt bedre :) det et kroppen sin det:D:p

Hørtes ikke noe godt ut med fingeren din! Lykke til hos legen;)

Litt før kl 6 ;)
Fikk sovet litt igjen jeg og!

Det er bra dere fikk sove litt da, så har dere masse energi til dyrepark! :D

God morgen!
Hermine er også blitt litt forkjøla, hoster og surkler. Tok henne oppi senga vår og da sov hun til 09.30:D
Hun synes feriehuset til bestemor og bestefar er veeeldig spennende og surrer rundt i hundre, reiser seg opp og går langs med møblene, snur seg til og med rundt for å forflytte seg fra stol til bord :eek::) blir endel knall ig fall da:p
Her reeeeegner det! Bra jeg har kjøpt nu sydvestlue til snuppa fra Reima, så nå skal vi ut å hilse på kuene! Lille skravle jabber i ett og sier "heihei" til alle hun møter, også dyr! :rolleyes:

*Surfer mobilt*

Good morning, girls;)

Så bra at han også er på bedringens vei:D er på tide! ;) satser på at mensen kommer da! Ellers må jeg si du har en sterk og tøff spire i magen:eek: for skal jo så og si være umulig for deg å bli gravid!

God morgen!
Hermine er også blitt litt forkjøla, hoster og surkler. Tok henne oppi senga vår og da sov hun til 09.30:D
Hun synes feriehuset til bestemor og bestefar er veeeldig spennende og surrer rundt i hundre, reiser seg opp og går langs med møblene, snur seg til og med rundt for å forflytte seg fra stol til bord :eek::) blir endel knall ig fall da:p
Her reeeeegner det! Bra jeg har kjøpt nu sydvestlue til snuppa fra Reima, så nå skal vi ut å hilse på kuene! Lille skravle jabber i ett og sier "heihei" til alle hun møter, også dyr! :rolleyes:

*Surfer mobilt*

Hermine er så flink altså!

Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg :P

Så bra at han også er på bedringens vei:D er på tide! ;) satser på at mensen kommer da! Ellers må jeg si du har en sterk og tøff spire i magen:eek: for skal jo så og si være umulig for deg å bli gravid!

Kjempebra Liana også er påbedringens vei:):) Hu sov også i natt?:) Jepp, mensen har bare og komme den;) Grunnen til at jeg er nervøs er at jeg blei gravid med Mathea da jeg gikk på p-sprøyta, så føler meg ikke trygg. Og jeg spiser grønne oliven som om det skulle vært sukkertøy, gjorde det da jeg gikk gravid med Emmeth, og har ikke tenkt over det før idag?! Mhm, skulle vært helt umulig for meg og bli gravid(kun 1 ut av 100 som blir det når man er sterilisert) Så håper jeg er en av de andre 99;):p Satser på mensen kommer inntil det motsatte er bevist;)

Hermine er så flink altså!

Men lurer på om det er her på forumet alle barna blir smitta jeg :P

Haha, DA hadde jeg blitt imponert! Spørs om vi tørs å treffes om de blir smitta bare på forum:eek::p

*Surfer mobilt*

Back
Topp