Tirsdag!

Sitter å venter på at Hermine skal våkne fra luren sin! Hun sover så innmari mye bedre her på landet enn i hjemme i byen:D:rolleyes: minimum 2(!!!) timer på hver lur:eek: hun som alltid har vært hurtigsover! SÅ deilig! :)
Enten pga stillheten, eeeller fordi hun er så mye ute i frisk luft og leker!

*Surfer mobilt*

Så herlig, kan jo være den gode friske lufta:-)

Nei tror nok ikke det, men har vært fryktelig trøtt de siste dagene, men det kan jo selvsagt ha andre årsaker:-)
Hehe, man kan jo også innbille på seg allverdens symptomer når man går sånn og venter;) jeg har for øvrig også vært innmari trøtt de siste dagene, men tror ikke graviditet er årsaken :p;)

*Surfer mobilt*

Jeg har sååååå lyst til å ta en test, men det er nok ikke noe poeng å kaste bort en test.
Har en liggende fra i fjor, den brenner hull inne i skapet hehe:-)
Haha, skjønner deg sååå godt! Men er nok liten vits 6 dager før ikm;):p

*Surfer mobilt*

Hehe, man kan jo også innbille på seg allverdens symptomer når man går sånn og venter;) jeg har for øvrig også vært innmari trøtt de siste dagene, men tror ikke graviditet er årsaken :p;)

*Surfer mobilt*

Hehe, nettopp, tror mer det har med jobben å gjøre og bli vant til det livet igjen:-)
Tre dager til ferie nå da heldigvis.

ImageUploadedByBV Forum1372163706.667311.jpg
Jeg er hjemme og har fått av meg den mørke olabuksa!!
Litt varmt å gå oppover fra byen kan man si ;)
Lillebror sover i vogna. Er glad jeg satt han inn, det er mye bråk ute!
Straks sommerfest, når han våkner og har fått litt mat, solkrem og tynnere klær.
Mannen dro til fjells med nytt fiskeutstyr og blir borte til i morgen.

Vis vedlegget 19985
Jeg er hjemme og har fått av meg den mørke olabuksa!!
Litt varmt å gå oppover fra byen kan man si ;)
Lillebror sover i vogna. Er glad jeg satt han inn, det er mye bråk ute!
Straks sommerfest, når han våkner og har fått litt mat, solkrem og tynnere klær.
Mannen dro til fjells med nytt fiskeutstyr og blir borte til i morgen.

Så herlig:-) Kos dere masse i godværet:-)

Det ble en kjempefin sommerfest i barnehagen - godt og varmt! :D
Lillebror krabbet rundt og utforsket masse :D
Vi snakket også med styreren som syntes det var litt trist at han ikke skal starte i barnehagen til høsten, men var helt enig i at det var fint å vente om man kunne det =)
Håper alle har hatt en fin tirsdag!

God kveld alle sammen :)

Har visst ikke fått vært så mye innpå her idag :P Men nå er jentene i seng, og jeg har tid til det JEG vil :P:)
Liana var visst klar for dagen kl 5!!:eek: Det har vel skjedd bare 2 ganger her :P så pappan sto opp med hun, siden det var han sin tur :P

Hun har foresten også begynt å krabbe ordentlig :D Etter å ha ålet seg, og etterhvert hatt en slags rompe-krabbing så har hun endelig forstått åssen det gjøres :D og blitt så mye tøffere når det kommer til utforsking av leiligheten på egenhånd;)

God kveld alle sammen :)

Har visst ikke fått vært så mye innpå her idag :p Men nå er jentene i seng, og jeg har tid til det JEG vil :p:)
Liana var visst klar for dagen kl 5!!:eek: Det har vel skjedd bare 2 ganger her :p så pappan sto opp med hun, siden det var han sin tur :p

Hun har foresten også begynt å krabbe ordentlig :D Etter å ha ålet seg, og etterhvert hatt en slags rompe-krabbing så har hun endelig forstått åssen det gjøres :D og blitt så mye tøffere når det kommer til utforsking av leiligheten på egenhånd;)
Såå flink hun er :D
Ikke rart hun våkner tidlig da - store utviklingssprang kan føre til urolig søvn :p :D

Lillebror måtte få paracet en time etter at han hadde sovnet. Skrek og var så utilpass. Fortennene oppe driver og presser på stakar!

Såå flink hun er :D
Ikke rart hun våkner tidlig da - store utviklingssprang kan føre til urolig søvn :p :D

Lillebror måtte få paracet en time etter at han hadde sovnet. Skrek og var så utilpass. Fortennene oppe driver og presser på stakar!

Hehe ja kan nok være derfor, fordi det har bare skjedd etter at hun begynte å åle seg, og hun er ikke noe grinete når hun våkner heller, bare 110% klar for dagen:eek::p

Stakkars liten:( at de tennene ikke kan på litt mer fart på seg:mad::p han har slitt lenge nok med de nå syns jeg:(

*sender fra pipe-gjøken*

Hehe ja kan nok være derfor, fordi det har bare skjedd etter at hun begynte å åle seg, og hun er ikke noe grinete når hun våkner heller, bare 110% klar for dagen:eek::p

Stakkars liten:( at de tennene ikke kan på litt mer fart på seg:mad::p han har slitt lenge nok med de nå syns jeg:(

*sender fra pipe-gjøken*
Ja de har holdt på en stund. Begge er i gjennom nå, så vidt!

Hei på dere!!
Har vært hos frisøren i dag, og det var deilig å kvitte seg med 10-15cm på lengden. Har også blitt kvitt stripene og fått mørkere hår, noe jeg trives godt med. Har ingen gode "før"-bilder, men slik ble det iallfall seende ut (uten at det er styla på noe vis).
1372189220999.jpg
I et av bladene jeg kikka i fant jeg dette;
1372189289573.jpg
Lo godt av det som står skrevet, for jeg kjenner igjen situasjonen. Tok bilde og las det opp til mannen nå i kveld, og han humra godt han også. ;)

Vet ikke om teksten på bildet er leselig da..:confused:

Så nydelig du er! :D
Utrolig fin farge!!!

Hei på dere!!
Har vært hos frisøren i dag, og det var deilig å kvitte seg med 10-15cm på lengden. Har også blitt kvitt stripene og fått mørkere hår, noe jeg trives godt med. Har ingen gode "før"-bilder, men slik ble det iallfall seende ut (uten at det er styla på noe vis).
Vis vedlegget 20039
I et av bladene jeg kikka i fant jeg dette;
Vis vedlegget 20040
Lo godt av det som står skrevet, for jeg kjenner igjen situasjonen. Tok bilde og las det opp til mannen nå i kveld, og han humra godt han også. ;)

Vet ikke om teksten på bildet er leselig da..:confused:
Du ble kjempefin, deilig å fornye seg selv:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg skulle sitte og strikke og kose meg i hele kveld, siden mannen er borte :p :o
Men er så tung i hodet, og må bare gå i seng så fort klesvasken er ferdig!
Håper Lillebror sover godt selvom han er plaget med de tennene!!!!

Så nydelig du er! :D
Utrolig fin farge!!!
Takk, søte deg!!:)
Godt med litt komplimenter. Mannen har ikke sagt noe enda.:p
Veldig glad i denne brunfargen. Den har ikke røde pigmenter i seg, så da slipper jeg å bli oransj i håret etter noen vask.;)

Jeg skulle sitte og strikke og kose meg i hele kveld, siden mannen er borte :p :o
Men er så tung i hodet, og må bare gå i seng så fort klesvasken er ferdig!
Håper Lillebror sover godt selvom han er plaget med de tennene!!!!
Sender sovestøv til dere:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp