Tirsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I dag ser det ut til å bli en veldig fin dag! :D
Planen er å ta med Lillebrorpå barnetreffen, det er siste uken nå før sommerferie! Det ser ut til at de får midler til å fortsette fra høsten av, og det er veldig bra! :)
Senere er det sommerfest i barnehagen, så været passer perfekt til det!
Veldig trøtt i trynet i dag, så nå er det kaffe som står på menyen :o

God morgen!

Her er det grått og regner tett i dag. Snuppa koser seg på gulvet mens jeg spiser frokost. I hår sov hun kun en dubb fra 10.50-11.30. Merkelig nok så var hun blid og fornøyd hele dagen likevel, og holdt ut til 19.30. Håper vi får til en lengre dubb i dag eller evt to korte :-)

Vi må ut og handle tørrfor til mr pus i dag, og da tenkte jeg å ta en tur på kafe sammen med ei veninne også :-)

I dag ser det ut til å bli en veldig fin dag! :D
Planen er å ta med Lillebrorpå barnetreffen, det er siste uken nå før sommerferie! Det ser ut til at de får midler til å fortsette fra høsten av, og det er veldig bra! :)
Senere er det sommerfest i barnehagen, så været passer perfekt til det!
Veldig trøtt i trynet i dag, så nå er det kaffe som står på menyen :o

Høres ut som en hærlig dag :-)
Så bra at barnetreffen sikkert får fortsette til høsten da! Det er nok kjekt for både store og små :-)

God morgen!!
Her kokes det også kaffe.♡
Vi jentene stod opp litt over 07, mens mannen sover litt til. Vesla har sovet godt de siste nettene, fra 19-20 til 07-08, med kun et par sutringer etter smokk.
I dag skal jeg til frisøren, mens Jenny og pappaen skal til Moldebadet sammen med en felles venn av oss og hans sønn, som også er hjemme i pappaperm. Så i dag gleder vi oss til hvert vårt! ;)
Siden skal vi til svigers på middag.

God morgen!

Her er det grått og regner tett i dag. Snuppa koser seg på gulvet mens jeg spiser frokost. I hår sov hun kun en dubb fra 10.50-11.30. Merkelig nok så var hun blid og fornøyd hele dagen likevel, og holdt ut til 19.30. Håper vi får til en lengre dubb i dag eller evt to korte :-)

Vi må ut og handle tørrfor til mr pus i dag, og da tenkte jeg å ta en tur på kafe sammen med ei veninne også :-)
Like fint vær hos dere, ja...Fikk dere regnbyga i går eller?? Usj! Ikke noe vær til hagearbeid akkurat. ;) :p
Like greit å dra på kafé og kose seg der.:)

God morgen!
Ligger ennå i senga jeg:p Skulle egentlig sove lengre idag, men Hermine sov til 08.30 og har sovet godt i natt så føler meg i grunnen UTHVILT :eek: men MÅ jo ligge litt ekstra når det er min tur:p Hermine sov fra 20-04 fikk flaske og sov til 07, fikk flaske og sov til 08.30!!! Ikke rart man er uthvilt! :)
Grått og vått her idag, men blir nok en tur ut å leke likevel, Hermine bryr seg jo fint lite om været når hun er ute:p så tenker jeg at vi skal gå og hilse på sauene og kyrne som beiter på jordene bak huset her:)

*Surfer mobilt*

God morgen!!
Her kokes det også kaffe.♡
Vi jentene stod opp litt over 07, mens mannen sover litt til. Vesla har sovet godt de siste nettene, fra 19-20 til 07-08, med kun et par sutringer etter smokk.
I dag skal jeg til frisøren, mens Jenny og pappaen skal til Moldebadet sammen med en felles venn av oss og hans sønn, som også er hjemme i pappaperm. Så i dag gleder vi oss til hvert vårt! ;)
Siden skal vi til svigers på middag.

Så deilig med gode netter! Håper det fortsetter like bra :-)
Deilig med frisørtime! ...eller...jeg synst det er kjempekjedelig å sitte der, men deilig etterpå ;-p
Du går nyte litt alenetid og så komme til dekket bord etterpå :-) det må jo bare bli en fin dag for dere!

Like fint vær hos dere, ja...Fikk dere regnbyga i går eller?? Usj! Ikke noe vær til hagearbeid akkurat. ;) :p
Like greit å dra på kafé og kose seg der.:)

Ja den regnbyga viste sitt blide åsyn her også, så vi slapp hagearbeid ;-) kunne godt tenke meg finevær så vi ble ferdige med hagen og å male huset!

Endelig har Mina begynt å krabbe! For ca 5 dager siden. Hun ler,og smiler dagen lang.
HUn krabber ikke bakover,slik storebror gjorde i starten. Knakk koden med en gang ;)
Nå er det kun 4 dager til vi flytter.. Mye å gjøre. Mye å rydde fra leiligheten. Mye å pakke.
Er så dårlig at barn under 2 år,ikke kan betale et tilegg for å ha med egen bagasje. Litt begrenset plass liksom :P

Får besøk av en venninne ikveld,så da skal vi spise Tikka Masala og kose oss ;)

God morgen!
Ligger ennå i senga jeg:p Skulle egentlig sove lengre idag, men Hermine sov til 08.30 og har sovet godt i natt så føler meg i grunnen UTHVILT :eek: men MÅ jo ligge litt ekstra når det er min tur:p Hermine sov fra 20-04 fikk flaske og sov til 07, fikk flaske og sov til 08.30!!! Ikke rart man er uthvilt! :)
Grått og vått her idag, men blir nok en tur ut å leke likevel, Hermine bryr seg jo fint lite om været når hun er ute:p så tenker jeg at vi skal gå og hilse på sauene og kyrne som beiter på jordene bak huset her:)

*Surfer mobilt*

Så flink hun er til å sove :-) gøy å få hikse på dyr da!

Heisann:-)

Tross den strabasiøse legginga har nasse sovet godt i natt, helt til klokka 09.00:-)
Trodde ikke mine egne øyne når jeg så på klokka, nå er vi uthvilt alle mann, nasse sover sin første lur nå.
Formen er bedre i dag heldigvis, men holder meg unna juice og kaffe for sikkerhetsskyld.

Regn og overskyet her i dag, men det er greit temp i det minste.

Endelig har Mina begynt å krabbe! For ca 5 dager siden. Hun ler,og smiler dagen lang.
HUn krabber ikke bakover,slik storebror gjorde i starten. Knakk koden med en gang ;)
Nå er det kun 4 dager til vi flytter.. Mye å gjøre. Mye å rydde fra leiligheten. Mye å pakke.
Er så dårlig at barn under 2 år,ikke kan betale et tilegg for å ha med egen bagasje. Litt begrenset plass liksom :p

Så gøy, da blir det vel full rulle framover:-)

God morgen!

*Surfer mobilt*

Så deilig med ei slik natt:-)

Jeg har sååååå lyst til å ta en test, men det er nok ikke noe poeng å kaste bort en test.
Har en liggende fra i fjor, den brenner hull inne i skapet hehe:-)

Er så dårlig at barn under 2 år,ikke kan betale et tilegg for å ha med egen bagasje. Litt begrenset plass liksom :P

Så flink Mina er:D
Har ikke dere flyttet sørover en gang allerede? :p;)

*Surfer mobilt*

Så flink hun er til å sove :-) gøy å få hikse på dyr da!
Ja god nattesøvn er ikke hverdagskost her kan man si;):p morro med dyr, men nå høljer det så ned så vi må avvente litt med tur ut, eller så blir vi gjennomvåte umiddelbart:eek:

*Surfer mobilt*

Heisann:-)

Tross den strabasiøse legginga har nasse sovet godt i natt, helt til klokka 09.00:-)
Trodde ikke mine egne øyne når jeg så på klokka, nå er vi uthvilt alle mann, nasse sover sin første lur nå.
Formen er bedre i dag heldigvis, men holder meg unna juice og kaffe for sikkerhetsskyld.

Regn og overskyet her i dag, men det er greit temp i det minste.
Deilig når de sover lengr:D
Det er ikke gravidesymptomer du har da? ;)

*Surfer mobilt*

Sitter å venter på at Hermine skal våkne fra luren sin! Hun sover så innmari mye bedre her på landet enn i hjemme i byen:D:rolleyes: minimum 2(!!!) timer på hver lur:eek: hun som alltid har vært hurtigsover! SÅ deilig! :)
Enten pga stillheten, eeeller fordi hun er så mye ute i frisk luft og leker!

*Surfer mobilt*

Deilig når de sover lengr:D
Det er ikke gravidesymptomer du har da? ;)

*Surfer mobilt*

Nei tror nok ikke det, men har vært fryktelig trøtt de siste dagene, men det kan jo selvsagt ha andre årsaker:-)

Back
Topp