Tirsdag!!:)

Lilla-87

Forumet er livet
Top o' the mornin' to ye!!;)
Sola skinner, alle har sovet hele natten, vesla (som hadde en hisides sprutgulp ved leggetider i går) og paps ligger fortsatt, mens jeg har i meg en espresso og brødskiver før jobb.
Skulle egentlig bare ha tre undervisningstimer i dag, men når det ENDELIG blei finvær, så pakka det på seg til full arbeidsdag. Typisk det der.. Håper været holder seg til kl.15 i det minste.;)
Ønsker dere alle en fiiiiin tirsdag!!

Herlig dag her i dag også.. Sol <3
Her skal vi få besøk av oldemoren til barna, også skal de bade i bassenget her :)
De er så søte,når de sitter oppi der og plasker...
Jeg er supertrøtt,får ta det igjen når jeg er død haha..

Trøtt og sliten jeg.. urk... skulle virkelig ønske jeg hadde permisjon enda så jeg kunne sovet litt mens Daniel har blund.. natt til søndag og mandag fant han ut at det var morning kl 5. I natt prøvde han seg kl 4.15.... men heldigvis sovnet han igjen ved amming da. (Det gjorde han ikke de andre morningene)
Men han våknet ofte i natt... ca hver 1,5 time... det er slitsomt når man er trøtt fra før. I går sovnet jeg ute i en stol på terrassen... helt parkert!
Jeg vil jo helst ha energi nok til å leke med guttene mine og til å trene også - for jeg har kost meg alt for mye nå i vår og har gått opp i vekt igjen.. noe jeg ikke liker. Og nå som det er sommer vil jeg jo også kose meg med is og slikt, og da må det mer trening til... men det orker jeg jo ikke sånn som nettene er for tiden.. blæ...

Det var dagens syt fra meg!

Slitsomme netter her også. Arian er gjerne vanskelig å legge nå som han har blitt så aktiv. Han reiser seg i senga, og greier ikke helt å slå seg til ro. Siste uken har vi flere kvelder endt opp med å legge han i vogna hvor det er seler.

Han våkner fortsatt for mat rundt hver tredje time. Sovner som regel greit igjen, men tar morgen tidlig. I dag var det ikke snakk om å sove mer når klokken ble 4:45. Første dupp ble kl.6:30 da.

I dag skal vi på besøk i barnehagen hvor Arian skal begynne om bare to måneder - det går så fort!

God morgen! Vått og grått her idag! Matcher sinnstemningen min:( har hodepine og verk i nakken, og det var ikke noe morro å stå opp og ikke møte en logrende hale utfor soveromsdøra:oops: var ikke forberedt på at det ville bli SÅ tungt å miste han :(
...Hermine leker visst hund om dagen da, for hun krabber rundt med leker i munnen:p og idag kom det enda et ord, BØ! :D:rolleyes: jeg sa borte når jeg tok på henne bodyen og så kom det BØ fra henne ;)

*Surfer mobilt*

God morgen! Vått og grått her idag! Matcher sinnstemningen min:( har hodepine og verk i nakken, og det var ikke noe morro å stå opp og ikke møte en logrende hale utfor soveromsdøra:oops: var ikke forberedt på at det ville bli SÅ tungt å miste han :(
...Hermine leker visst hun om dagen da, for hun krabber rundt med leker i munnen:p og idag kom det enda et ord, BØ! :D:rolleyes: jeg sa borte når jeg tok på henne bodyen og så kom det BØ fra henne ;)

*Surfer mobilt*

Huff,så utrolig trist at dere måtte ta hunden.Føler virkelig med dere!!Har vært gjennom det samme,og det er bare så tomt når de er borte:(
Godt dere har Hermine som kan lyse opp hverdagen deres❤ <3

God morgen!!!
Herlig vær her i dag også

T er levert i Bhg og vi får snart besøk av ei venninne med en litt eldre baby!
En nabogutt skal være med hjem fra Bhg i dag og bli til i kveld. Spørs om vi må grille ;)

God morgen! Supert vær her. Vi skal på fjelltur når snuppa våkner og har spist litt. Må vel grille her også i kveld :-)

Huff,så utrolig trist at dere måtte ta hunden.Føler virkelig med dere!!Har vært gjennom det samme,og det er bare så tomt når de er borte:(
Godt dere har Hermine som kan lyse opp hverdagen deres❤ <3

ja, er enda godt vi har henne, ellers ville det vært VELDIG tomt og stille her!

God formiddag!
Siden det er "vær-snakk" her idag, så kan jeg nevne at været her også er fint :) men meldt skyer utover dagen :P

Jeg fikk sove til 8:30 idag, noe som var utrolig godt! :D Da var det stell av Emira før hun skulle til bhg, Har badet Liana og gitt hun lunsj, og nå sover hun så søtt i senga si <3
20130611_111305.jpg

Da måtte jeg innom her før jeg stuper inn i dusjen :P hehe.. Etterpå skal jeg ta med meg Liana på trille-tur til "by'n", for å handle litt mat, bestille frisørtime til Emira og sikkert se etter litt klær til dem :P hihi..

God formiddag!
Siden det er "vær-snakk" her idag, så kan jeg nevne at været her også er fint :) men meldt skyer utover dagen :p

Jeg fikk sove til 8:30 idag, noe som var utrolig godt! :D Da var det stell av Emira før hun skulle til bhg, Har badet Liana og gitt hun lunsj, og nå sover hun så søtt i senga si <3
Vis vedlegget 18008

Da måtte jeg innom her før jeg stuper inn i dusjen :p hehe.. Etterpå skal jeg ta med meg Liana på trille-tur til "by'n", for å handle litt mat, bestille frisørtime til Emira og sikkert se etter litt klær til dem :p hihi..
Der sov hun godt :D
Ble bare en kort dupp i vognen her før vi fikk besøk. Han får sove mer etterpå :D

Der sov hun godt :D
Ble bare en kort dupp i vognen her før vi fikk besøk. Han får sove mer etterpå :D

hehe ja hun liker seg der :P
En kort dupp er bedre enn ingenting :D :P

Ja og nå skal mannen slipe plattingen, på den siden soverommet er på, så det spørs om han sover så godt nå da :p :o

Har vært på shopping med svigermor jeg :) Hun ville muntre meg litt opp ;) Så jeg fikk to nye bh-er fra Change, en sports og en vanlig. Hun mente det var på tide å få meg ut av amme-bhene :P Hermine fikk regntøy og et sett med tunika og tights fra Name It :D Så nå er vi klar for ferie! :)

Snuppa for øvrig er skikkelig sur idag, og nekter å sove o_O Tror hun lukter at jeg er sliten, trist og i dårlig form...stort sett bare da hun er sur og tverr og nekter å sove :confused: Vanligvis sover hun minimum 1,5 time nå på ettermiddagen, men idag var det 15 min i bilen og 10 min på trappa og så var hun ferdig o_O Heldigvis er mannen ferdig kl 15 idag, så han kommer snart hjem!

Ja og nå skal mannen slipe plattingen, på den siden soverommet er på, så det spørs om han sover så godt nå da :p :eek:

hehe, hvordan gikk det?
Vurderer å prøve å ha Hermine i senga inne til en av lurene, og se om hun sover noe bedre...men er litt imot sengsoving på dagtid, av prinsipp så er litt usikker :P

hehe, hvordan gikk det?
Vurderer å prøve å ha Hermine i senga inne til en av lurene, og se om hun sover noe bedre...men er litt imot sengsoving på dagtid, av prinsipp så er litt usikker :p
Du det var jeg også, men han sover så mye bedre så jeg er mer for å legge til rette for at han sover best mulig nå som jeg ser at det fungerer ;)
Han sover, våknet nettopp litt etter 20 minutter men jeg tror han sovnet igjen. JEg la han etter at mannen startet da, slik at han skulle sovne til bråket :p

Har vært på shopping med svigermor jeg :) Hun ville muntre meg litt opp ;) Så jeg fikk to nye bh-er fra Change, en sports og en vanlig. Hun mente det var på tide å få meg ut av amme-bhene :p Hermine fikk regntøy og et sett med tunika og tights fra Name It :D Så nå er vi klar for ferie! :)

Snuppa for øvrig er skikkelig sur idag, og nekter å sove o_O Tror hun lukter at jeg er sliten, trist og i dårlig form...stort sett bare da hun er sur og tverr og nekter å sove :confused: Vanligvis sover hun minimum 1,5 time nå på ettermiddagen, men idag var det 15 min i bilen og 10 min på trappa og så var hun ferdig o_O Heldigvis er mannen ferdig kl 15 idag, så han kommer snart hjem!
Så snill hun er =)

Arian i barnehagenImageUploadedByBV Forum1370955564.455832.jpg

...og i vogna på vei hjem ;)
ImageUploadedByBV Forum1370955704.121589.jpg

Back
Topp