Tirsdag

Jeg er ikke noe bedre, har et blomsterbed jeg aldri får dreisen på.
Vurderer å kjøpe busker i stedet:-)
Hehe.. Ingen blomsterbed her heller heldigvis. Har to bed med bark og busker bare, men jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal vedlikeholde dem en gang! Hahaha... Jeg er skikkelig dårlig på sånt.
MEN jeg har en orkidé som har fått nye skudd, og jeg er SÅ stolt. Snakker om den planta hver dag og mannen er dritlei.;)

Hehe.. Ingen blomsterbed her heller heldigvis. Har to bed med bark og busker bare, men jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal vedlikeholde dem en gang! Hahaha... Jeg er skikkelig dårlig på sånt.
MEN jeg har en orkidé som har fått nye skudd, og jeg er SÅ stolt. Snakker om den planta hver dag og mannen er dritlei.;)
Hehe, de er vanskelige å få til, så du må bare få skryte syns jeg:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God kveld:)
Ikveld har jeg vært og handlet et cafè sett(bord og 2 stoler) og fått det satt opp i ene skråningen vi har:) Oppe fra toppen kan vi se utover husene og en del av mjøsa:p Skal få kjøpt blomster til hagen også, meeeen de neste 8 dagene er det meldt KUN regn o_O :eek: BAH... Så spørs når det blir blomster på meg?! Ellers har dagen vært lang idag føler jeg.. Emmeth har ikke funnet roen og kun sovet en times lur på dagen idag. Så han kvelda nå for ett kvarter siden, kunne ikke holde han lenger oppe, han var stuptrøtt, stakkars. DE neste 2 dagene er det bli kjent dager på skolen til Mathea, så i morgen skal vi foreldre også være med, gleder meg veldig til det, og er nok like spent som Mathea, tror jeg:D Også har jeg også fått bestilt billetter til Danmarksferien vår, blei litt dyrere lugar enn vi først hadde tenkt til, men skal kun på denne ferien, så da valgte vi like gjerne suite med jacuzzi(aner ikke hvordan det staves?) og tv:) Litt greit med comfort når vi skal reise med 3 små. Blir første ordentlige ferien vår på 7 år, så virkelig på tide:) 17 juni er det FERIETIIIID:D
Det blir godt med en skikkelig fin ferie, dere fortjener virkelig å kose dere:)

God kveld!
Her har det gått i ett idag, OG appen på tlf min funker ikke! :eek: :P
Kjørte hjem fra hytta i formiddag, da det blåste så fælt der ute ved havet, men inne i byen var det helt vindstille og deilig! Har vært hos svigers hele dagen og ettermiddagen, for de har stor veranda hvor vesla kunne leke! :)
Har vært 22,8 grader i skyggen her idag! Og DET er totalt unormalt her nordpå i mai! Måtte jo ut å kjøpe litt sommerklær til snuppa! Shortsdrakt, 3 kortermede bodyer og to capritights + solkrem! Så nå er jeg garrantert at det blir å regne i morgen! :P ;)
Snuppa har kosa seg ute i bare body og shorts idag, og hun var grå fra topp til tå da hun ble tatt inn til kvelden :rolleyes: Etter en dypp i badekaret så jeg at hun har jo blitt BRUN, selv med spf 50! :)

God kveld!
Her har det gått i ett idag, OG appen på tlf min funker ikke! :eek: :p
Kjørte hjem fra hytta i formiddag, da det blåste så fælt der ute ved havet, men inne i byen var det helt vindstille og deilig! Har vært hos svigers hele dagen og ettermiddagen, for de har stor veranda hvor vesla kunne leke! :)
Har vært 22,8 grader i skyggen her idag! Og DET er totalt unormalt her nordpå i mai! Måtte jo ut å kjøpe litt sommerklær til snuppa! Shortsdrakt, 3 kortermede bodyer og to capritights + solkrem! Så nå er jeg garrantert at det blir å regne i morgen! :p ;)
Snuppa har kosa seg ute i bare body og shorts idag, og hun var grå fra topp til tå da hun ble tatt inn til kvelden :rolleyes: Etter en dypp i badekaret så jeg at hun har jo blitt BRUN, selv med spf 50! :)
Herlig med litt farge :D
Hvor kjøpte du shortsdrakt? :D

Hehe, de er vanskelige å få til, så du må bare få skryte syns jeg:p

Ja, jeg har aldri fått dem til før, men nå har jeg altså to planter som får nye utvekster. Og ikke nok med dét! Den ene har fått tre nye skudd!! :D
Hurra meg rundt! Vinduene mine mot øst er tydeligvis en fin plass å stå..

Herlig med litt farge :D
Hvor kjøpte du shortsdrakt? :D
Ja, sålenge de ikke blir rød så gjør det vel ikke noe? Er jo umulig å holde de i skyggen ;) :P
Fant på Lindex, ligner veldig på den heldrakten Hermine og Eskil har lik, bare med hvit som bunnfarge og dinosaurer på! :D ;)

Liten sommerfugl! :rolleyes:
1369165307211.jpg

*Surfer mobilt*

Ja, sålenge de ikke blir rød så gjør det vel ikke noe? Er jo umulig å holde de i skyggen ;) :p
Fant på Lindex, ligner veldig på den heldrakten Hermine og Eskil har lik, bare med hvit som bunnfarge og dinosaurer på! :D ;)
OH; den må vi se på :D Takk!

OH; den må vi se på :D Takk!
Tok feil, var afrika-dyr, ikke dinosaurer! ;)
Tror kanskje den er ment som pysjamas, hang sammen med nattdrakter...men den er vel det man gjør den til! :P ;) Synes den var altfor fin til å sove i! ;)

God kveld!
Her har det gått i ett idag, OG appen på tlf min funker ikke! :eek: :P
Har vært 22,8 grader i skyggen her idag! Og DET er totalt unormalt her nordpå i mai! Måtte jo ut å kjøpe litt sommerklær til snuppa! Shortsdrakt, 3 kortermede bodyer og to capritights + solkrem! Så nå er jeg garrantert at det blir å regne i morgen! :P ;)
Så fint at dere fikk finværet jeg sendte oppover ;-)

Hermine lærte seg forresten å stå i går! :D
Hun har trekt seg opp på knær i 3 uker, men i går trakk hun seg helt opp i stående! :rolleyes: MEN hun har ikke forstand nok til å skjønne at hun ikke har balanse til å slippe seg, så hun slipper taket og deiser i gulvet! :eek: :P Må stå parat til å ta henne i fallet :P ...kan med andre ord ikke slippe henne utav synet om dagen! ...og apropo, er det flere små som er dekt med skurbbsår og blåmerker? :eek: Hun har både inni og utpå begge hendene, på nesen, på knærne, leggene og føttene...og albuene! o_O

Ja, unner dere litt sol og varme.:)
Vi var litt lei av varmen, så da er det greit å dele litt på.;)
håper det holder et par dager til, så vi får prøvd på de nye sommerklærne hennes! :P ;)

Back
Topp