Tirsdag?

Nå har vi hatt litt av en runde på stellebordet her..
Mens vesla tok seg en dubb ista, fikk jeg endelig tid til å dusje. Når jeg var ferdig tok jeg en runde rundt i stua og lufttørka meg. Jenny hadde våkna og jeg måtte plukke henne opp, og dermed så gulpa hun nedover oss begge. Så bars det inn på badet for vasking og skift. Hadde akkurat tørka av henne gugga da hun gulpa igjen.. Snudde meg mot vasken for å skylle kluten, og hører en "ffffffffft"-lyd som jeg tror er en fis. Neida.. Bæsj!! Og her skjer det samme som med gulpen; rekker akkurat å vaske den bort før "ffft!"
Hehe.. Og for ei fornøyd lita jente!!! :D

Hehe, synes jeg ser dere:-)

God morgen:)
Emmeth våknet halv 2 i natt, fikk flaske og sov til 06.45, virker som han våkner rundt da hver morgen nå:) Leverte jentene i bhgen og fikk sagt ifra om at jeg ønska et nytt møte med ped.leder på Neline sin avdeling for og høre hvordan det ligger ann med Neline mht PPT og generelt også i utviklingen hennes. Hun synes at hu har kommet seg veldig den siste mnd`en og visste ikke helt om det var noen vits med PPT i bildet likevel?! WHAAT, har hu ikke sendt den henvisningen ennå lissom:( Vi skulle få time til møte nå når jentene skal hentes i ettermiddag, så spent på det i grunn.

Etter jentene var levert, bar det av gårde til veterinæren med Figgis. De sjekka tempen, munnen/slimhinner og blæra og alt så fint ut, men siden jeg hadde testa med urinstix og det var fullt utslag så hadde hu helt sikkert UVI eller nyrebekkenbetennelse. Så de neste 10 dagene er hu satt på antibiotikakur og smertestillende, siden hu nok har ganske vondt.

Da vi var ferdig der dro jeg på apoteket og henta ut medisin til Figgis og henta mer MME til Emmeth. Fikk også levert skrives fra Helfo om at får dekket melken hans og fikk kvitteringer for melka vi har kjøpt til han, penger vi da skal få tilbakebetalt av Helfo:) Blitt over 3000 kr, så det er dyrt:O Skal få sendt de papirene av gårde i morgen, orker ikke stresse mer med det i dag;)

Har satt på klesvask og skal etterhvert rydde, vaske litt her hjemme og lage middag:) Første sitte og skravle litt med dere herlige frøkner:D;):p

Litt av en dag:-) Håper pusen blir fort frisk:-)
Dårlig av dem å ikke ha sent den henvisningen da, er hun sky for ekstraarbeidet mon tro?

Litt av en dag:) Håper pusen blir fort frisk:)
Dårlig av dem å ikke ha sent den henvisningen da, er hun sky for ekstraarbeidet mon tro?
trodde det var prosedyrer for at slike saker MÅ følges opp meg henvisning? :confused:

Hehe..Ja, må jo bare le av hele greia!:)
Jeg fikk ikke servert tørrskit jeg da, men den var heldigvis ikke helt flytende heller. Fikk plukka det opp med papir og kasta det i do. Og etter første dose bretta jeg over handduken - greit nok. Etter andre dose begynner det å bli grisete syns jeg..:p
isj, ja, da er det verre! o_O Toppen av kransekaka er når man får en dose tiss på toppen av det hele :eek:

trodde det var prosedyrer for at slike saker MÅ følges opp meg henvisning? :confused:

Kommer an på saken, men desverre er det mange som ikke melder fra på grunn av liten kompetanse på området selv.

Et flott syn tenker jeg?
Flaks at hun løfta beina når hun skeit da. Ser for meg stresset med bæsj på totelotene, også hadde det vel smitta over på fingre og videre til ansiktet. Haha..:)

Hehe, skal aldri glemme nasse som tok hånda si nede i bæsjebleien for så i fjeset og munnen, upriselig:-)

Hehe, skal aldri glemme nasse som tok hånda si nede i bæsjebleien for så i fjeset og munnen, upriselig:-)
Hahaha!! Åååneeeei.. :D
Tror bok jeg hadde pissa på meg av latter om det hadde skjedd her. (og man skal ikke se bort i fra at det skjer en dag forsåvidt..)

Hahaha!! Åååneeeei.. :D
Tror bok jeg hadde pissa på meg av latter om det hadde skjedd her. (og man skal ikke se bort i fra at det skjer en dag forsåvidt..)

Det var sånn flott klissete morsmelkbæsj, så hele fjeset var gult:-) Det var ganske moro ja:D

Har bakt glutenfritt brød idag, blei faktisk samme konsistens som vanlig brød, og smakte godt også! :D
Hermine fikk noen få biter tørt brød sammen med kveldsgrøten, og hun gomla det fornøyd i seg :) Skal prøve i morgen å gi henne litt mer, virker ikke som hun trenger noe pålegg på riktig enda heller!
Vurderte å gi henne brødpinner, men hun biter alltid av for store biter når hun får hel mat, og så brekker hun seg :oops: o_O Så gir heller musebiter som hun kan tygge og svelge uten problem ;)

Har bakt glutenfritt brød idag, blei faktisk samme konsistens som vanlig brød, og smakte godt også! :D
Hermine fikk noen få biter tørt brød sammen med kveldsgrøten, og hun gomla det fornøyd i seg :) Skal prøve i morgen å gi henne litt mer, virker ikke som hun trenger noe pålegg på riktig enda heller!
Vurderte å gi henne brødpinner, men hun biter alltid av for store biter når hun får hel mat, og så brekker hun seg :oops: o_O Så gir heller musebiter som hun kan tygge og svelge uten problem ;)
Se der ja! Så bra det falt i smak.:) Flink jente! Det gjorde det IKKE her når jeg baka i forrige uke.:p Jeg syns det smake godt da, men.. (Brukte lys brødmix) Skjærte brødet opp i skiver og heiv det i fryseren. Det blir vel spist før eller senere..

Litt av en dag:-) Håper pusen blir fort frisk:-)

Aner ikke, men synes det var veldig rart, og ikke minst irriterende:mad: hu kom med den forklaringen om at før kunne ppt komme og observere før de evt bestemte om de skulle sette igang med og evt sette igang en utredning, men det gjorde de visst ikke lenger:oops::confused::eek:

Synes det var veldig rart selv jeg altså. Og får ikke møte før den 14 mai:eek::mad::(

Kommer an på saken, men desverre er det mange som ikke melder fra på grunn av liten kompetanse på området selv.

Er jo kjemperart når vi blei enig om og sette igang og sende henvisingen:(

Back
Topp