Tirsdag!

Først må jeg bare si:herregud så effektiv du er!!Det er jo helt vilt hva du får gjort før andre (les:meg) har fått av seg pysjen på morran:)

Og så var det godt å lese at dere har hatt en mye bedre natt,og at det går så bra med mannen etter operasjonen.Håper beinet blir bra denne gangen,og at lille Emmeth blir helt seg selv igjen så mamma'n kan få overskuddet tilbake for fullt:)
Signerer den! Og alt det får hun gjort uten å ha bil!!! :eek: Superwoman er hun! ;)

åh, så BRA at det ordner seg for dere! :D Både med sovinga til minsten og samboeren din :) Ingenting er bedre enn det! Bra du fant ut hva som var årsaken til skrikinga da! Jeg er fortsatt i villrede der altså :eek: o_O

Jeg mistenkte sterkt den grøten, for begynte med tull på natta og mageknip ETTER vi begynte med den:( Så virker virkelig som det er den som har vært grunnen. Emmeth har nå sovet ute i vogna siden 11 og sover ennå:D DEt har ikke skjedd på ukesvis... Jeg er kjempeglad på sambo sine vegne også, at han slipper og ha de store smertene:) Så han vil tilogmed kjøre meg til bhgen etterpå for og hente jentene, snille gutten min<3 Sa jeg fint kunne gå, men det ville han ikke, så!

Nei, Hermine er virkelig et vanskelig tilfelle:( Det kan ikke være fordi du spiser mye med melk i? Jeg merker godt på Emmeth om jeg spiser mye med melk i, spesielt da med tanke på gulpingen hans o_O

Jeg mistenkte sterkt den grøten, for begynte med tull på natta og mageknip ETTER vi begynte med den:( Så virker virkelig som det er den som har vært grunnen. Emmeth har nå sovet ute i vogna siden 11 og sover ennå:D DEt har ikke skjedd på ukesvis... Jeg er kjempeglad på sambo sine vegne også, at han slipper og ha de store smertene:) Så han vil tilogmed kjøre meg til bhgen etterpå for og hente jentene, snille gutten min<3 Sa jeg fint kunne gå, men det ville han ikke, så!

Nei, Hermine er virkelig et vanskelig tilfelle:( Det kan ikke være fordi du spiser mye med melk i? Jeg merker godt på Emmeth om jeg spiser mye med melk i, spesielt da med tanke på gulpingen hans o_O
skal prøve å kutte ned, yoghurt og fersk melk er sikkert verstingene mht magen hennes! Men morra cappuccinoen min MÅ jeg ha da :p ;)
Æsj, nå våkna hun, måtte løpe ut på trappa med pumpa henganes på, dura og gikk mens jeg sto der å rugga på vogna :rolleyes: Hadde planlagt å spise lunsj, pumpe og så gå en tur mens hun sover. Men er jo litt upraktisk om hun er ferdig å sove før jeg får kommet meg ut da! o_O

Først må jeg bare si:herregud så effektiv du er!!Det er jo helt vilt hva du får gjort før andre (les:meg) har fått av seg pysjen på morran:)

Og så var det godt å lese at dere har hatt en mye bedre natt,og at det går så bra med mannen etter operasjonen.Håper beinet blir bra denne gangen,og at lille Emmeth blir helt seg selv igjen så mamma'n kan få overskuddet tilbake for fullt:)

Hahahah LOL :laughing025 Takk for det, men jeg er ikke det;) Hadde det ikke vært for 3 unger hadde jeg liggi mye lenger og dratt meg i senga;):p

Ja, vi håper nå sterkt på at benet hans blir bra igjen:D Han har mye mindre vondt nå som det ikke er noen skrue inni foten, så jeg er veldig overrasket over hvor fin form han er i nå:D Virker som Emmeth er MYE bedre nå, han har sovet ute i vogna siden 11 og har ikke vært en lyd, sover ennå, så håper han sover ei lita stund til så jeg får laget middagen klar til jentene skal hentes:) Akkurat laget ostesmørbrød til sambo, så han får litt mat i seg stakkars:)

Ja den smaker mye bedre, men virker ikke som at magen hennes tåler den like godt som Nutramigen :( Eller så er det blod pga at jeg spiser og drikker melk :eek: Fikk brev fra sykehuset idag om at vi vil få time innen utgangen av MAI!!! o_O

Ah, tenkte og prøve den til Emmeth, men om hu ikke tåler den heller, da tørs jeg ikke og prøve den:(
Rart hu ikke skal tåle den, hva er det i den? Emmeth reagerer på soya også, så han tåler ikke den Nutramigen melka med det i... Da vi prøvde den fikk han sinnsykt med knip... Stakkars lille Hermine, får så vondt av henne og deg ikke minst:( Huff :eek: o_O :confused: Tenker mye på dere altså :oops: WHAAAAT, det er jo dritlenge til:( Skulle ikek vært lov når det gjelder barn.

Signerer den! Og alt det får hun gjort uten å ha bil!!! :eek: Superwoman er hun! ;)

Neinei... Er ikke det:) Er bare mamma, som alle dere andre, og vi gjør alt for unga våre<3

Ah, tenkte og prøve den til Emmeth, men om hu ikke tåler den heller, da tørs jeg ikke og prøve den:(
Rart hu ikke skal tåle den, hva er det i den? Emmeth reagerer på soya også, så han tåler ikke den Nutramigen melka med det i... Da vi prøvde den fikk han sinnsykt med knip... Stakkars lille Hermine, får så vondt av henne og deg ikke minst:( Huff :eek: o_O :confused: Tenker mye på dere altså :oops: WHAAAAT, det er jo dritlenge til:( Skulle ikek vært lov når det gjelder barn.
aner ikke, prøver å sammenlikne innholdet i de men forstår ikke så mye av det da :p ;) Er mye penger å kaste rett i søppla...koster jo over 200kr for en boks jo :eek: Kan sende deg resten av vår boks så får du prøve å se om han tåler den :p Er ikke soya i den her heller!

Er du gått over til Nutramigen 2???

skal prøve å kutte ned, yoghurt og fersk melk er sikkert verstingene mht magen hennes! Men morra cappuccinoen min MÅ jeg ha da :p ;)
Æsj, nå våkna hun, måtte løpe ut på trappa med pumpa henganes på, dura og gikk mens jeg sto der å rugga på vogna :rolleyes: Hadde planlagt å spise lunsj, pumpe og så gå en tur mens hun sover. Men er jo litt upraktisk om hun er ferdig å sove før jeg får kommet meg ut da! o_O

Fersk melk er nok den verste av de, det tøsr jeg ikke og nærme meg engang, for da blir det ramaskrik her i gården :smiley-angry017 Jeg har bare spist diverse oster, men er tydeligvis mer enn nok det:( Håper du merker forskjell når du kutter ned på melkeprodukter:):) Og måtte du få time kjapt til behandling:Dxxxxx krysser alt jeg har:):p hehe, Emmeth våknet akkurat han også:D Så nå skal jeg spise litt også er det Emmeth sin tur til pupp og mos:D Ja, det blir jo litt vel upraktisk ja;)

aner ikke, prøver å sammenlikne innholdet i de men forstår ikke så mye av det da :p ;) Er mye penger å kaste rett i søppla...koster jo over 200kr for en boks jo :eek: Kan sende deg resten av vår boks så får du prøve å se om han tåler den :p Er ikke soya i den her heller!

Er du gått over til Nutramigen 2???

Så søt du er<3<3 Jeg tørs ikke og prøve jeg altså:( o_O nei, han bruker kun nr 1 og venter fortsatt ei lita stund, for er nr 1 som smaker best av de, sa ifra til de på apoteket og de sa det gikk helt fint:) Jaaah, det er møkkdyrt med MME uten kumelk i :disgust Skal til spesialisten i morgen, så er mildt sagt dritspent:D

Uff, ikke så greit og være tett i nesen, er jo veldig ubehagelig, og sliter selv som voksen med og sove om jeg er tett, fordi det gjør pustingen vanskeligere. Kjempelurt og heve hodeenden på senga, har det til Emmeth også:) Håper hu blir fort frisk igjen og at hu er på bedringens vei:):)

Hun er merkbart i bedre humør i dag, så nå går det riktig vei:-) Hvordan gikk det med Emmeth i natt?

god dag! har vært uten strøm og nett helt til nå idag *abstinenser* ;) :eek:
Nettene blir sagte men sikkert bedre, i natt sov hun helt til 4 før skrikinga begynte, så det er jo en start! MEN hun bæsja seg ut kl 2, så måtte for første gang på flere måneder opp å bytte bleie midt på natta o_O Hun var så trøtt stakkars at hun lå helt stille på stellebordet mens vi skifta, måtte legge en klut over øynene hennes så hun ikke ble blenda av lyset, lille undulaten min :rolleyes: og så sovna hun på tur tilbake til soverommet igjen :)
Skriking fra 4-7, men det holdt jeg ut ;)
Nå har snuppa fortært 160ml mm til lunsj og er litt misfornøyd så tror vi må ta oss en tur på butikken bare for å gjøre noe ;)

Så bra det ble en litt bedre natt, da får vi håpe neste blir enda bedre:-) Typisk at det ble en bæsjebleie, får håpe hun får dem på dagtid fra nå av;)

Emmeth våknet igår halv 1 og var helt i ørska.. La han oppi sengen sammen med meg og ammet han i søvn. Var våken til halv 2, men sovnet helt fint igjen:D Sov til halv 5, fikk mer pupp og sov videre til kl 7, ammet da mer igjen og lå bare og koste oss til halv 8 og da sto vi opp:D Han har stort sett vært veldig rolig, og begynner nå og kjenne igjen gutten min<3:D HERLIG, kan ikke beskrives hvor glad jeg er:p Har kastet den nye Sinlac grøten og kjøpt den gamle igjen;) Så fortsetter jeg med og lage mos til han og gir 2 ganger daglig også får han grøt til frokost:)

Har vært i bhgen og levert jentene, vært på apoteket og henta smertestillende til sambo og Nutramigen til Emmeth, vært på butikken og handla blant annet søtpotet som jeg skal lage mos av med blomkål og gulrot idag;) Støvsugd både første og andreetasje, rydda i hele huset, satt på oppvaskmaskina og nå sitter jeg og skravler litt med dere herlige frøkner;):D Sambo er mye bedre denne gangen enn han var sist etter operasjonen:D Så det er vi veldig glad for. Og han har generelt svært lite smerter:)

De har tatt ut skruen som de satte inn sist, for den var ikke til noen nytte likevel, en sene var festet feil, så måtte skjære den av og feste den på nytt og fjernet beinsplinter som var blitt oversett under siste operasjon. Så håper vi det gjør susen:D Han skal inn om 2 uker igjen og fjerne stinga og da får han på en ny gips og en sko til gipsen så han slipper krykker*LYKKE* Så jeg er kjempehappy:) Svigerfar kommer til uk og blir her ei stund.

Så bra dere hadde en bedre natt også, da var det helt sikkert den nye oppskriften på grøten, bra det ble oppdaget. Fått gjort mye i dag du da, enda godt du får litt avlastning snart, og at mannen din ikke er så dårlig som sist.
Rart de endret oppskriften, det burde stått på pakken altså :gen045

Skravledamer! :D
Hei og hå!
Jeg har ikke vært på nett før nå jeg!
Har gått lang, fin tur med ene søstra mi i dag. Det var utrolig hyggelig, vi fikk snakket om mye vi burde snakket om for lenge siden!
Og så måtte jeg hjem til levering av pakke fra iHerb! Alt jeg hadde bestilt var midt i blinken =)
Riskakene med gulrot kommer jeg til å spise opp selv :p Men Lillebror har smakt da =)
OG så har jeg støvsugd og begynt oppryddning i et meget rotete og møkkete hus!
Lillebror var stuptrøtt og ble lagt i vognen kl 15, men våknet igjen nå :p
OG mannen har mistet nøklene til bilen på jobben! En jakke de lå i er søkkvekk og han kommer seg foreløpig ikke hjem. Jeg hadde regnet med at han snart var hjemme med T, slik at jeg kunne fortsatt her og begynt middag. Det er turn i dag, kl 17.45 og vi har lovet å kjøre hjem niesen min kl 17, som er i bursdag i nabolaget. HVordan skal vi gjøre det uten bil?! MÆÆÆÆN!!!
Så vi får se om jeg rekker å lese gjennom denne tråden i løpet av dagen :p

Yes!!
Har fått ny time ved sykehuset og vesla skal på utredning i MORRA!!
Skal si oss at en fysiouttalelse og nok en purring fra fastlege gjorde susen. Minska ventetida med 1.5mnd liksom..:D

Yes!!
Skal si oss at en fysiouttalelse og nok en purring fra fastlege gjorde susen. Minska ventetida med 1.5mnd liksom..:D

Så bra!!!Det er jo fantastisk. Er spent på om de finner ut av noe!
Masse lykke til,regner med du holder oss oppdaterte?!:-)

Yes!!
Oi så bra! :D
Godt å lese!

Yes!!
Jøsses, ja det må jeg si var kjapt ekspedert! :D Kjempebra! Vi må vente til mai!!! o_O

Da var nasse lagt for kvelden, hun ble dårligere uttover dagen, potte tett stakker, brukt saltvann, så nesesuger og så nesespray med virkning. Det gjorde susen og fikk endelig sove i senga si. Hun har ikke sovet i hele dag.

Da var nasse lagt for kvelden, hun ble dårligere uttover dagen, potte tett stakker, brukt saltvann, så nesesuger og så nesespray med virkning. Det gjorde susen og fikk endelig sove i senga si. Hun har ikke sovet i hele dag.
Uff, godt for hun å ta kvelden da!
Lurte på å legge Lillebror da han kun har hatt en skikkelig lang dupp i dag. Det er litt lite for han.
Men nå tror jeg han sovner i vuggen, til musikken sin. Blir for tidlig å legge han nå egentlig.
Så får jeg gjort litt mens gutta er på turn. Men først - litt is!

Uff, godt for hun å ta kvelden da!
Lurte på å legge Lillebror da han kun har hatt en skikkelig lang dupp i dag. Det er litt lite for han.
Men nå tror jeg han sovner i vuggen, til musikken sin. Blir for tidlig å legge han nå egentlig.
Så får jeg gjort litt mens gutta er på turn. Men først - litt is!

Hun våknet igjen nå *sukk*

Godt med is da, kunne sannelig trengt litt sukker i dag jeg også :binkybaby :glasses9 Deilig at han sovner av seg selv sånn, lillemor har voggeskrekken.

Back
Topp