Tirsdag :)

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Hva gjør dere på for tiden da?

I dag dro vi på årets første blåbærtur. Fangsten ble hele 7 bær... :P Selvfølgelig spiste vi bærene der og da, og kom hjem tomhendte. Tror vi må ut og lete etter et nytt blåbærterreng i morgen. Greit at dette er en liten by (lite areal), men jeg nekter å tro at det er like utplukket overalt. Jeg har store planer om å lære meg å steke pannekaker, så da trenger jeg ferske blåbær. :)

Ellers har vi hatt nydelig vær i dag, 18 grader og sol. Med litt vind var det akkurat litt for kaldt for stranden, men passe for plaskebasseng på verandaen. :) Har sommeren kommet til dere?
 
Blåbærpannekaker hørtes ut godt ut, får håpe dere er mer heldige på neste tur :)

Vi venter på sommeren, som igjen skal vise seg i tre dager fra i morgen :)

Amelia har ferie fra bhg, imens mannen jobber en uke til, så jeg koser meg hjemme med barna om dagen. Idag har vi vært på helsestasjonen og på et bakeri ved siden av og spist lunsj :)

Vi er bedt ut på en hytte ved sjøen sammen med gode venner til torsdagen (som også er bursdagen min :)) Så mannen skal jobbe halv dag, så vi får en del timer der. Blir deilig med båttur, bading og grilling.

Hadde bra vær i helgen da, og fikk både fisket og badet litt :) Var en tur på Koster i Strømstad (Sverige) på søndag sammen med en svoger og svigerinne med barn, og det var utrolig fint der, med mange små og store strender. Der kunne barna leke og bade, og det var ikke ikke stappfullt med folk overalt :)
 
Vi venter på sola på Tjøme! Greit vær i dag, men ikke akkurat helt topp. Ser ut til at det blir bra i morgen , men da er planen å vende snuten hjem! Håper på å rekke en båttur med svigermor og mannen før avreise :)
 
Håper dere har fått sol begge to. Vi sendte i alle fall avgårde vårt finvær i går, så jeg håper det traff noen av dere.

Koster hørtes koselig ut *trinemor*, jeg skal skrive det på listen min over steder jeg kunne kjørt innom på framtidige bilferier. Tjøme kan være fantastisk fint om sommeren Fru H. :)
 
Back
Topp