Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
God bedring Buffi!!
Jeg har levert tullene i barnehagen og husket på regnbukser i dag. Glemte de i går og de ble rimelig våte gitt.
Er så vanskelig den perioden som kommer nå syns jeg med klær. Skifter jo fra grisekaldt til glovarmt hele tiden.
Nå skal jeg fortsette på PROSJEKT LEKER som jeg satt igang i går. En pose for uteleker (som av en eller annen grunn har havnet innendørs), en pose for ødelagte/simple leker som skal kastes, en pose for babyleker de har vokst ifra. Og alt som skal spares skal sorteres i forskjellige kasser. Men fy faen sånn tid det tar!
Og dette er bare starten. ALT i huset her må ryddes og sorteres. Jeg vil ha orden!! [:@]
Men rekker vel ikke stort. Skal være på jobb om under to timer.
EN soltime fikk jeg også tatt. Så hentet jeg barna hos svigers før vi dro hjem. Nå er jeg nydusjet og Josephine sover straks i vognen sin ute. N leker på rommet. N har nettopp sitti på skamme-seg-krakken, men vi er venner igjen nå. Han har hatt veldig mye møkk i øra dag[:@] og ikke hørt på meg. Men nå håper vi det går bra resten av dagen.