Tirsdag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God Morgen *Gjeeeeesp*

Kunne virkelig tenkt å sovet lenger i dag, sov hos min kjære i natt gjorde jo ikke ting bedre det, viiiiille ikke stå opp i dag bare kooooose [:D] Ferdig på jobb 15.30 hjem å sortere å få ting på dynga før jeg smyger meg til min kjære ;) Hva er planene deres da ?

ha en flott dag [:)]

mårn!
skal spise frokost, så komme meg i gang m skoleting...har 2 oppgaver som skal gjøres i dag, MÅ få gjort de... har også lyst til å komme meg ut i SOLA!

Ellers er vi jo barnefrie uka her[:-] veeeeeldig rart og TOMT! klarer jo ikke å gjøre noe jo[:-]

God morgen!

Her skjer det som vanlig ikke så mye. Jeg venter på legevisitt, men regner ikke med at det blir særlig interessant i dag... Stian har et møte utenfor kontoret på slutten av dagen i dag, så jeg er nødt til å gå herfra og ned til bhg for å hente Ida. Heldigvis er det bare 5 minutters gange, men blir litt "skummelt" å vandre rundt alene også[:D] Gleder meg masse til å ha snuppis her, da! DET blir kos!

Etter det, blir nok dagens høydepunkt Frustrerte Fruer[;)]

God morgen.

I dag ser det slik ut.

Babysang
Kafe med babysangerne
Middag hos svigermor.
Turn med snuppene
Hjem og legge snuppene
Trene Zumba

Tirsdagene er travle hos oss..[8D][8D]

God "morgen".

Idag er snuppa mi litt bedre, men jammen har hun ikke fått øyebetennelse også!
Nå ligger hun og sover, når hun våkner skal vi til legen og møte Ole etterpå.
Så er det rett hjem og lage middag, i håp om at hun vil ha litt mat.
Fått i henne 2 mariekjeks idag, så det er jo fremgang [;)]

Ha en fin dag jenter [:)]

Hei hei!

Sitter på skolen nå.. Heldigvis bare èn time igjen! [:)]

Kom ikke før 3. time heller, så kort dag.. [8D] Var så trøtt at jeg bare måtte sove litt lenger i dag! [:-]

Seinere blir det vel litt isolering, og trening!

Ha en fin dag, alle sammen!! [:D]

Fortsatt hjemme jeg[8D]
Siste uka med sykemelding. Hadde egentlig plan om å begynne denne uka. Men vi ble alle mann skikkelig forkjøla i helga. Så nå er jeg så segen at jeg gladlig benytter meg av sykemeldingen.
Ellers har jeg rydda litt i glassene på kjøkkenet. Pakka noe ned i kasser. Tross alt bare 1 mnd til vi skal flytte inn til svigermor. SKREKK OG GRU[8D][8D]

Back
Topp