Tirsdag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Jeg la meg tidlig i går kveld, og sovna tvert. Litt før kl 7 begynte ungene og hoste, også hadde Tobias tissa gjennom klærne.
Tar dem med meg på PulsSpinn kl 9, og etterpå skal vi på biblioteket. Skulle vært på kjøpesenteret for å se etter karnevalkostymer til dem også, men må se an været litt. Orker ikke å gå i sidelengs pissregn nemlig.
I ettermiddag får Ida (og vi andre) besøk av bestevenninna til Ida (og lillebroren og mammaen) fra bhg, det blir kos! [:D]
Og i kveld er det jo Grey's igjen, superduperspennende i dag også regner jeg med!! Får virkelig prøve å holde meg våken til det.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen[:)]

Skrållan: Bøyer meg i støvet av treninga di! Du er kjempe flink!

I går begynte vi prosjektet med å kutte ut dagsoving til mini. Han har blitt vanskligere å legge og er mye våken om natta.
Gikk fint i går selv om han var ganske trøtt på ettermiddagen.
Han la seg fint og sovna med en gang i går kveld[:D] Natta har også gått bedre, bare vært våken to ganger i natt[:D]
Håper det fortsetter slik!

Nå sitter jeg å venter på telefon fra mannen min som er på jobb intervju. Kjempe spennende!
Etter jeg har hentet han, så skal jeg på jobb noen timer.
I kveld er det styremøte, håper det er ferdig før Greys begynner!!!!

Ha en strålende dag alle sammen!

Go morgen:)
I natt så var det ei mere rolig natt:) Her sov vi begge hele natta ikke så my ekkelt med kløingen. Så det går framover heldigvis:)

Håper det går over snart ja:)

God formiddag[:)]
Ingenting spennende her, sitter på jobb som vanlig..
Har snakket med kommunen om barnehagen til Kristian i dag siden vi sliter med at han blir bitt. Håper vi kommer høyere opp på ventelisten til barnehagen i nærheten av oss.
I kveld må jeg fortsette å rydde og pakke ned litt ting i heimen, siden vi skal fotografere til salg av rekkehuset vårt om en uke[:)] Spennende, men litt mye arbeid for slitne meg kjenner jeg..

Mårnings!

Ååå, for en deilig dag altså. Våknet før alle andre, fikk drukket mine to kopper med kaffe i ro å mak, å fikk derfor energinivået opp nok til en halvtimes trening med zumba og styrke, bare meg og ipodden min[:)] Spiste lang og lat frokost før ungene dro i barnehagen. Ingen hyl å gråt i dag, så da er det greit for meg å være hjemme uten dårlig samvittighet.

Har vært effektiv å fått fyllt ut begge babybøkene til guttene. Så nå er alt dokumentert og lista over bildene som må bestilles er skrevet å ligger klar til i kveld. Da skal nemlig fotobokprosjektet for 2007-2010 påbegynnes[:'(] Er så fæl til å utsette sånt, men nå skal det gjøres i løpet av denne uka her eller neste.

Frem til jeg må hente ungene og handle må jeg surre rundt i huset. Skal ha klubb på torsdag, å rekker ikke gjøre mye da siden jeg skal jobbe. Det meste må ryddes, støvtørkes og støvsuges, så får jeg tørke over flekkete vindu og dører om jeg rekker.

I ettermiddag kommer mamma på besøk, det blir stas for guttene. Lekerommet deres er snart ferdig dekorert, så nå har de mye gøy å "nussle" med. I kveld er det volleyballtrening, før fotoprosjektet mitt...om det er energi igjen i skrotten. Ha en fin dag

God dag...

Her er mika hjemme i dag å,blir vell hjemme denne uken å høres det ut som..
Han sitter å små harker hele tiden,utrolig slitsomt å høre på det der...prøver å fortelle han att han må hoste ordntlig..meeeen nei da,han har masse slim der hører jeg som irriterer han.

klær er vasket,oppvaskmaskinene er satt på.. Middagslaging etterpå,så resten avslapping[;)]
Mikael ser på timmy tid,bææææææææææ.......

Back
Topp