Tirsdag........

sandra 22

Gift med forumet
god morgen...

i dag er Mikael hjemme fra bhg,han er litt surklete..
I dag får jeg besøk av 2 venniner å en liten baby[:)]gleder meg til å holde å kose med den lille[:D]

Å huset trenger litt shining,så jeg får se hvordan formen blir utover dagen.
Til middag bilr det hvertfall hjemmelaget kyllingburger med salat[;)]Nam nam...

God morgen! [:)]

Ååååh, for en deilig natt! [:D] Tobias sovna kjempefort i går kveld, og jeg tusla til sengs kl 22. Sovna tvert jeg også, selv om jeg trodde jeg ville ligge våken og tenke, siden jeg fikk skikkelig dårlig nyheter i går. Men jeg slokna, gitt. Våkna kl 7, da hadde både "sokken" (smokken), Lynet McQueen og Blå (i filmen tenker Lynet på at han skal være en Dinaco-bil, så da blir han blå) ramla i gulvet, så da måtte vi hente opp det, må vite. Kosa oss litt i senga mi ei stund før vi stod opp. Ute er det plutselig -4,5 grader, det er noe annet enn 4,5 grader pluss og pissregn, som det var i går.
Jeg og Tobias stikker på trening kl 9, skal på PulsSpinn. Han gleder seg masse til å være med, sier han. Etterpå drar vi sikkert på biblioteket en tur, låne noen nye bøker. Så blir det hjem og vente på Ida, som kommer hjem fra mormor i løpet av dagen! [:)]
I kveld er det personalmøte på jobb, men jeg tror ikke jeg kan dra. Den eneste barnevakten som er ledig, er min sykmeldte mor, men hun får ikke lov å løfte noenting siden hun er nyoperert, og da kan hun jo ikke stelle og legge ungene. Men men, går vel ikke glipp av så kjempemasse på møtet uansett, tenker jeg. Og sjefen vet jo at jeg har litt problemer med å komme på alt nå, siden jeg er "alenemor".

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God bedring til Mikael! [:)]

Go morgen

Først vil jeg si; god bedring il Mikael.
Og,Skrållan-godt du fikk sove til tross for dårlige nyheter.Huff.. En annen ting Skrållan-syns du er vill som klarer trening så tidlig!! Du e bare rå.

Her våkna jeg til Tomine som ropte fra rommet sitt. "mamma,hvor er du??"(som en søring). Herlige ungen. De siste dagene har hun ropt "mamma,æ vil ha joghuuuuurt",hehe.
Egentlig er det pappen som står opp med henne og kjører henne i bhg men idag sto jeg opp å ordna henne klar. Han va skikkelig trøtt idag.

Andrine har spist mye av natta,oioioi,jeg er lite vant. Det enste negative med ei som vanligvis sover hele natta er at den ene natta man må opp så blir man helt i koma.

Idag skal jeg på formiddagsbesøk og utover å kjøpe garn til ullbukse til Tomine.

Ha en fin dag damer.

hei hei..
idag stod vi opp halv 8..det var igrunn greit,sovet kjempe godt i natt..må jo begynne å vende oss til å stå opp tidlig neste uke er det jobb på meg igjen så..

Nå spiser ungene frokost og jeg har tømt oppvaskmaskina,rydda kjøkkenet,satt på klesvask..

Rundt kl 9.30 kjører jeg ungene i b.hagen og jeg drar videre til ei venninne..

til middag blir det spaghetti og kos her hjemme..

Hei.

God bedring til Mikael Sandra22. Håper han blir fort bedre.

Her går jeg i spenning og venter på brev fra sykehuset. Kom ikke noe i dag heller, så jeg får smøre meg med tålmodighet.
Oliver sover dårlig for tiden og mye våken på nettene. Han er i barnehagen nå og jeg har fått hvilt meg litt. Det trengtes absolutt!

Nå skal jeg prøve å løsrive meg fra dataen og komme meg ut å handle litt. Er tom for det meste i huset nå[8D]

God dag!

Våknet opp med potet i halsen, en nakke som er død(dvs stiv som en stokk) og hodepine ut av en annen verden. Guttene er fremdeles ikke feberfrie, så denne influensaen har vært seig[:'(] Heldigvis er sambo frisk enda, så vi klarer såvidt å fungere likevel. Har fått handlet litt, og hentet 3 nye resepter, pencilin, øyedråper og spesialnesespray. Så i natt håper jeg på en god natts søvn på hele gjengen.

For øyeblikket sitter jeg oppe på "kammerset" på det som skal bli min nye "kontorkrok". Må ha det fint å koselig rundt meg skal jeg være effektiv å kreativ, og på samboers "kontor" er det mørkt å trist med papir og arkivskap å treningsutstyr i en eneste smørje. Så det skal jeg nussle med i dag. Samle sammen alt av uferdige strikke/bilde/hobbyprosjekt og dekorere det sånn at kreativiteten kan flyte fritt[:D] Blir jeg fornøyd kommer det muligens et bilde også.

Må få vasket litt hus også, blir gal av hundehår altså. Og klesvasken bare vokser...sambo ropte nettopp at han gikk ut i garasjen for å rydde litt...så prioriteringene er ikke helt på stell[:)][:@] Heldigvis er jeg så sta, og enda verre blir det av sånne ting, at da tenker jeg at jaggu meg, en mann som ikke ser hva som bør prioriteres å en stakkarslig influensa skal ikke stoppe meg. Så nå er det straks paracet og gjøre husarbeid mens den virker[:D]

I kveld håper jeg formen er bedre, for jeg kjenner jeg MÅ på trening. Er en absolutt nødvendighet tirsdagen og onsdagen. Ha en fin dag alle mann.

Back
Topp