Tirsdag!

smash

Forumet er livet
VIP
Er det noen her? Er så stille her inne om dagen!
Har dere hatt noe tid til hobby?
Jeg holder på å hekle en duk, det er jo kjempegøyyyy!!!![:D][:D][:D]
I kveld tror jeg jeg skal slå til med litt scrapping! Leeeenge siden sist! Må lage litt til anonyme scrappere! Håper lysten kommer når jeg setter meg ned!
Ellers ligger jeg å spyr[:'(] Kjempegøy...

har ikke scrappet noe i det siste, bare den siste som heter klare selv, har tørke [:'(]

også har jeg ligget med omgangssyken og når jeg ble bra fra den ja da fikk jeg bihulebetennelse[:'(] heldig skal en være[:'(]

Her har det vært litt rolig på hobbyfronten.. Har hatt litt mye å gjøre før jul, både med jobb og ellers.
Heldigvis ikke vært syk, men ungene har bytta litt på.
Holder på å oppdatere bloggen min litt nå, vært litt tørke der i det siste og. Skal legge ut et par bilder her også straks![:)]

Har gitt meg i kast med å strikke bukse til en av guttene. Etter alt stresset med alt som måtte scrappes før jul så var eg nødt å ha ei lita avveksling. Har egentlig fri i morgen, men det er mulig eg må jobbe. Hvis jeg slipper så skal eg få pyntet ferdig siste rest av et litt "hemmelig prosjekt"[;)] Ellers så skal eg gi meg i kast med ommøblering av scrapperom, slik at eg får dobbelt så stor plass

Jeg har fått lueheftet til Arne og Carlos, og har så vidt begynt på en lue derfra. [:D]

Jeg er på ferie så det blir lite kortlaging her i gården i allefall.. er stolt av meg selv da.. var innom HappyHobby i dag og handla KUN for 149 kr!! Ikke likt meg i det hele tatt [8D]

ORIGINAL: [Mon|]

Jeg er på ferie så det blir lite kortlaging her i gården i allefall.. er stolt av meg selv da.. var innom HappyHobby i dag og handla KUN for 149 kr!! Ikke likt meg i det hele tatt [8D]

Jeg gikk på en 10 ganger så stor smell på Bikuben idag....... [8|][8D][:D] kjeeeeempefestlig!

ORIGINAL: My Angels

Her er jeg syk! [:'(][:'(][:'(]
Så har ikke fått hekla. Øynene klarer det ikke.
Blir så vond i øynene. [8|][8|]
Og så hoster jeg enormt i tillegg.

Håper jeg blir fort frisk snart!

Uff da! God bedring!

Har vært en rolig dag hjemme, det er bursdagen min idag.

Back
Topp