Tirsdag!

smash

Forumet er livet
VIP
Hei jenter! Hva gjør dere i dag da?
Her er jeg og begge jentene syke. Potte tette med feber og sånn.. Utrolig kjipt..
Og jeg har 3 prosjekter jeg MÅ scrappe i dag! Så holder på med det nå mens jentene ser på film!

Jeg rydder og støvsuger kåken... dvs det er bare igjen å vaske badet nå og fjerne noen tomflasker.

Skal ha homeparty i dag (Forever Living), så da er det greit at det ser OK ut her :)

Har en god del og gjøre i dag! Vaske klær, brette klær, støvsuge, tørke støv, rydde scrappe pulten som har vært rotete i evigheter. Å tømme alle kjøkkenskapene for og ommøblere litt å vaske[8|] 
Men sitter bare her[8D] men skal sette på turbogitet snart å sette i gang[:D][:D]
Spark i ræva motas med takk[8D][:D] hehe...

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Har en god del og gjøre i dag! Vaske klær, brette klær, støvsuge, tørke støv, rydde scrappe pulten som har vært rotete i evigheter. Å tømme alle kjøkkenskapene for og ommøblere litt å vaske[8|] 
Men sitter bare her[8D] men skal sette på turbogitet snart å sette i gang[:D][:D]
Spark i ræva motas med takk[8D][:D] hehe...

Her er storejenten, og jeg potte tett,men heldigvis ingen feber.
Guttelusen har tatt vaksine, og er ganske så slapp her han ligger, så jeg sitter her og prøver å bli ferdig med farsdagsgaven til sambo *litt forsinket bare*
[8D]

Idag har jeg gått tur til byen med ei venninne (og småttisene våre) deilig! [:)] Også snakka jeg med broren min og han sa at Jørgen (9mnd idag faktisk [;)]) hadde ringt og bedt han på middag! Jasså, sa jeg, hva var det han inviterte på da? Hjemmelaget pizza sa han... Ja da får vel storesøster diske opp da [:D][:D] Får se om jeg kan gjøre siste finish på te-lyskorta jeg lagde igår så jeg kan legge de ut i bloggen min [;)] Deilig å få scrappa litt, har ikke orket å gjøre noe på lenge, men nå er gnisten tilbake!

Back
Topp