Tirsdag jenter :-)

Fru+2

Forumet er livet
Da har strømmen kommet tilbake her så da er det vel på tide med en tirsdagstråd.

I dag er jeg 27 uker på vei og det ble ikke okt barn på meg denne gangen:-) Både jeg og mine broren min har bare barn som  født i okt. Eldste av jente til broren min ble født 3 mnd fortidelig i uke 26 og hadde neste samme termin som det jeg har nå. Veldig rart å tenke på at sigurd er nå like stor som det Henriette var når hun var født.

I dag kom årets julekort i posten så da er det bare å begynne å skrive.

Eller så er det en trist uke veldig rart at morfar ikke er her lenger.
Er vedlig usikker på om vi skal ha med Christian eller ikke hva synnes dere?
K skal spille så han kommer ikke å være hos meg helle tiden så hadde vært godt å ha christian der.

Middagsplaner hos oss i dag er kyllingvinger og loff

Så bra at det ikke ble et oktoberbarn på dere!

Solveig har vert med i flere begravelser. For oss er det en naturlig del siden døden er en del av livet. Men vi har snakket mye om det og er åpne for spørsmål hvis de skulle komme.

Jeg har vert hjemme med Aslak i dag! Han har hatt vondt i ørene i det siste. I natt var det slett ikke bra! Øre-nese-hals har "ansvar" for ørene hans.. vertfall oppfølgingen, så jeg tok en telefon inn og vi fikk komme. Det drenet som fortsatt er der, er på vei ut og gir han smerter. Ikke noe de kunne gjøre med det! Håper at det detter ut i nærmeste fremtid!

Solveig sitter og ser på tv. Hun venter på danseakademiet!

hei..

ja,så var det tirsdag da...tida flyr...

I dag har jeg hatt begge jentene hjemme,så jeg har ikke fått vært inne her før nå....
på kvelden i dag trengte jeg litt luft,så da ble det en shoppingtur på ski storsenter med en mor i bhg. koselig.. og ikke minst godt å lufte hodet litt ettrer en dag med mye sutring på lillesnupp.. hun var hjemme i dag pga minimalt med søvn i natt.. hun innbilte seg at hunhadde hekser i senga..litt preget av at malin og en venninne gikk knask eller knep i går... :P

men det ble tre timer ute av huset.. det var godt! og litt julegaver ble handlet inn.. herlig!! så nå tror jeg at jeg snart er i boks med det jeg må sende...:) også fått kjøpt inn litt rammer slik at jeg kan få unna litt bhgbilder også! kjekt!!
fru: jeg ville tatt med christian i begravelsen. han er såpass stor og hadde sikkert et forhold til sin oldefar. malin var med da min morfar døde julen 09/10... Og det var godt.. for da fikk hun en forståelse av dette ,med døden-. hun hadde også besøkt han på sykehuset før han døde.. så hun skjønte litt... vi snakker fortsatt mye om dette.. det satte spor i frøkna.. men jeg angrer ikke et sekund på at hun var med.. godt for hun å se at man er sammen når en dør.. og at man kan gråte og snakke sammen om det!
Morten bar kista, så jeg hadde julie og malin med meg alene ned til graven.. mamma fulgte mormor... men det var veldig godt....

jeg slenger meg på her jeg, selv om det strengt tatt er onsdag, og langt utpå også. I går rakk jeg aldri å skrive, selv om jeg ikke gjorde stort - ble dårlig, så jeg lå en del på sofaen. Det gjør jeg i dag også, jeg har bare ikke fått lagt meg nedpå ennå... og så skal jeg vaske gulv først.

Jeg hadde nok også tatt med Johanna i begravelse nå - om det var noen nære. August har allerede vært med, men han var bitteliten da, og vi var ikke i kirka, bare på gravlunden. Vi har vært heldige og ikke behøvd å ta det valget ennå, jeg har jo allerede mistet alle mine besteforeldre, og G sine to siste lever i beste velgående (om enn en smule omtåket - denne ene i alle fall, den andre er helt klar). Håper det blir lenge til vi trenger å begrave noen!

Back
Topp