Tirsdag - hva skjer?

lenemor

Forumet er livet
Her har vi hatt en nærmest søvnløs natt, så en datter som trasset før jeg hadde fått gnidd søvnen ut av øynene nå på morgenen ble ikke godtatt! Ingenting er som en skikkelig krangel på morgenkvisten dere [8D]

Nå sover endelig guttebassen, han har grynta, klaget og krevd mat konstant siden tre i natt, så han får sårt tiltrengt søvn før vi skal på seksukerskontroll.. spent på vekten, og ikke minst på lengden. G målte han kjapt og enkelt med tommestokk i helgen og kom frem til at han var ca 50 cm - mot ca 44 da vi kom hjem fra sykehuset!

Og etter kontrollen skal jeg til pers - opp til legen og få satt denne p-staven i armen. Er spent på hvordan den virker jeg... om jeg merker noe til det. I alle fall godt å slippe å tenke på piller eller annet på de neste tre åra. Jeg sa til G at den skal tas ut når den ikke virker mer, og han lurte på hvordan vi visste når den ikke virket... om den bare skal sitte til jeg blir gravid igjen, og så fjernes da [&:]

Nei, frokosten kaller (og det synes jeg at jeg hører noen gjøre oppe på soverommet også *håper-ikke-håper-ikke*)

Her er vi straks klare for å rusle av gårde til barnehagen.. Så skal jeg gå å kjøpe garn til et teppe som jeg har fått lysten på å hekle.. [8D][:D] Får se hvor lenge den lysten varer.. Hehe.. Skal egentlig være alpakkaull, men siden det er mitt første, så går jeg å kjøper babyull på nille i stedet for.. Litt dumt om det blir liggende fin alpakkaull dersom jeg ikke fullfører.. [8D]

Ellers så skal vi ikke mye i dag.. Blir vel å vaske litt klær og sånn som vanlig.. Hehe..

Spennende med 6 ukers kontroll da!! Og det med p-staven.. Lurer på å ta den selv, skal til legen 1.desember og snakke med ho da.. [:)] Lykke til med p-staving i dag, lenemor!

God Morgen [:)]

Jeg syklet ned til byen kl halv 8 for å rekke kjøretime - så kommer jeg frem i tide så sier han " Hyggelig å se deg asså Trine, men noen timer for tidlig ute kanskje"? [:D] Og da hadde jeg jo ikke time før 11.45 - juhu - da ble det sykkeltur hjem igjen da og fikk hjulpet sambo med å ordne ungene [8D]

lenemor : for en koselig morgen [8D] lykke til med å sette inn p-stav i dag [:)]
almyrida : Om du fullfører må vi få se bilde [:D]

Sambo sendte just en melding om at vi er invitert på julebord med jobben hans.. På GOL! [:D]
Hotell og mat og alt er betalt..
Tenk da får vi kanskje oppleve snø før jul og da.. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Sambo sendte just en melding om at vi er invitert på julebord med jobben hans.. På GOL! [:D]

Åååh, på Gol er det såååå fint [:D]
Er det Pers Resort Hotell? I såfall er det vanvittig fint, vært masse der på badeland og slikt. Er i Gol MINST en gang i året, og ja det kom snø der borte allerede i høstferien, eller det var litt høyere opp men [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

[/quote
så koselig julebord på Gol gir julestemning.

Her har natten vert som vanlig.. elendig!!!![&:] Går på helsa løs dette her.. Aslak skal på kontroll i morgen så jeg må ta det opp da! NOE plager han! Usj.. Ikke videre kjekt å levere fra seg ei jente i bhg som griner og ikke vil fordi det er feil person som tar imot![&:] NEI for en møkk dag!! lurer på om jeg skal sove noe.. hvis sjefen tilltater det![8|]

Har tatt vaksinen i dag. Foreløpig så har jeg ikke merket noe til det! Solveig og far skal ta den i morgen!

Nå har vi spist lunsj og Aslak leker med dukkevogna til Solveig.. Hjul er det kjekkeste som er nå for tiden!! Helt dilla!!![:D]

Vi venter på min mor, skal på Fredrikstad sykehuset. Kjenner jeg er redd for hva som skjer, men han er våken og kvikk, skal ikke tru han er syk i det hele tatt...

Back
Topp