Tirsdag damer!

lenemor

Forumet er livet
En litt slitsom natt, men en god start på dagen med ei smørblid jente og en gutt som sover mens mamma får spist frokost. Skal på helsestasjonen om et par timer for veiing og måling - blir spennende å se hvor stor han har blitt nå altså - G tippet at han veier 4,7 kilo mens jeg gjetter 4,4.

Bortsett fra det har jeg ingen store planer for dagen. Skal ned i kjelleren etter hvert og hente en pappeske å ha pynteting i - alt skal ryddes bort før jeg pynter til jul, og om jeg gjør det i kveld kan husmorvikaren tørke støv over alt før jeg har frem julepynten - smart, ikke sant?? [:D]

Hva skal dere i dag da?

Ikke kjekt med en slitsom natt!
Her har vi bare vert oppe i 3 tiden for mat!! Men kvelden i går var ikke så god. Mistenker at ørene ikke er av den gode sorten nå om dagen!

Nå er vi straks klare for bhg. Solveig har med seg gaver som de skal legge under juletreet i Stavanger. Jeg og Aslak skal på barselgruppe i dag. Men først skal vi til fysio! [:D]

Nå er de største i bhg og jeg bare slapper litt av med frokost før Sara står opp, og det blir nok ikke lenge til. Ellers så skal jeg lage tårnkake deig, bake berlinekranser og sy lammerull. Skal en tur innom postkontoret før jeg skal på trening.

I kveld SKAL vi pynte pepperkakehuset. Sist jeg skulle kjøpe nonstop og seigmenn, var de utsolgt på Rema 1000!

En stor tirsdagsklem til sammen!

ORIGINAL: ingipingi

Nå er de største i bhg og jeg bare slapper litt av med frokost før Sara står opp, og det blir nok ikke lenge til. Ellers så skal jeg lage tårnkake deig, bake berlinekranser og sy lammerull. Skal en tur innom postkontoret før jeg skal på trening.

I kveld SKAL vi pynte pepperkakehuset. Sist jeg skulle kjøpe nonstop og seigmenn, var de utsolgt på Rema 1000!

En stor tirsdagsklem til sammen!

hva er tårnkake???

God morgen.

Marcus er hjemme i dag, feber i dag og. Han er litt slapp men ellers i form. Ingen planer i dag, bare være hjemme og kose oss.

I natt sov vi heldigvis hele natten alle sammen! [:)] Deilig!
Tette neser blir bedre at å heve madrassen litt.. [:D]
Sambo har fri i dag, så vi sitter nå her og glor på tv mens Maren kryper rundt som en virvelvind og putter alt ho finner i munnen.. *phui*
(Vi tar det selvfølgelig ut igjen..! [:D])

Planen er nå å vaske badet grundig, dusje selv, også har jeg time for p-stav insetting kl 14.20..

God morgen...

her var vi late i dag, og stod ikke opp før i titiden. Så fikk Mari mat, og så spiste jeg litt. Mari er full fart rundt i stua nå....og da kan jeg jo se av klærne hennes at Vips røyter en del, hehe. Så her bør det støvsuges IGJEN og sikkert vaskes også. Jammen uvant at Mari er så mobil.

Ellers er planen å trene på Innersvingen i dag. Jeg må se an om det passer i tidsskjemaet da, for det er stengt mellom 13 og 14, noe som er dritt, for det tidspunktet hadde passet best. Men, vi får se. Ellers må jeg på posten en tur.

I ettermiddag er jeg alene med jentene, for da skal mannen på juleshopping, Handle gave til meg....spent på hva det blir kjenner jeg[:D].

Og i kveld skal jeg på shopping. Tenkte meg en tur på Strømmen, for der er det nattåpent!

Ønsker dere en god dag!

Det gikk greit å komme seg opp og avgårde idag også - deilig at minsta kan spise frokost i barnehagen, for det holder lenge å få på seg klær i rett rekkefølge om morgenen[:D][:D].

Har vært på en liten julegavehandel allerede, og skal få sendt avgårde en stor pakke til venninna mi i Kristiansand - jenta hennes på 1 skal få arve en del klær etter jentene. Så greit å vite at de havner et sted de blir brukt!

Ellers skal vi har nissefest for barna på SFO idag - det blir sikkert koselig. Men jeg vet liksom aldri helt hvordan dagen blir, for det er utfordrende å være en-til-en synes jeg - selv om det er kjekt også!

Ha en fin dag, alle sammen![:)]

I dag er planen å få gjort alt husarbeidet jeg ligger etter med. Så langt er det ikke lovende. Jeg har ikke engang fått i meg frokosten enda, men jeg prøver. Jeg håper Maja sovner snart.

Tårnkake er kransekake, lenemor.[:)]

Aha - kransekake ja... det er sååå godt!!

Da har vi vært på helsestasjonen, og jeg gjettet riktigst av G og meg - August veier nå 4.415gram og har strekt seg tre cm til på disse tre ukene, nå er han 54,5! Store gutten vår [:D]

ORIGINAL: lenemor

Aha - kransekake ja... det er sååå godt!!

Da har vi vært på helsestasjonen, og jeg gjettet riktigst av G og meg - August veier nå 4.415gram og har strekt seg tre cm til på disse tre ukene, nå er han 54,5! Store gutten vår [:D]

Så stor og fin han er nå!!

Det kan ikke bli stort bedre gjettet enn det, lenemor![:)] Det er helt vilt hvor de vokser. Vi skal på seksukerskontroll på torsdag. Det er så kjekt å måle og veie, synes jeg. Nå som jeg ammer på dag- og kveldstid så har jeg mye mindre kontroll på hvor mye hun får i seg så jeg er litt spent.

Jadda.. Da har jeg og fått satt inn p-stav i armen min! Det var helt sprøtt når ho holdt på å sette den inn, og ikke kjenne en eneste ting.. [:D] For sprøyta var stooor.. [8D]

Legen min mente det var god sjans for at jeg tålte den greit siden jeg reagerte så fint på Cerazette.. [:D] *kryssefingrene*
Og de på jobb hadde vel vært i ekstase om de hadde visst det.. Da skal jeg iallefall jobbe i 3 år før det evt kommer en til.. [:D][8D]

så bra at det gikk smertefritt (og ja, den er STOOR). Håper du ikke har for vondt fremover nå - jeg synes det var dritvondt, og var skikkelig blå, men nå merker jeg den knapt

Jeg kjenner den liksom.. For jeg VEIT at det er noe der som ikke skal være der.. Hehe.. Men ikke så mye vondt enda..
Bedøvelse varte og rakk så det er først nå jeg kjenner noe.. [:D]

I dag skulle jeg egentlig starta med eksamen... men pga bekkenløsningen har jeg ikke vært på en eneste forelesning, så læreren min mente jeg kom til å stryke... Så da bruker jeg heller dage på å ringe lånekassa og skola, for å sjekke om jeg kan ta eksamen neste år.. og det ser ut til at det går. Puh! kjett å sitte med eksamen i noe du virkelig ikke skjønner......

Frøken Julie vil fotsatt ikke sove, så istedenfor å våkne uhvilt, er jeg fortsatt en smule sliten.. :p hu hadde krøpet opp i senga vår uten at jeg merka det i natt, så hu var ikke villig til å legge seg i sin egen seng nei!! Og rundt kl.5 kom hu igjen. Men da orka jeg bare ikke å kragle på det.. :/ Hu sovner ikke igjen uansett, untatt hvis hu sover i vår seng.. da sover hu lenge.. :P

Back
Topp