Tirsdag 9.november

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna vi til -11,6, friskt! [:o]
Må nok kle godt på oss i dag, jeg tar med ungene på PulsSpinn kl 9. Etterpå skal vi på biblioteket, lekebutikken (må ha flere sånne poser til bleiebøtta) også skal jeg innom tannlegen for å ta stinget. Ungene må være med dit, men de får vel ikke arr i sjelen av det.
I ettermiddag skal vi nok bare kose oss inne i vinterkulda. Skal ha kjøttkaker til middag, da blir nok ungene glad! [:D]

Ha en fin novemberdag! [:)]

God mrg.

Her er det kun -5, men kjenner den også....men deilig å kunne bruke den nye boblejakke/kåpa mi[:)] Koser meg i hetta av "pels".

Her er det en vanlig tirsdag med jobb, barnehage og jobb.

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen alle sammen[:)]

Her har det nesten ikke blitt noe søvn i natt[&o] Sander kom ut til oss nesten rett etter vi hadde lagt oss og lå her og kava. Så plutselig i fire tida ramla ungen ut av senga med huet først[&o] Hyl og gråt stakkars, og etter det ble det lite søvn. Så jeg spratt opp klokka sju, tente stearinlys, stekte rundstykker og kokte egg. Så vekte jeg gutta boys og så hadde vi felles frokost. Koselig start på dagen[:)]

Ingen planer for dagen. Må finne ut hva jeg skal ha til middag idag, i morgen og på torsdag, og de må ikke koste for mye. Lønning på fredag, og begynner å bli slunkent på konto, så må ha noe økonomisk[:-]

Ikveld blir det tvkos med Greys anatomy

Ha en strålende dag jenter[:)]

hei jenter :)
i dag voknet selfølgelig odd andre halv 6[:'(][:@]
skjønner ikke at han aldri kan sove lenger.
så her var vi trøtt som bare pokker i dag tidlig.
kim-thomas er flink å sove så han sto opp i 7 tiden og fikk mat og sovnet i 8 tida og har sovet nesten 1 time:)

her har vi vaskedag i dag :( kjenner at jeg heller vil lage kakao og tulle meg inn i teppe på sofaen men får heller gjøre det i kveld til greys :)

til middag har jeg ingen peiling på hva det kan bli,litt lyst på wok:) så rekner med det blir det viss jeg lager middagen :)

no skal jeg gi kim-thomas grøt så blir det litt til kaffekos før jeg MÅ begynne å vaske :)

ha en fin dag alle sammen :)

Heisann! [:)]

I dag fikk vi sove helt til 7her i huset, luksus! [:D] Theodor var likevell stuptrøtt så å få på han klær og ordne han for barnehagen var ikke bare enkelt.. men nå er han levert og vi har kjørt mannen på jobb.
Nå koser jeg og Wilma oss på sofaen med en kopp kaffe og hun holder på med en storjobb høres det ut som [:D]
Vi må vel ha vaskedag her og, men er ikke så altfor mye som må gjøres så det går greitt, ellers skal jeg og frøkena unne oss en lang trilletur i et nydelig vintervær! Snø,-2grader og sol fra skyfri himmel, kan det bli bedre??
Etter barnehagen er det turn for pjokken og så er det hjem, kvelds og legging for barna og så blir det vel sofasløving på oss voksne [:)][:)]

Ha en fin dag snupper [:)]

Hallo hallo...i dag er formen ganske bra[:D]jippi[:D]....
Så nå har jeg tent opp i peisen og driver å scrapper litt brudebilde på lerret..
Ellers i dag skal jeg bare kose meg å nyte att jeg har en gooood dag...pusle litt inne med sette på plass\henge opp de nye pyntegjenstandene som vi har kjøpt[:D]
Klessvask,å god middag på tapeten, kalkunfilet med noko godt attått[:D]

Ha en fin dag[;)]

hei hei.

i dag våknet jeg og ungan kl 9.30, jeg har phillip hjemme fra barnehagen, han hva hjemme i går også. gidder ikke kjøre han i barnehagen i -29.4!! kalt kalt!!!

vi skal prøve å kos oss i dag, håper bare Leah klarer å holde mat i magen i dag uten å spy den opp [&o]
Phillip går å rydder leken til Leah, Leah sitter på vippestolen å koser med bamsen sin [;)]

i dag skal vi lage kjøttdeig med spagetti, det er lenge sia vi har spist det.

Godt morgen!

Har vært en litt turbulent natt her også, men en unge som har våknet både titt og ofte.
Men nå er han i barnehagen og jeg har fått sovet litt. Det var herlig!

I dag har både jeg og mannen fri, så huset skal vaskes. I tillegg så er det fullt på vaskerommet, så blir en del klesvask også.

Tenkte vi skulle ha hjemmelagde karbonader til middag i dag, så kommer til å steke opp mange slik at vi har i frysen[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Da er dagen allerede godt igang. Her var vi våkne kl 6 og har hatt lite søvn i natt..
Mali er fortsatt "forkjølet" og hoster kraftig når hun sover. Har heist hodeenden i sengen hennes, og prøver å bruke ekstra pute til henne,men det vil hun ikke ha. Har sovet å hostet meg i ansiktet i hele natt[8D] Og stakkar lita hun er så trøtt å sliten nå. La henne for ti min siden,men voknet nå, pga hosten. Har gitt henne flere doser astma medisin. Noen som har gode tips for å bli kvitt hosten? Iallefall dempe den litt??
Dagen i dag startet på skolen til eldstemann ca kl 08.30. (De hadde basar på skolen. Vant en krukke med ansiktskrem som var brukt[8|] Hadde ialelall ikke jeg gitt i fra meg)
Så avsluttet de med sang. 1-4 Klasset sang sammen, og det var så utrolig nydelig å høre på att jeg ble helt rørt. Såå utrolig flinke barn altså.. Dette kunne de virkelig godt.
Kl 14 skal vi på foreldrekaffe i barnehagen. Der skal de ha ett trollskuespill ifølge Magnus. Han gleder seg masse, så da får jeg bare håpe han tør å bli med når de først skal opptre, for han er veldig sjenert når folk ser på, og trekker seg ofte ut av slikt. Så blir spennende[:)]
Kl 17 skal jeg ha med barna på basar på jobben[:)] Litt morro å ha med barna på jobb, så de ser litt av arbeidsplassen min å synes jeg. Å de eldre blir veldig gla når de ser barn, så det bli koselig[:)]

Ha en fin dag. Nå skal jeg se på att magnus ser michael Jackson filmen this is i t, for sikkert 1000. gang [;)] Å han danser å spretter stående forran tvèn til det er ferdig. FLinke gutten min. Han er helfrelst av han.. Ikke har han det fra noen av oss. Har kommet helt av seg selv[:D]

Hei hei jenter!

I dag kava jeg meg motvillig opp fra senga[8D] Hadde time på sykehuset kl.9, og trening etterpå.
Har visst for lite d-vitaminer igjen, så det forklarer humøret og den slitne kroppen for tiden.

Kjenner jeg er litt lei meg over kameraet mitt..[&o] Kjøpte det jo rett før fødselen til Amalie og sambo henta det på postkontoret mens jeg lå på barsel. Det har vært med på barseltreff og det som er[:(]

Nå skal jeg se I gode og onde dager, dusje, skrelle litt poteter (blir muligens fiskeboller i hvitsaus i dag), hvile meg litt og hente snuppa.

MammaTilSmåsnuppene: Har du prøvd akupunktur? Det hjalp oss veldig[:)] Ammer du enda eller gir du MME?
http://www.babyverden.no/Nyheter/Fem-tips-for-a-roe-babyen/

Hege: Du har ikke fått noen hostesaft?

Destiny : -Nei, har ikke prøvd hostesaft. Men skal ta meg en tur på apoteket etterpå å høre hva de har.

Og her er det foresten 16.5 minus grader [&:] I november liksom. Kan ikke huske det har vært så kalt i denne mnd før?[8|]

Da er stinget borte, men det verker i et av sårene nå. Jeg kjente det fra før da, det smaker forjævlig! [:'(] Men tannlegen sa det såg bra ut, så skulle ikke gjøre annet enn å fortsette å skylle, det ville gå over snart. Ja vel...

Fikk handla enda en julegave i dag, tjoho!

Nå ligger Tobias og sover, Ida leker med Barbie, og jeg tar en velfortjent 5-minutter på sofan [:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: Destiny85

MammaTilSmåsnuppene: Har du prøvd akupunktur? Det hjalp oss veldig[:)] Ammer du enda eller gir du MME?
http://www.babyverden.no/Nyheter/Fem-tips-for-a-roe-babyen/

Nei, har ikke det, men vurderer det om det fortsetter som det er nå... Bare MME her nå!

Har det blitt verre etter du begynte med MME? Amalie tålte ikke NAN, vi måtte bruke HIPP etterhvert.
Regner med du rører ut malt i flaskene?
Dr.Browns flaskene er spesiallaget for kollikk barn også..

Back
Topp