Tirsdag 29. Juli

Snart er det jo august...! Tiden går så fort :o
Minsten og jeg våknet kl 7 og koser oss med barne-tv og litt frokost nå.
Planene i dag er ikke mye. Skal følge T til SFO også tenker jeg vi tar med Lillebror på stranda en tur og koser oss og slapper av med en bok mens han skal sove :D
Kleshaugen etter ferien minsker sakte, men sikkert, vi får bare ta det når vi har tid :p En maskin nå, og en når vi kommer hjem igjen :D
Tiden går altfor fort... helt utrolig!
Hvordan gikk det med T idag? :-) og hvordan er formen?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Syns du er flink å vaske klær jeg Tea. Dere gjør jo mye annet innimellom ;) høres deilig ut med en tur på stranden! Kos dere :)

Anita: deilig med lite planer av og til :) hvor lenge har jentene fri? Her er det 3 uker. Hun begynner på mandag. Tror det blir kjekt for hun, for hun snakker om bhg innimellom.

Her ser det ut til å bli regn senere. Simone og sambo er ute og sparkesykler. Vi har ingen planer i dag, me lurer på å dra på lekeland eller på besøk til et vennepar etter dubben. Vi våkna 07.45 av at Simone ropte at det var øyne over alt..hihi...hun ser øyner i kvistene i parketten, i spisestuebordet, lampen sin....over alt...og noen ganger er de skumle ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Dro dere.på lekeland? Så flink hun er til å prate? Her har vi 2 papegøyer i hus, og de tar etter hvert ord vi sier hehe.
Håper dere slapp unna regnet da :-)

Hatt våken natt med Emmeth. Sleit med pusten. Så sovna kl 4. Mannen sto opp kl 7 med jentene. Jeg sto opp kl 10:D
Sitter og drikker kaffe og skal igang med en haug med klesvask jeg også:) N er i bhgen, Emmeth sover og Mathea ser litt på tv'n:)

Ha en fin dag alle sammen:)
Uff stakkars dere. Så skremmende. Håper det gikk greit til slutt. Er det forstøvermaskinen du må bruke da? :-(
Har N kost seg masse i barnehagen? Håper det :-)

God morn!
Her var mannen først oppe i dag. Så våkna Jenny og til slutt jeg.:p Nå har vi fått besøk av lillebroren min som skal hjelpe oss med litt utearbeid. Vi har begynt å skrape/pusse gjerdet på verandaen, som senere skal males. Drittarbeid, men godt å få det gjort. Og veldig fint å få hjelp.:)

Ha en fin dag!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du er heldig som har en bror som er behjelpelig ;-) :-) legg ut bilder når dere er ferdige :-) håper alt gikk bra i dag :-D

Hallo :)
Vi er hjemkommet fra ferie nå i ettermiddag. Koselig avslutning på reisen med turen til Oslo. Vi rakk ikke så mye der da, men det var koselig med ei natt på hotell! :)

HERLIG å være hjemme da!!! :D

Det er KALDT ute og FRISK luft på soverommet :rolleyes: eller, 15 grader ute og 18 på soverommet men aldeles HERLIGT!!! Vi var alle rimelig lei den endeløse varmen på østlandet :P Sol og blå himmel her hjemme men mer behagelig temp ;)

Snuppa sover og jeg tror koffertene forblir uåpnet idag og så blir det sofa, tv og total avslappings på oss :D

Hei. Måtte tilbakestille hele tlf, fordi at kameraet ikke fungerte lenger. Meeen, guess what? Alle programmer og alt ble slettet, og det j**** kameraet fungerer ennå ikke !!!! :mad::mad:

Vi har bada i mange timer idag. Deilig. Ungene er nå lagt og Mina snakker med sev selv og sier : ikke mamma, ikke pappa.. haha sinna for å legge seg ;-)

Hva har dere gjort idag da?
Hatt en fin dag? :-D :-D

Så kjedelig at tlf ikke funket som den skal :( åssen mobil har du?

Haha vil hun ikke legge seg altså?:P
Liana sier bare "hade" og vinker til oss når hun er sur og ikke vil ha oss der.. hahaha..

Så kjedelig at tlf ikke funket som den skal :( åssen mobil har du?

Haha vil hun ikke legge seg altså?:P
Liana sier bare "hade" og vinker til oss når hun er sur og ikke vil ha oss der.. hahaha..
Ja og batteriet har blitt sååå dårlig. Hadde akkurat 34 % batteri og 3 min senere er det kun 10% ... skjønner ingenting. Har en Samsung trend plus skikkelig nødløsning når jeg hadde lite penger i sommer. Skal kjøpe meg en ny galaxy når jeg får penger fra lånekassen neste mnd. Men tror det bare blir en s3 til. Var så glad i den. Og den er så billig nå :-) :-)

Hehe søta :-D

Hallo :)
Vi er hjemkommet fra ferie nå i ettermiddag. Koselig avslutning på reisen med turen til Oslo. Vi rakk ikke så mye der da, men det var koselig med ei natt på hotell! :)

HERLIG å være hjemme da!!! :D

Det er KALDT ute og FRISK luft på soverommet :rolleyes: eller, 15 grader ute og 18 på soverommet men aldeles HERLIGT!!! Vi var alle rimelig lei den endeløse varmen på østlandet :P Sol og blå himmel her hjemme men mer behagelig temp ;)

Snuppa sover og jeg tror koffertene forblir uåpnet idag og så blir det sofa, tv og total avslappings på oss :D

Første gang jeg har blitt misunnelig på det nor-norske været :P hehe..

Ja og batteriet har blitt sååå dårlig. Hadde akkurat 34 % batteri og 3 min senere er det kun 10% ... skjønner ingenting. Har en Samsung trend plus skikkelig nødløsning når jeg hadde lite penger i sommer. Skal kjøpe meg en ny galaxy når jeg får penger fra lånekassen neste mnd. Men tror det bare blir en s3 til. Var så glad i den. Og den er så billig nå :-) :-)

Hehe søta :-D

Ja da er det nok noe galt med den! Jeg fikk byttet batteri gratis hos telenor.. men det er kansje ingen vits om du alikevel skal ha deg en ny :D har S4 jeg, og tror ikke det er store forskjellen fra S3 til denne.. bare at den er litt billigere :P

Første gang jeg har blitt misunnelig på det nor-norske været :P hehe..
Haha, ja vet du det føles faktisk litt befriende å slippe unna varmen nå etter 5 uker med varme :p ;)

Blir det fjellturer, båtturer og muligens hytta resten av ferien! :D ...med mindre det blir mye regn da :p

Anita : nei det er ikke store forskjellen. Søsteren min har en lyserosa s4, den er sååååå fin ♡

Haha, ja vet du det føles faktisk litt befriende å slippe unna varmen nå etter 5 uker med varme :p ;)

Blir det fjellturer, båtturer og muligens hytta resten av ferien! :D ...med mindre det blir mye regn da :p

Høres bra ut :D hehe.. Gleder meg til kjøligere dager! Og hvertfall kvelder;) ungene (og oss) bare klager når vi er ute i denne varmen..

Anita : nei det er ikke store forskjellen. Søsteren min har en lyserosa s4, den er sååååå fin ♡

Haha visste ikke at man får den i andre farget enn hvit og svart? :P men jeg vil nok tro at s4 og s5 er lenger "holdbar"..for jeg merket at når jeg hadde s2, så ble den veldig treg pga alt var tilpasset de nyere mobilene ;) s4 var jo lynrask i forhold :P haha

Jungeldyret prøver seg på flere brikker ;) ikke fått til hele selv enda.. men så fant jeg den fram idag da, og hun ser nå hvor brikkene skal :D må bare øve på å pusle de "riktige" brikkene først :)
1406664319934.jpg

Haha visste ikke at man får den i andre farget enn hvit og svart? :P men jeg vil nok tro at s4 og s5 er lenger "holdbar"..for jeg merket at når jeg hadde s2, så ble den veldig treg pga alt var tilpasset de nyere mobilene ;) s4 var jo lynrask i forhold :P haha
Jo da :-) men kjøpt i Libya da. Og i Sverige vet jeg man får s5 i champagne og turkis farge. Kule farger :-)

Ja jeg husker at den ble litt treg, men skal ikke ha 100 apps :-) tror det hjelper en del :-)

Jo da :-) men kjøpt i Libya da. Og i Sverige vet jeg man får s5 i champagne og turkis farge. Kule farger :-)

Ja jeg husker at den ble litt treg, men skal ikke ha 100 apps :-) tror det hjelper en del :-)

Ja så morsomme og fine farger :D

Det hjelper nok en del ja :)

Så flink hun er da :-) :-) gøy når de klarer mer og mer :-) :-)

Hehe ja det er veldig gøy :) men jeg ser at pusling er en sterk siden hos hun ;) så tar nok ikke lang tid før hun mestrer dette også :D hun er lik sin mor:cool::p haha

Back
Topp