Tirsdag 29. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Snaaaart mai :o
HVor ble tiden av?
Lillebror er heldigvis ikke så varm som i går kveld. Han ble fryktelig varm tross febernedsettende. Vi prøver å ikke gi det så fort han får feber. Men da han ble slapp og nesten litt svimlete kjørte vi på med ibux :o
Rolig hjemmedag her med andre ord :D

God morgen :)
Bra E er mindre varm idag! Forsatt god bedring til han!

Hermine har sovet hele natten i sin egen seng uten en eneste lyd :D våken kl 06.40 da, så natta blir visst en time kortere nå når hun legger seg 19.30 og sove 2.5 timer i bhg :P Men det er deilig å få sove sammenhengende, OG uten en liten kropp på tvers i storsenga :P :)

Nå er det straks tid for bhg og Uit!

Ha en fin dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen :)
Bra E er mindre varm idag! Forsatt god bedring til han!

Hermine har sovet hele natten i sin egen seng uten en eneste lyd :D våken kl 06.40 da, så natta blir visst en time kortere nå når hun legger seg 19.30 og sove 2.5 timer i bhg :p Men det er deilig å få sove sammenhengende, OG uten en liten kropp på tvers i storsenga :p :)

Nå er det straks tid for bhg og Uit!

Ha en fin dag :)

Så bra!
Håper du får en produktiv dag :)

God morgen! :)

Jeg har levert Arian i bhg og er på vei til jobb. Solen skinner og det ligger an til å bli en bra dag!

Håper dere klarer å hygge dere hjemme til tross for sykdom, Fru H!

Ha en god studiedag Marian87 - håper du får unna litt og føler du kommer litt mer i siget igjen etter påske og sykdom!

God morgen! :)

Jeg har levert Arian i bhg og er på vei til jobb. Solen skinner og det ligger an til å bli en bra dag!

Håper dere klarer å hygge dere hjemme til tross for sykdom, Fru H!

Ha en god studiedag Marian87 - håper du får unna litt og føler du kommer litt mer i siget igjen etter påske og sykdom!

Takk
Håper du får en fin 2.dag på jobb :-D

Surfer mobilt!

Goood morgen :)

FruH: godt at E ikke har så høy feber lenger! Håper den holder seg nede..er øynene hans bedre?

Marian87: Så kjempe bra at Hermine har sovet i egen seng :D også hele natten!!:) hjelper godt på med sammenhengende søvn ;)

IrisM: ha en fin dag på jobb:D

Her har også natten vært fin.. Liana var litt urolig i går kveld, men sov uten oppvåkninger fra vi la oss :) jeg har ryddet og brettet klær og satt på klesvask før Leoh våkna..og nå har han fått flaske og et bad ;) jeg må egentlig til byen etterpå, for å kjøpe klistremerker til Emira (til dette ikke-tisse-i-bleia-på-natta prosjektet:D ) men sambo har kortet mitt, så får se om han kommer innom med det etterpå! Nå skal jeg ordne meg frokost og kaffe :)

Ønsker alle en fin dag!;)

Øynene er litt bedre, men fortsatt ganske væskende.
Nå skal vi sove litt :-D

Surfer mobilt!

Stille her i dag :-)
Vi sov under en time i formiddag, så etter middag (som ikke ble spist) ba minstemann om å få sove :-p
Litt tidlig med kveld, men han fikk en time i vognen og ble vekt 17.30. Prøver å få i han litt mat før kvelden. Han er enda ganske trøtt, så jeg håper han ikke sovner så altfor sent.
Jeg har planer om å jogge i kveld :-p
Mannen og T er på turn, vi skulker dugnad men har bidratt med kaffe. :-p

Surfer mobilt!

Stille her i dag :-)
Vi sov under en time i formiddag, så etter middag (som ikke ble spist) ba minstemann om å få sove :-p
Litt tidlig med kveld, men han fikk en time i vognen og ble vekt 17.30. Prøver å få i han litt mat før kvelden. Han er enda ganske trøtt, så jeg håper han ikke sovner så altfor sent.
Jeg har planer om å jogge i kveld :-p
Mannen og T er på turn, vi skulker dugnad men har bidratt med kaffe. :-p

Surfer mobilt!
Hehe, Hermine ba jo også om å få sove på ettermiddagen da hun var syk. Men likevel sovna hun innen 19.30 ;)

Deilig å skulke dugnad :p Det har vi alltid gjort, og heller betalt dugnadsavgift :p

Vi har spist snitzler til middag, Hermine spiste nesten en hel og masse spagetti og agurk :D Hun tar igjen for forrige ukes tap nå ;)

Hermine leker i barrumpa på gulvet, har vært uten bleie i 2 timer nå :D ...hun nekter å ha på hverken bleie eller truse "nei ikke trusa, barrumpa" :p Hun er blitt litt kleis og det er unektelig ganske sjarmerende med de s-ene :rolleyes:

Jeg har hodepine og nakkevondt så her blir det sofa etter leggetid, Harald reiser tilbake på jobb når Hermine er i seng.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lagt ut en video på secret ;)

Hehe, Hermine ba jo også om å få sove på ettermiddagen da hun var syk. Men likevel sovna hun innen 19.30 ;)

Deilig å skulke dugnad :p Det har vi alltid gjort, og heller betalt dugnadsavgift :p

Vi har spist snitzler til middag, Hermine spiste nesten en hel og masse spagetti og agurk :D Hun tar igjen for forrige ukes tap nå ;)

Hermine leker i barrumpa på gulvet, har vært uten bleie i 2 timer nå :D ...hun nekter å ha på hverken bleie eller truse "nei ikke trusa, barrumpa" :p Hun er blitt litt kleis og det er unektelig ganske sjarmerende med de s-ene :rolleyes:

Jeg har hodepine og nakkevondt så her blir det sofa etter leggetid, Harald reiser tilbake på jobb når Hermine er i seng.

Ingen avgift for ikke å bli med her, det er helt frivillig (eventuelt går det på samvittigheten). Det er ikke store huseierlaget da, og de fleste kjenner hverandre og tar det som en sosialøkt med kaffe og kaker etter ikke altfor mye arbeid :p

Ingen avgift for ikke å bli med her, det er helt frivillig (eventuelt går det på samvittigheten). Det er ikke store huseierlaget da, og de fleste kjenner hverandre og tar det som en sosialøkt med kaffe og kaker etter ikke altfor mye arbeid :p
Her er det jo nærmere 200 leiligheter og endel vedlikehold som skal gjøres både vår og høst. Så betaler avgift alle vi unnasluntrere :p

Her er det jo nærmere 200 leiligheter og endel vedlikehold som skal gjøres både vår og høst. Så betaler avgift alle vi unnasluntrere :p

Greit det da, om det er mye som faktisk bør gjøres. På listen her nå var raking, planting i et par fellesbed, maling av carport for de som har det (maling og alt er kjøpt inn) og så var det noen som skulle slå ned påler for å gjøre ferdig volleyballbanen vår :D

Greit det da, om det er mye som faktisk bør gjøres. På listen her nå var raking, planting i et par fellesbed, maling av carport for de som har det (maling og alt er kjøpt inn) og så var det noen som skulle slå ned påler for å gjøre ferdig volleyballbanen vår :D
Ja det er jo ikke alverdens! Her er det 3 lekeplasser som stelles i stand, utallige plener som skal rakes etc etc :p

Ja det er jo ikke alverdens! Her er det 3 lekeplasser som stelles i stand, utallige plener som skal rakes etc etc :p

Det er greit at man har et valg da :)
Så lenge noen får gjort det som er nødvendig.

Surfer mobilt!

3 timer uten bleie og uten uhell i ettermiddag :D

Det er greit at man har et valg da :)
Så lenge noen får gjort det som er nødvendig.

Surfer mobilt!
Jada, det er en ivrig gjeng med godt voksne som holder hjulene i gang :p

Hei og hå!
Her har det vært jobb og barnehage etterfulgt av middag og en tur ut for å shoppe støvler og bunadslue til Asle. Vi var griseheldige og fant støvler til 39 kr! :D:D De hadde priset dem ned omtrent 2 minutter før vi kom inn døra. De hadde ett par i str 20 til oss mens resten var fra str 27 og oppover :):) Flaks ja!!
Nå er det pittelitt TV-sløving før leggetid :)

Har du funnet deg ny jobb, Iris?? Isåfall grattis!! :):)

God bedring til E!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Hei og hå!
Her har det vært jobb og barnehage etterfulgt av middag og en tur ut for å shoppe støvler og bunadslue til Asle. Vi var griseheldige og fant støvler til 39 kr! :D:D De hadde priset dem ned omtrent 2 minutter før vi kom inn døra. De hadde ett par i str 20 til oss mens resten var fra str 27 og oppover :):) Flaks ja!!
Nå er det pittelitt TV-sløving før leggetid :)

Har du funnet deg ny jobb, Iris?? Isåfall grattis!! :):)

God bedring til E!!

Str 20? Så små føtter han har! ;) Her er han på str 23 nå. Gøy at han har fått fart på gåingen på egenhånd!

Takk! Jeg har fått meg ny jobb ja - andre dag i dag, og godt fornøyd så langt!

Str 20? Så små føtter han har! ;) Her er han på str 23 nå. Gøy at han har fått fart på gåingen på egenhånd!

Takk! Jeg har fått meg ny jobb ja - andre dag i dag, og godt fornøyd så langt!

Han er knøttliten den lille dukkemannen min :P:);) Str 19 i tøfler, str 20 i vintersko, joggesko og nå støvler.. :P

Så bra at du har fått en fin start! :) Håper du finner deg til rette i nye jobben! :) Skjønte at den forrige ikke var helt det du hadde håpet på.

Back
Topp