Tirsdag 27.

Minerva

Forumet er livet
VIP
Sånn, dagens lille pludretråd.

Fantastisk vær her, har vært en tur hos legen og kjent sola i fjeset.
Besvimte hos legen, sykmeldt en måned til, fremdeles ikke gått opp mer enn 2 av de 5 kiloene jeg mistet da jeg ble gravid.
Snakket litt om ting som kan heve blodtrykket, men det eneste "trygge" er lakris som jeg ikke kan FORDRA! Da ender jeg nok opp med å kaste opp, ja. Ellers er det bare medisiner som ikke er trygge for gravide.
Hadde BT på 90/50, mener jeg det var, men tåler det tydeligvis svært dårlig.

Mannen ligger med migrene, så jeg shoppet mat på hjemveien, flink som jeg er. [;)]
Nå har jeg spist lunsj, og lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt. Sov relativt lenge, men svært urolig i natt - mange små "nesten-mareritt", dvs drømmer som er ubehagelige, men ikke gjør at jeg våkner skrikende... [8D]

Hva med resten av dere? Noen som er ute og koser seg, regner jeg med - flere som tilbringer dagen inne?

her sitter jeg på jobb, og gjør vel egentlig ikke det jeg skal i det hele tatt! men godt det ikke er vær dag jeg er like ueffektive! sitter og ser på sola som skinner som bare dte ute, er jo synd å måtte sitte inne nå! [:)] skulle jo absolutt ha trengt litt farge på denne kritthvite kroppen, om ikke bare litt lyserosa fjes! hihi!
men ser frem til påskefreie og har bestilt fint vær da også så satser på at det blir bra!

ellers så skal jeg til frisøren i dag og farge den voldsomme etterveksten min (håret mitt vokser jo så himla fort) også er det jo greit å ha mamma som er frisør, ikke så lang ventetid da! [;)]

Ha en strålende dag jenter! [:D]

en ting til, leste at Cola skulle hjelpe mot blodtrykket for å få det opp! [:D]

Nå har jeg vært en tur i byen, og kjøpt meg noen leeekre, lange topper på gina tricot. Jeg er så lucky når jeg tenker meg om, for "hver" gang jeg er gravid, så er lange t-skjorter/tunikaer in og tilgjengelig. Jäättepraktisk [:D]
Sååå... kjøpte jeg en tigergutt-drakt til Kaspern, og litt sånn artig småtull.
Goooj med shopping, men guri, - jeg kjenner at jeg har gått og stått mye nå når jeg kom inn og satte meg ned.
Ellers.. ligger jeg og samler energy til å starte på middagen. Har tatt alt opp fra frysen, så det er vel bare å get to it.
Skal ha biff idag, cause i have a huuunger for meat. *fnis

Du kan spise Polaramin, som i følge legen min er de eneste trygge pillene for gravide. Jeg fikk resept på dem da jeg fortalte at jeg planla barn, i stedet for de gamle Zyrtec o.l.

Back
Topp