Tirsdag 26.11

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hei og hopp:-)

Det ble halvseks på nasse i dag, så foreløpig hjalp det ingenting, men turte bare 15 min senere en vanlig siden hun var så trøtt.
Mannen er svært lite fornøyd, han står alltid opp seks og når han må stå opp seks i helgene også blir han litt på felgen:D
Det virker ikke som det kan være tenner heller lenger, så det har nok bare blitt en vane.

Jeg skal snart på møte ned i byen, skal bli godt å få det overstått nå, drømte mye rart i natt og sov dårlig.
Begynner å bli varmere ute nå, så snart forsvinner snøen igjen gitt:confused:

Hehe skjønner han godt:P men sånn er det vel bare.. de små endrer soverytmen ofte frem til de er 2-3 år syns jeg ;)
Lykke til på møte idag!;):)

Jeg har plassert kroppen i senga, og merker at armen har begynt å sovne allerede:P idag blir det hjemmedag på meg og Leoh, og skal prøve å hente trolla litt tidligere i dag;)
men skal få stefaren min til å kjøpe panelovn for meg, er sånn med en slags glassfront, så ovnen ikke blir varm å ta på:) han får 20% rabatt på montèr via jobben:D noe som kommer godt med når ovnen koster 1000kr;):)

Goood tirsdag, snupper! :)

☆★hilsen meg★☆

Vi laga visst tråd samtidig idag :p

God morgen :)

Himmel og hav jeg er så inni hampen trøtt altså! Kjenner mørketida begynner å ta på allerede nå :( Er konstant trøtt, slapp og sliten. Har mest lyst til å gå å legge meg igjen hele tida :p Det frister veeeeldig å sove litt ekstra, spesielt siden Hermine tok dag kl 06.20 og jeg ikke var i seng før over 23... ;)
Snuppa er levert i bhg, hun vinka bare hadet da jeg gikk :) De skulle på tur idag, men jeg er spent på om de kommer seg noen steder i all den snøen med så kortbeinte barn :p

Nå sitter jeg med kaffe og skal enten 1) gå å legge meg, eller 2) dra på Uit og lese til eksamen! :p

Ha en fin dag dere!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God morgen!
- Lykke til på møtet, sukkersnusk!! Give'm in.;)
- God dubb, Anita! Kos deg hjemme med minstegull i dag..:)
- Hehe..Valgets kvalet, Marian87. ;) Lurt å dra på universitetet når man først har tatt seg en kaffekopp? Føler med deg!

Jah..Her var natta helt fantastisk!:)
Vesla sov frem til 06, sutra litt da hub lå uten dyne, men sovna igjen når den kom på og våkna til slutt 07.30. Happy mama!!
Etter litt frokost bars det av gårde til dm. Litt trøtt og pjusk den jenta mi, for hun ville helst være med mammaen sin. Mamma 2 - dagmamma 50+.:p

Nå sitter jeg og kaffekoppen foran pc'en og skal følge med på ei oppsummeringsforelesning i grammatikk, lese-og skrivedidaktikk.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei og hopp:)

Det ble halvseks på nasse i dag, så foreløpig hjalp det ingenting, men turte bare 15 min senere en vanlig siden hun var så trøtt.
Mannen er svært lite fornøyd, han står alltid opp seks og når han må stå opp seks i helgene også blir han litt på felgen:D
Det virker ikke som det kan være tenner heller lenger, så det har nok bare blitt en vane.

Jeg skal snart på møte ned i byen, skal bli godt å få det overstått nå, drømte mye rart i natt og sov dårlig.
Begynner å bli varmere ute nå, så snart forsvinner snøen igjen gitt:confused:

De små endre soverytme flere ganger ila de første 3 årene:) Så er nok hennes nye rutine og sove til halv6-6;):o Selvom det ikke er like moro for mamsen;) hehe.. Men om hu sover hele natten hadde jeg vært superfornøyd:)
Masse lykke til på møtet:) Går helt sikkert kjempefint:)

Hehe skjønner han godt:p men sånn er det vel bare.. de små endrer soverytmen ofte frem til de er 2-3 år syns jeg ;)
Lykke til på møte idag!;):)

Jeg har plassert kroppen i senga, og merker at armen har begynt å sovne allerede:p idag blir det hjemmedag på meg og Leoh, og skal prøve å hente trolla litt tidligere i dag;)
men skal få stefaren min til å kjøpe panelovn for meg, er sånn med en slags glassfront, så ovnen ikke blir varm å ta på:) han får 20% rabatt på montèr via jobben:D noe som kommer godt med når ovnen koster 1000kr;):)

Goood tirsdag, snupper! :)

☆★hilsen meg★☆

Hehe, sove godt tuttelutt;)
Godt med en hjemmedag også;) Ja, er dyrt når den koster 100, men flotters dere får den til 800;):p

Vi laga visst tråd samtidig idag :p

God morgen :)

Himmel og hav jeg er så inni hampen trøtt altså! Kjenner mørketida begynner å ta på allerede nå :( Er konstant trøtt, slapp og sliten. Har mest lyst til å gå å legge meg igjen hele tida :p Det frister veeeeldig å sove litt ekstra, spesielt siden Hermine tok dag kl 06.20 og jeg ikke var i seng før over 23... ;)
Snuppa er levert i bhg, hun vinka bare hadet da jeg gikk :) De skulle på tur idag, men jeg er spent på om de kommer seg noen steder i all den snøen med så kortbeinte barn :p

Nå sitter jeg med kaffe og skal enten 1) gå å legge meg, eller 2) dra på Uit og lese til eksamen! :p

Ha en fin dag dere!

Mørketia kan virkelig være lang og tung, og blir jo automatisk trøtt når det er mørkt hele tis;):p Jeg hadde nok dratt for og lese, så hadde du kanskje fått litt etterlengta energi?:) meeen godt og sove litt når man kan også;) Vanskelig og velge;)
Ha en fin dag:):)

Hey hey, jenter:)
Idag er jeg igang med fullvask av hus og klær;) hehe.. Styrer og ordner når Emmeth sover lur, så har ikke tid til og være og skravle så mye før kvelden:) Nå er første vasken med ullvask ferdig også er det 5 maskiner til som vanter på meg;):o Igår fikk jeg endelig de nye gardinene mine, fikk 40% rabatt, så per vindu betalte jeg 149,50 kr;) Helt hvite og enkle gardiner:) ha en fiiiin dag alle sammen:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Vedlegg

• 1385460589987.jpg
    1385460589987.jpg
    50,7 KB · Visninger: 13
1385460619941.jpg
1385460633429.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Lykke til på møte Sukkersnusk!

Marianne: Kjipt å være så trøtt. Fikk du gjort noe fornuftig i dag?

Lilla-87: Lykke til med forelesning, så godt at hun sov så bra i natt! :D

mammatil2prinsesser&1prins: Så fine gardiner!! :D Godt å få gjort litt hjemme og! JEg prøver å få unna litt mens ungene leker :D

Hehe, sove godt tuttelutt;)
Godt med en hjemmedag også;) Ja, er dyrt når den koster 100, men flotters dere får den til 800;):p

Hihi takk :D jeg sov til nesten 11:) deilig! ;) ja 200kr kan være en julegave det ;) hehe.. skulle kjøpe ovnen i helgen, men var utsolgt for den jeg skulle ha..de hadde en i grå, men den var dyrere:eek: kun pga at den var grå og ikke hvit :P hehe.. så får se om dem han fått den inn i dag :) hvordan går det med dere? Fikk du vært til legen med Emmeth? (Mulig du har skrevet det lenger ned her):P

☆★hilsen meg★☆

Hey hey, jenter:)
Idag er jeg igang med fullvask av hus og klær;) hehe.. Styrer og ordner når Emmeth sover lur, så har ikke tid til og være og skravle så mye før kvelden:) Nå er første vasken med ullvask ferdig også er det 5 maskiner til som vanter på meg;):o Igår fikk jeg endelig de nye gardinene mine, fikk 40% rabatt, så per vindu betalte jeg 149,50 kr;) Helt hvite og enkle gardiner:) ha en fiiiin dag alle sammen:)

Så koselig dere har det :) også så fine gardiner:) jeg er veldig glad i lyse farger:D

Ha en fin dag du også!;)

☆★hilsen meg★☆

De små endre soverytme flere ganger ila de første 3 årene:) Så er nok hennes nye rutine og sove til halv6-6;):eek: Selvom det ikke er like moro for mamsen;) hehe.. Men om hu sover hele natten hadde jeg vært superfornøyd:)
Masse lykke til på møtet:) Går helt sikkert kjempefint:)

Det spørs om du har rett i det altså:-) Takk, jeg skal skrive om hvordan det gikk inne på secret:-)

Minsten har fått mat, så da er det bare å kle på, feste han på magen og hente snuppene :) føler meg ganske morsom der jeg går ut fra bhg med unge på magen, og på hofta (før Liana settes i vogn), to sekker i den ledige hånda og enda en unge ved siden av meg:eek::p:D hahaha..komisk!:)

☆★hilsen meg★☆

Minsten har fått mat, så da er det bare å kle på, feste han på magen og hente snuppene :) føler meg ganske morsom der jeg går ut fra bhg med unge på magen, og på hofta (før Liana settes i vogn), to sekker i den ledige hånda og enda en unge ved siden av meg:eek::p:D hahaha..komisk!:)

☆★hilsen meg★☆

Supermamma:-):rolleyes:

Hei jenter.
Hat vært hos legen med Wael idag. Ek aktiv krabat ;-)
Hadde eksem/sopp i ansiktet og nakken. Så sjekket han hals og ører,og han hadde streptokokker og ørebetenelse. Ble antibiotika i 10 dager og krem til eksemen.
Fikk en ny type antibiotika som ikke smakte vondt. Førstw gangen han ikke har kastet opp :-)

Mina var hjemme med pappaen sin.
Klarte ikke dy meg igår,så dro på europris å kjøpte julelys til trærne ute,juletre,lys,julekuler og stjerne til toppen... ;-)

Hvordan er det med dere idag?
Håper du ikke har blitt dårlig fruH og at T kun hadde spist noe dårlig mat eller noe :-)

Sent from my GT-I9300

Lykke til på møte Sukkersnusk!

Marianne: Kjipt å være så trøtt. Fikk du gjort noe fornuftig i dag?

Lilla-87: Lykke til med forelesning, så godt at hun sov så bra i natt! :D

mammatil2prinsesser&1prins: Så fine gardiner!! :D Godt å få gjort litt hjemme og! JEg prøver å få unna litt mens ungene leker :D
Nei, fikk ikke gjort det døyt :eek: :p drakk altfor mange kopper kaffe, og satt på pauserommet sammen med studievenninner i 3-4 timer, så dro jeg hjem og måkka snø :confused: det laver ennå ned, Hermine spiste snø hele veien hjem :p Var jammen meg tungt å dra henne på akebrett opp alle bakkene på ubrøytede veier!

Hei jenter.
Hat vært hos legen med Wael idag. Ek aktiv krabat ;-)
Hadde eksem/sopp i ansiktet og nakken. Så sjekket han hals og ører,og han hadde streptokokker og ørebetenelse. Ble antibiotika i 10 dager og krem til eksemen.
Fikk en ny type antibiotika som ikke smakte vondt. Førstw gangen han ikke har kastet opp :-)

Mina var hjemme med pappaen sin.
Klarte ikke dy meg igår,så dro på europris å kjøpte julelys til trærne ute,juletre,lys,julekuler og stjerne til toppen... ;-)

Hvordan er det med dere idag?
Håper du ikke har blitt dårlig fruH og at T kun hadde spist noe dårlig mat eller noe :-)

Sent from my GT-I9300

Oj såpass:eek::oops: men godt han kan få behandlig! Kan ikke være godt å ha DET! God bedring til go'gutten;)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp